Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-25, 22:52
  #841
Medlem
Elementarts avatar
Ash VS Evil Dead. Vet inte varför, men jag slutade bara o följa serien efter ett par avsnitt.
Citera
2016-07-26, 00:38
  #842
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Såg första säsongen av Ray Donovan men fastnade aldrig och gav upp.
Citera
2016-07-27, 15:03
  #843
Medlem
Gett upp så många serier...

Serien som utspelar sig i skottland. säs 1 var ok. säs 2 hade jag ingen lust att öppna nya avsnitt efter två st.

Shameless: grymma säsonger fram till 3-4 sen tröttnade man totalt. Från puff till misär.

Black list: skulle vara så jäkla bra, blev bara gay. dåliga skådisar förutom huvudpersonen. så orealistisk.

Last ship: hyllad av många. Jag gillade inte den alls.

12monkeys: snurrig

fear the walking dead. Ja herregud var dåligt det var. skämskudde.

Bara ett axplock som poppade upp nu på fem sekunder.
Citera
2016-07-27, 15:07
  #844
Medlem
KaptenFotsvetts avatar
Ett tag följde jag en gigantisk mängd tv-serier i veckan. Men har mer eller mindre givit upp allt som inte går på premiumkanaler nuförtiden; Netflix, HBO, Showtime, AMC etc.

Om en serie har mer än 16 avsnitt per säsong så blir det för mycket filler, och jag tröttnar snabbt. Senaste året har jag lagt ner Blacklist tack vare just det.
Citera
2016-07-27, 16:13
  #845
Medlem
preacher
Citera
2016-07-27, 22:12
  #846
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
preacher

Amen
Citera
2016-07-29, 00:25
  #847
Medlem
Andersson93s avatar
It's always sunny in phildelphia
Prison Break
How i met your mother
Citera
2016-08-03, 12:46
  #848
Avstängd
PontiusPilatuss avatar
Gav mig i kast med Familjen Macahan för ett par år sen men såg aldrig färdigt serien. Visst är den snyggt filmad och har bra skådespelare men utöver det ser jag inte storheten. Serien kommer ju liksom inte med något nytt; allt som händer känns det som att man redan sett hundra gånger förut.
Citera
2016-08-03, 12:47
  #849
Avstängd
PontiusPilatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Prison Break

Den gav jag upp redan efter pilotavsnittet.
Citera
2016-08-03, 12:51
  #850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontiusPilatus
Gav mig i kast med Familjen Macahan för ett par år sen men såg aldrig färdigt serien. Visst är den snyggt filmad och har bra skådespelare men utöver det ser jag inte storheten. Serien kommer ju liksom inte med något nytt; allt som händer känns det som att man redan sett hundra gånger förut.
Vad menar du med "kommer inte med något nytt"? Du kan ju inte räkna med sådant som är producerat efter 1976.
Men visst, hur ofta kommer westernfilmer och serier med något nytt?
Citera
2016-08-03, 12:54
  #851
Medlem
Diamondgrits avatar
Game of Thrones såg jag de första två säsongerna av. Sen läste jag första boken och insåg att både serien och böckerna är skit.
Citera
2016-08-03, 12:57
  #852
Avstängd
PontiusPilatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Vad menar du med "kommer inte med något nytt"? Du kan ju inte räkna med sådant som är producerat efter 1976.
Men visst, hur ofta kommer westernfilmer och serier med något nytt?

Jag menade bara att Macahans känns som vilken annan westernfilm/serie som helst jag sett. Att western aldrig förnyade sig (möjligen med undantag av Shanghai Noon där man blandat in lite kampsport också) var ju anledningen till att jag tröttnade på genren väldigt snabbt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback