Citat:
Ursprungligen postat av meatloaf
Men det är nog mycket så som Tessan sa i en intervju.... Hon har haft en tuff uppväxt, men simningen har räddat henne från mycket. Men sen en tid tillbaks har hon inte haft den tryggheten i livet. Då blir det ju lätt att man tappar greppet. För det jag känner av henne så borde hon fan inte göra detta för varken 11 eller 15 papp i månaden. Men alla kan väl föändras.... Måste ge henne cred för att hon verkar vara rätt cool i förhören. Lär ju blivit pressad en hel del, ändå kniper hon käften. Till skillnad från sin kille J-f då.... Han glappar ju som bara den.
Ja jag förstår hur du menar men hon må ha haft en tuff uppväxt men hon gjorde ändå ett idiotiskt val o det får hon stå för. Tappar man greppet så kan man rätta till det på lagligt sätt som inte riskerar hela ens rykte/karriär/liv. O sen för ynka 15000 som visar sig bli ännu mindre...? Det är banne mig inte värt att riskera allt detta för 150.000 i månaden eller ens en miljon i månaden.
Coolare än killen kanske hon är på ett sätt...förutsatt att hon inte ljuger när hon väl öppnar munnen o snackar.
Osäker på om du menar att du känner henne personligen eller om du menar vad du har läst om henne men OM det är så att du känner henne personligen så får jag väl be lite om ursäkt för att jag kanske låter hård men jag har noll respekt för folk som gör valet att begå brottsliga handlingar.
.