2012-07-31, 14:15
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babakus
Feministrörelsen ser nog inte ökade våldtäkter som ett problem. Snarare en tillgång då de tror att en våldtagen kvinna kan bli en av dem. En potentiellt manshatande feminist.
Å andra sidan så leder ju manshatet till ökat kvinnohat även i den gruppen män som varken våldtar eller begår kriminella gärningar, män som inte gjort något fel och som straffats på grund av sitt manliga kön. Jag känner rent objektivt att jag platsar i den kategorin män som allt mer ogillar kvinnor som kollektiv, allt mer och mer och ännu mer, något hat är det fortfarande inte frågan om och i synnerhet inte mot individuella kvinnor som jag känner till är bra.

Men jag ser att kvinnor som kollektiv, står för den absoluta majoriteten av skit som finns i samhället, att de i är okunniga men får höga poster och att de trots sina höga poster inte bjuder till utan kräver män som innehar minst dessa höga poster själva, vidare, åker gräddfiler hit och dit och sympatiserar med vänsterkrafter som vill förstöra samhället istället för att bygga upp det samtidigt som de har mage att klaga på hur utveckligen ser ut, tar sig friheter baserat på sitt kön och gnäller om orättvisor trots att de hela tiden vill att män ska sätta dem på piedestal.
Citera
2012-07-31, 18:48
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LtColumbo
...
Översättning: Jag förstår inte matematik.
Citera
2012-07-31, 23:23
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Å andra sidan så leder ju manshatet till ökat kvinnohat även i den gruppen män som varken våldtar eller begår kriminella gärningar, män som inte gjort något fel och som straffats på grund av sitt manliga kön. Jag känner rent objektivt att jag platsar i den kategorin män som allt mer ogillar kvinnor som kollektiv, allt mer och mer och ännu mer, något hat är det fortfarande inte frågan om och i synnerhet inte mot individuella kvinnor som jag känner till är bra.

Men jag ser att kvinnor som kollektiv, står för den absoluta majoriteten av skit som finns i samhället, att de i är okunniga men får höga poster och att de trots sina höga poster inte bjuder till utan kräver män som innehar minst dessa höga poster själva, vidare, åker gräddfiler hit och dit och sympatiserar med vänsterkrafter som vill förstöra samhället istället för att bygga upp det samtidigt som de har mage att klaga på hur utveckligen ser ut, tar sig friheter baserat på sitt kön och gnäller om orättvisor trots att de hela tiden vill att män ska sätta dem på piedestal.

Kvinnor ÄR ett kollektiv; en likformig gegga som alltid flyter ihop till en homogen massa. Av just den anledningen har kvinnor det betydligt lättare att skaffa sig nya kvinnliga vänner jämfört med män. Variationen hos männen är påtaglig och det ska den vara eftersom män tävlar mot varandra och konkurrerar om kvinnorna.

Det är kollektivismen som gör majoriteten av alla kvinnor till förlorare eftersom de aldrig kommer att konkurrera med männen om resurser eller makt eftersom en kvinna aldrig tävlar mot andra kvinnor på samma sätt som män. Kvinnor sabbar för varandra istället för att tävla renhårigt.
Citera
2012-08-01, 11:59
Medlem
Vikten av att nätverka är att du tjänar framgång på det. Du berättar om alla människor runt omkring dig, alla deras svagheter som kan trampas på för att trycka ned i konkurensen om makt. Släkt, familj, vänner, grannar, arbetskamrater - alla, någon i ditt nätverk bredvid de du berättat om kan på så sätt vinna makt. Ta ett förfluget ord, en ironi, en mening, ett handlande oavsett sammanhanget så vinklar du det som en sanning för att belacka. Vid träffar då du nätverkar ska du se att du träffar på någon du omedvetet hjälpt att få makt, ni blir vänner på ett helt annat plan än det du känt till tidigare.
När du är ute och reser så träffar du nästan alltid på någon som känner den eller jobbar med den och bekräftar "oj vad världen är liten". Utnyttja det för din framgång, ju mer du berättar desto mer sammansvetsat blir nätverket, hjälper du andra mot fienden så får du själv hjälp mot fienden. Det är ett krig, ett könskrig, men könskriget som namn på kriget är för målande, därför tigs det ordet bort som benämning på kriget. I sverige har vi kommit långt så det är ingen hemlighet längre men i de flesta andra länderna är det i sin linda därför är det viktigt att inte beskriva detta på olika språk. Via mentorer och volontärer sprids det från mun till mun, det är säkrast så, du kan bara titta på när det som du kallar för ett samhälle försvinner och blir något bättre.
Citera
2012-08-01, 12:19
Medlem
rocksnubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Det spelar ingen roll för tjejen vem som begår brottet, och egentligen inte heller hur hårt straffet blir.
Det första för att minska totala antalet våldtäkter torde vara en saklig analys av problemet.

Så du menar att om du själv skulle få din stjärt spräckt mot din vilja så skulle du inte bry dig om vem det var och inte heller om bögen som överraskade din röv får ett hårt straff? Så om han skulle gå fri, skulle du inte bry dig? Eller om han skulle få böter? Du skulle hellre vilja analysera vad som orsakade hans plötsliga begär och åtrå efter att få fylla din stjärt och utvidga din fisring?

Citera
2012-08-03, 02:28
Medlem
White Christmass avatar
Kanadensiska Sun News gör ett reportage om det stora problemet med invandrare som begår våldtäkter i Sverige.

http://www.friatider.se/kanadensisk-tv-om-gruppvaldtakten-i-bollnas
Citera
2012-08-03, 07:54
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Kanadensiska Sun News gör ett reportage om det stora problemet med invandrare som begår våldtäkter i Sverige.

http://www.friatider.se/kanadensisk-tv-om-gruppvaldtakten-i-bollnas

Att du är feminist, eller åtminstone köper deras argument, världsbild, och vidare sprider feministisk propaganda, det är pinsamt uppenbart.

Men vilken kvinnojour arbetar du för? Det finns bara ett annat ställe där det pratas mer våldtäkt och det är på de feministiska kvinnojourerna vi har ute i landet.
Citera
2012-08-03, 15:23
Medlem
Jag har inget svar på varför invandrare begår mer våldtäkter än "etniska svenskar". Min teori är dock att deras kvinnosyn är annorlunda, i synnerhet inom islam.

- Sura 33:59 Profet! Säg till dina hustrur och dina döttrar och till [alla] troende kvinnor - att de [utanför hemmet] noga sveper om sig sina ytterplagg på så sätt att de lättare blir igenkända [som anständiga kvinnor] och undgår att bli ofredade. Gud är ständigt förlåtande, barmhärtig.

Inom islam bör kvinnor bära slöja sjal osv för att inte "fresta männen". Tänk då när muslimerna med denna kvinnosyn invandrar till Sverige och ser att kvinnor klär sig som dom vill. Vad tror ni dom tänker då? Ser dom det som en invit om en tjej har kort kjol?

Ta 100 svenska män och 100 invandrare. Biologiskt sett är det ingen skillnad, dom är alla män. Det som skiljer dem åt är deras kvinnosyn. Varför invandrare är överrepresenterade beror exempelvis på deras religion samt kultur.

Jag säger inte att alla invandrare är potentiella våldtäktsmän. Jag för bara fram en teori kring varför fler våldtäkter begås av invandrare.
Citera
2012-08-06, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Det spelar ingen roll för tjejen vem som begår brottet, och egentligen inte heller hur hårt straffet blir.
Det första för att minska totala antalet våldtäkter torde vara en saklig analys av problemet.

Vad för jävla analys? Är du seriöst blåst eller trollar du bara? hade de stackars flyktingbarnen inte tillgång till en dator och porrsurfande menar du? Vilkea skäl kan du analysera fram ur våldtäkter?
Citera
2012-08-07, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
(Tittar ut på husen mittemot.)
(Tittar hårt.)
(Ser inte en enda porrfilm.)
(Ser inte speciellt mycket möbler heller.)
Alltså har mina grannar ingen porr och knappt några möbler.

Du kanske skulle prova med att öppna ögonen? Du ser nog bättre utan dina skygglappar...
Citera
2012-08-09, 18:47
Medlem
White Christmass avatar
13-årig flicka brutalt indragen på asylboende och våldtagen.

Flickan har varit så svårt chockad att hon haft svårt att redogöra för händelseförloppet, men hennes skador och den tekniska undersökningen visar nu att det rör sig om en fullbordad våldtäkt Bl a har mannens sperma har påträffats i flickans vagina.

http://www.friatider.se/13-arig-svensk-flicka-valdtagen-pa-asylboende

Det nya mångkulturella Sverige har sina baksidor eller får man vara beredd att offra lite svenska barn helt enkelt?

Idag ligger det på några varje vecka hur blir det i framtiden med tanke på att 1 miljon invandrare ska komma hit från länder där våldtäkt inte ses som ett brott de närmaste 10 åren.
Citera
2012-08-10, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocksnubben
Så du menar att om du själv skulle få din stjärt spräckt mot din vilja så skulle du inte bry dig om vem det var och inte heller om bögen som överraskade din röv får ett hårt straff? Så om han skulle gå fri, skulle du inte bry dig? Eller om han skulle få böter? Du skulle hellre vilja analysera vad som orsakade hans plötsliga begär och åtrå efter att få fylla din stjärt och utvidga din fisring?

Vill du hellre ha din stjärt spräckt av en vit man än en mörk man?
För mig spelar det fan ingen roll. Vill inte ha den spräckt. punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in