Citat:
Ursprungligen postat av babakus
Feministrörelsen ser nog inte ökade våldtäkter som ett problem. Snarare en tillgång då de tror att en våldtagen kvinna kan bli en av dem. En potentiellt manshatande feminist.
Å andra sidan så leder ju manshatet till ökat kvinnohat även i den gruppen män som varken våldtar eller begår kriminella gärningar, män som inte gjort något fel och som straffats på grund av sitt manliga kön. Jag känner rent objektivt att jag platsar i den kategorin män som allt mer ogillar kvinnor som kollektiv, allt mer och mer och ännu mer, något hat är det fortfarande inte frågan om och i synnerhet inte mot individuella kvinnor som jag känner till är bra.
Men jag ser att kvinnor som kollektiv, står för den absoluta majoriteten av skit som finns i samhället, att de i är okunniga men får höga poster och att de trots sina höga poster inte bjuder till utan kräver män som innehar minst dessa höga poster själva, vidare, åker gräddfiler hit och dit och sympatiserar med vänsterkrafter som vill förstöra samhället istället för att bygga upp det samtidigt som de har mage att klaga på hur utveckligen ser ut, tar sig friheter baserat på sitt kön och gnäller om orättvisor trots att de hela tiden vill att män ska sätta dem på piedestal.