Jag vet inte om andra fått samma problem vad gäller utloggning men när jag försöker logga ut från forat så kommer som vanligt pop-up fönstret som frågar om man vill logga ut och när man väl klickar på att man vill logga ut så är man fortfarande påloggad trots att man svarat att man vill bli utloggad. Hur gör man då för att bli utloggad??
Senast redigerad av M Nordström 2012-06-30 kl. 13:20.
Vi säger så här då: Stäng ned IE rensa internethistorik och cookies, starta aldrig någonsin IE mer.
Installera en vettig webbläsare som Firefox eller Chrome.
Jag gör så, man blir väl förhoppningsvis utkastad efter ett tag för man ligger väl inte evigt påloggad antar jag?
Nja risken är väl att om någon startar det förbannade IE på just den datorn så kan det hända man blir inloggad, Men annars tror jag att man blir "utslängd" efter en timma ungefär.
Nja risken är väl att om någon startar det förbannade IE på just den datorn så kan det hända man blir inloggad, Men annars tror jag att man blir "utslängd" efter en timma ungefär.
Ok, tack för hjälpen har precis fixat Firefox och kör på den nu (skall aldrig mera använda IE).