2012-06-29, 01:26
Medlem
ICA-muppens avatar
HAHAHA
Du lägger ju en tampong i sprit. Den suger åt sig och blir mättad ganska snabbt. Sen för du upp den i bajjan. Inte äkligare än ett stolpiller. Men ett jädra rus kan jag lova.

Hur många håller med?

OBS. Du luktar inte sprit ... men bajs
Citera
2012-06-29, 01:33
Medlem
JonasGardells avatar
Ta dig en redig grogg under rasten, skölj ner skiten med ett glas vatten och in med ett tuggumi du kan dölja relativt enkelt.

Sen när du väl kommer till krogen/festen, så hinkar du som en tok första timmen du är där, kommer du ikapp dina polare och kanske får en skön helikopterfylla.

Ngt tips på icke luktade spriter har jag inte, tyvärr... Lycka till!
Citera
2012-06-29, 01:38
Bannlyst
tampong och dränk den i sprit och kör upp i arslet. du blir full och luktar inte sprit.
Citera
2012-06-29, 02:20
Medlem
X-ray-flares avatar
exakt intag ren sprit rektalt det är en förträfflig åtgärd, du blir garanterat luktfri, men tänk på att inte prutta bara.
Citera
2012-06-29, 04:11
Medlem
Vad jag tycker så spelar det ingen roll vad du dricker så kommer du att lukta alkohol på ett eller annat sätt.

Minttu såg jag att någon skrev, Visst den doftar ju riktigt starkt av mint men likt förbannat så luktar jag brännvin när jag druckit det
Citera
2012-06-29, 12:30
Medlem
GHB är vad du söker min vän, fast det är ju olagligt och lite svårt att fixa fram om du inte umgås med folk av den karaktären. Va dock försiktig med doseringen då det lätt kan slå över från "lullig" till påtänd.
Citera
2012-06-29, 12:40
Medlem
gottmospahedens avatar
Du skulle ju kunna sila ned Smarties eller liknande söta godisbitar i en vodkaflaska och frysa in? Alltså, så att vodkan smakar av godiset! Lukten är nog ingen fara, sålänge du blandar svagt.
Citera
2012-06-29, 12:45
Medlem
min gode vän jag ska ge dig den perfekta blandningen.

ta en flaska, förslagsvis 1,5l.

1/4 redbull
1/4 vodka
2/4 appelsinjuice

blanda och drick i din vattenflaska. Smakar riktigt gott (lätt att de blir lite för mycket), och de luktar verkligen ingenting!
Citera
2012-06-29, 12:51
Medlem
levellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Tugga granbarr. Sägs hjälpa.

Citat:
Ursprungligen postat av coq_noir
Käka några kvistar persilja, otroligt effektivt.

Får en fin bild i huvudet (kanske sett genom den stackars chefens ögon):

TS iklädd snedknäppt ICA-väst, granbarr mellan tänderna och en persiljekvist världsvant i mungipan. Snurrar några varv på kassastolen och dricker girigt ur sin läskeblask. Blir mer och mer högljudd och charmar kvällshandlande svenssons i parti och minut. Allt medan kassadiffen stadigt växer.
Citera
2012-06-29, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ICA-muppen
HAHAHA
Du lägger ju en tampong i sprit. Den suger åt sig och blir mättad ganska snabbt. Sen för du upp den i bajjan. Inte äkligare än ett stolpiller. Men ett jädra rus kan jag lova.

Hur många håller med?

OBS. Du luktar inte sprit ... men bajs
Man för upp nästan hela tampongen först(torr) och låter sen spriten sakta rinna på toppen. sen trycker man upp allt..
Citera
2012-06-29, 14:46
Medlem
Fishshot luktar väl i princip som ett tuggummi? Häll över det i colaflaska så ser det i princip ut som cola
Citera
2012-06-29, 14:51
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastasallad
Tror väl ändå att min andedräkt skiljer beroende på om jag druckit en 30årig whiskey som är rökigare än en dålig majbrasa i jämförelse med cider exempelvis, även om mängden alkhol som är intagen är densamma?
Inte nämvärt. Det är som sagt doften av alkohol (som du själv aldrig känner) som andra människor känner lukten av. Du både andas och svettas ut det, därför omger du dig med en odör av alkohol. Oavsett om du dricker whisky, vodka, gin,öl cider eller spolarvätska.
Det är bara i USA man tror att man inte luktar något när man dricker vodka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in