2020-03-20, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStyrka14
Det intressanta i allt detta är ju att han har bytt namn och jobbar för ett stort byggföretag numera.
Varför vill han dölja sin bakgrund?
Tor är en person som helst vill verka utan att synas, speciellt efter den förargliga domen mot honom när han läxade upp sin otrogna fru i skogarna utanför dala-järna
Hade inte du velat dölja din bakgrund om du misshandlat din fru?

Verka i det tysta?! Han var ju frontfigur på ND tiden. Vavra och Marc var så avundsjuka att de ville ta över och se hur det gick sen
Senast redigerad av Q2000 2020-03-20 kl. 12:48. Anledning: Redigera
Citera
2020-03-20, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStyrka14
NU verkar han i det tysta, han är ju arrangör av diverse middagar med föreläsningar i stockholm tex.
Detta har pågått i flertal år redan, officiellt så är det inte han som arrangerar men det är han som bestämmer.
Jaha ok. Om han gör detta eller inte struntar jag faktiskt i det påverkar inte mig.

Men kom att tänka på vad en person sa till en annan..."What I dont see I dont believe"
Citera
2020-03-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Jaha ok. Om han gör detta eller inte struntar jag faktiskt i det påverkar inte mig.

Men det skulle faktiskt kunna ha en avgörande betydelse, huruvida din rasliga underlägsenhet skulle kunna spela en avgörande betydelse i förhållande till den nya informationen.

För mig är Adolf Hitler den enda inspirationskälla värt att nämnas.
Citera
2020-03-21, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
Men det skulle faktiskt kunna ha en avgörande betydelse, huruvida din rasliga underlägsenhet skulle kunna spela en avgörande betydelse i förhållande till den nya informationen.

För mig är Adolf Hitler den enda inspirationskälla värt att nämnas.
Nej för jag är överlägsen. Och Tor kommer inte komma någonstans med sina hemliga projekt ändå. Han är för aggressiv och skrämmer bort folk. Dom flesta vill ha med trevliga människor att göra.
Citera
2020-04-06, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per1985
Senast vi gav oss på en nassebrud skrek hon!

Varför ger ni er på kvinnor?
Citera
2020-04-07, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Nej för jag är överlägsen. Och Tor kommer inte komma någonstans med sina hemliga projekt ändå. Han är för aggressiv och skrämmer bort folk. Dom flesta vill ha med trevliga människor att göra.

Du har fel, han bedriver middags och föredragsverksamhet på månatlig basis i stockholmsområdet med rätt höga deltagarantal.
Det är ett välkänt faktum sedan många år.
På en av dessa middagar misshandlade han patrik forsen från gamla nordisk ungdom.
Efter det sprack samarbetet mellan NU och Tor, till stor del var det Tor som låg bakom deras uppseendeväckande aktioner den sista tiden i den organisationens historia.

Vad gör tor idag?
Citera
2020-06-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSoscar
Du har fel, han bedriver middags och föredragsverksamhet på månatlig basis i stockholmsområdet med rätt höga deltagarantal.
På en av dessa middagar misshandlade han patrik forsen från gamla nordisk ungdom.
Efter det sprack samarbetet mellan NU och Tor, till stor del var det Tor som låg bakom deras uppseendeväckande aktioner den sista tiden i den organisationens historia.

Vad gör tor idag?

Stämmer icke. Han är inte verksam längre. Senaste jag hörde så jobbar han i kassan på Bauhaus i Norrort. Vindarna verkar ha vänt 😁
Citera
2020-06-16, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlbatroZZor88
Stämmer icke. Han är inte verksam längre. Senaste jag hörde så jobbar han i kassan på Bauhaus i Norrort. Vindarna verkar ha vänt 😁

Jag förstår att "tor" är din idol och att han fått dig att skriva det där.
Men snälla sluta var så patetisk.
Det du skriver stämmer inte.
Citera
2020-09-05, 19:31
Medlem
Barry-The-Phantoms avatar
Är detta herr Paulsson?

https://www.youtube.com/watch?v=76T7Dw85YWY
Citera
2020-09-05, 21:15
Medlem
SanktPeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barry-The-Phantom
Är detta herr Paulsson?

https://www.youtube.com/watch?v=76T7Dw85YWY
Ja
Senast redigerad av SanktPeter 2020-09-05 kl. 21:37.
Citera
2020-09-05, 21:37
Medlem
SanktPeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSoscar

Vad gör tor idag?
Din tidslinje är helt fel. Tor misshandlade en grupp partikamrater där Patrik ingick, men detta var under tiden i Nationaldemokraterna. Långt tidigare än Nordisk Ungdom skapats. Tor hade inget med Nordisk Ungdom att göra
Citera
2020-09-14, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Din tidslinje är helt fel. Tor misshandlade en grupp partikamrater där Patrik ingick, men detta var under tiden i Nationaldemokraterna. Långt tidigare än Nordisk Ungdom skapats. Tor hade inget med Nordisk Ungdom att göra

Tor verkade i bakgrunden, vilket han gjort på flera ställen efter att han grovt misshandlade sin tjej i skogarna utanför gagnef.
Efter tiden på kåken så bytte han namn och började jobba på ett stort företag i sthlmsområdet.

Här kallar han sig "tobbe larsson", skäms han över sin bakgrund?
https://education4future.se/film/
Senast redigerad av NSoscar 2020-09-14 kl. 18:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in