Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
tcyker det är underligt att du inet vill arbeta utan väljer att gå på bidrag men det är väl en helt annan diskussion... Jag hoppas de stänger av kranen så du flyttar röven från stolen framför datorn och knallar ut och fixar ett jobb!
Tycker att det är underligt attt du stavar som ett sär men det är ju en helt annan femma. Ta din bittra attityd ifrån denna tråd om du inte har ngt gott att tillföra diskussionen. Och du verkar spendera en hel jävla massa tid på Fb och framför datorn själv. Man får hoppas att du gör ditt för att få samhället att gå runt annars så borde du nog inte varit så säker på din sak i denna punkten.
Jag jobbar när jag får tag på ett jobb, är inskriven på AMS för att få hjälp med att få jobb. De gör sannerligen ingenting för att hjälpa mig. De anstränger sig för att slippa ge mig bidrag när jag har det svårt och är utan inkomst.
Vet inte om du är medveten om att det är rätt svårt att skaffa jobb för tillfället för de flesta och det är inget vi kan göra ngt åt. Jag söker jobb, jag vill jobba (eller plugga vidare) och har inte mycket övers för dina syrliga kommentarer i en tråd där jag är seriös och inte snackar om grejer "mellan himmel och "jord".
Såna som du får mig att vilja vända mig till Socialen bara för att irritera dig lite grann. Vet att det hade haft sin effekt.