2012-06-20, 01:42
Medlem
Hej alla, hade sex med min sambo förr igår (måndag) och så klantig som jag är glömde jag kondom.. men drog ut den medans (innan) jag kom och sprutade satsen på hennes mage (kan ha kommit lite inuti henne också). Jag har vart orolig sen dess att hon möjligen kan vara gravid, men för cirka 4timmar sen fick hon sin mens. Kan hon vara gravid ändå? eller är det lugnt? ska jag köpa dagen efter piller åt henne?

Mvh

Till MOD flytta på tråden ifall den ligger fel.
Citera
2012-06-20, 01:44
Medlem
endures avatar
Det kan läcka sädesvätska långt innan du "kommer", så ja, köp henne piller i fortsättningen Nej, mens och ägglossning är inte förenliga, om hon har haft mens så blev det ingenting av med ägget.
Senast redigerad av endure 2012-06-20 kl. 01:48.
Citera
2012-06-20, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endure
Det kan läcka sädesvätska långt innan du "kommer", så ja, köp henne piller i fortsättningen Om hon fick mens är det dock ingenting att oroa sig för.

Tack, detta fick mig lite lugnare
Citera
2012-06-20, 01:51
Medlem
Van-Hedens avatar
Har hon mens så kan du vara 100% lugn
Citera
2012-06-20, 02:16
Medlem
Jason-Stathams avatar
Med största sannolikhet inga kottar där!
Citera
2012-06-20, 05:40
Medlem
Säger som alla andra, om hon fått mens är det ju det största beviset på att
hon inte är gravid. Ägglossningen har ju skett för 10-14 dagar sedan.
Citera
2012-06-20, 05:45
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van-Heden
Har hon mens så kan du vara 100% lugn

Nej det är tyvärr ingen garanti att hon inte blir gravid även om hon har mens finns exempel på kvinnor som blivit gravida ändå men chansen borde inte vara allt för stor, de får helt enkelt köpa ett graviditetstest om x antal veckor så får de veta hur det ligger till.
Citera
2012-06-20, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Nej det är tyvärr ingen garanti att hon inte blir gravid även om hon har mens finns exempel på kvinnor som blivit gravida ändå men chansen borde inte vara allt för stor, de får helt enkelt köpa ett graviditetstest om x antal veckor så får de veta hur det ligger till.

Detta är som allt annat, det finns ALLTID något litet undantag. Så jag förstår inte
varför man ska skrämma upp dem som nu känner sig lugna och helt plötsligt får en
hink med iskallt vatten över sig. Tillbaka på rutan 1 igen.

Strunta nu i detta och känn er lugna då procenttalet är väldigt litet, (ska se om jag kan hitta
det) och njut av kommande ledighet/skollov.

Trevlig sommar !
Citera
2012-06-20, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustlebustle
Detta är som allt annat, det finns ALLTID något litet undantag. Så jag förstår inte
varför man ska skrämma upp dem som nu känner sig lugna och helt plötsligt får en
hink med iskallt vatten över sig. Tillbaka på rutan 1 igen.

Strunta nu i detta och känn er lugna då procenttalet är väldigt litet, (ska se om jag kan hitta
det) och njut av kommande ledighet/skollov.

Trevlig sommar !

haha tack för ett lugnande svar Trevlig sommar på dig med!
Citera
2012-06-20, 09:01
Medlem
Tack för alla svar allihop!
Citera
2025-04-07, 23:13
Medlem
Jag knullade första gången när jag var 13,hade noll koll om sex och sånt och knullade mest för att det var skönt.

Det funkade 3 gånger sen blev tjejen gravid men gjorde abort som tur var.
Sen dess har jag inte legst med tjejer jag inte vill ha barn med.
Förundras alltid över hur vuxna män kan stoppa in kuken i nån och ta risken att bli pappa med en kvinna dom inte vill ha barn med.

Blir hon gravid har du faktiskt noll att säga till om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in