2012-06-15, 00:13
Medlem
Viktor.Hs avatar
Hallå i stugan! Jag kom hem från Thailand här om dagen, har bott i Bangkok ett halvår, visade sig att jag hade fått med mig gonorré hem, testade mig för allt som man kunde testa sig för, allt va negativt förutom gonorré då. Tydligen ska dom köra upp ett rör i min penis för att se vilken antibiotika dom ska medicinera mig med, DÅ till min fråga: Har nån fått ett sånt här "rör" uppkört i urinröret? Och hur ont gör det??

Mvh
Citera
2012-06-15, 00:16
Bannlyst
en släkting till mig gjorde fick en rör i sin penis men han kände ingen känsel på grund av att sjuksköterskorna i rummet fick honom att tänka på annat så han kände ingen smärta

Det sa han iallafall till mig
Citera
2012-06-15, 01:26
Medlem
Urijahs avatar
Fick en Q-tip/bomullstopps uppförd i snoppen när jag testade för Gonno! Eller är det pisstest som är Gonno? Fick göra båda två.

Kanske missförstår dig, du har redan gjort det? Du ska ha något ännu värre i snorren? Tycker i alla fall inte att toppsen var så illa som jag trodde och ett rör kan ju inte vara så mycket större, eller?

Nog mer panik innan, men när hon väl gjorde testen tog det bara nga sekunder.
Citera
2012-06-15, 01:33
Medlem
dekanmis avatar
Nu har jag inte penis så egentligen kanske jag inte borde svara, men jag gör det ändå. Det ska inte göra ont, men kan kännas lite obehagligt. De kommer ju inte tränga in något i urinröret som inte får plats där

Alla (killar) jag pratat med som gjort liknande undersökningar har sagt att det inte gjort ont, men känts lite konstigt/obehagligt. Så du behöver nog inte oroa dig.
Citera
2012-06-15, 09:02
Medlem
killen30s avatar
Gör förbannat ont speciellt om man har en inf redan som irriterar slemhinnan, borde inte peta med en pinne där då. Kan lova att man har kondom nästa gång man ligger, för detta med pinne i urinrörer vill man aldrig vara med om igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in