2013-06-13, 00:22
Medlem
Någon som vet varför Crumbz har typ någon handduk över musen?
Citera
2013-06-13, 01:20
Medlem
algerluktarosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
Någon som vet varför Crumbz har typ någon handduk över musen?

Funderade också på det, googlade och hittade :

"It's just a handtowel over the mouse. He has some condition where his hands sweat very heavily so he needs a towel so his mouse doesn't get ruined."
Citera
2013-06-13, 15:35
Medlem
irkens avatar
Så, lcs igår.
Rätt intressanta matcher, Cloud 9 hypen verkar vara "sann" om jag säger så, då dem spelar riktigt bra. Jag tänker inte gå in på riktigt allting, utan det får ni kolla reddit för!
Dagens matcher i LCS är:
Curse vs VES
CLG vs DIG
C9 vs Curse
Dig vs TSM
VUL vs VES
Coast vs CLG

Ser bra ut iaf!
--
Till NLB.. Matchen blev flyttat till imorgon istället! Samma tid, samma stream.

Och till KtA och maknoon så är det något väääldigt konstigt som hänt! KTA blev utslagna ur NLB.. Dem kommer alltså INTE spela OGN champions nästa säsong. Dem kommer inte ens spela NLB då dem inte ens kvalade in till det. Alltså är det sex månader utan någon som helst "seriöst" spelade för dem. Och maknoon kan inte byta lag då nästa säsongs lag har blivit "låsta". Så, jag skulle säga att det blev just väääldigt större chans att maknoon kommer spela i lcs.
Citera
2013-06-13, 18:31
Medlem
Maknoon CLG?
Citera
2013-06-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
Maknoon CLG?

Har jag svårt att tro. Dom plockade precis upp Nien och håller på att lära upp honom. Maknoon har också redan sin egen spelstil, något CLG inte letar efter. Dom vill hellre ha någon som dom kan passa in i deras spelsätt.
Citera
2013-06-13, 19:36
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Har jag svårt att tro. Dom plockade precis upp Nien och håller på att lära upp honom. Maknoon har också redan sin egen spelstil, något CLG inte letar efter. Dom vill hellre ha någon som dom kan passa in i deras spelsätt.
Alltså, nu är ju knappast "spelstilen" det största problemet med den transferen, utan det är väll mest helheten i så fall om det är något. Att han måste flytta ifrån Korea där han antagligen har ett rätt fett kontrakt (KT orgnasionen är rik), han kan inte prata engelska jättebra, och precis som du säger hard em just plockat upp Nien. Hans spelstil är nog det minsta problemet, även om det inte riktigt "flyter" in i clg's spelide, det går ju trots allt att ordna.
Citera
2013-06-13, 19:42
Medlem
Tror inte heller att dem skulle plocka in Maknoon pga att man just plockade upp Nien. Men det går alltid att spekulera.
Citera
2013-06-14, 00:07
Medlem
mazdaqs avatar
Jävligt bra spelat av doublelift när dom visade replayen där.
Citera
2013-06-14, 00:32
Medlem
irkens avatar
Det här gamet var fan det värsta jag sett på länge alltså.. Ungefär m5 vs clg.eu typ..
Citera
2013-06-14, 00:40
Medlem
Var länge sen man såg ett sånt här game.
Citera
2013-06-14, 01:00
Medlem
mazdaqs avatar
E D W A R D !

C9 lär vända detta ändå
Citera
2013-06-14, 01:30
Medlem
Neuschwansteins avatar
ett ord c9
Citera