2012-06-08, 19:38
Medlem
tigerrakets avatar
Varje gng jag spelar och ska typ hja eller snka volymen s gr jag ifrn spelet och hamnar p skrivbordet. Har alltid gjort detta. Men nu helt pltsligt s varje gng jag gr tillbaka till spelet s slutar det svara och jag mste starta om det. Jag fr en svart ruta helt enkelt. Vldigt irriterande. Dock gr det bra att hja och snka och g fram ochh tillbaka medan typ en bana laddas i spelet. Men inte i sjlva spelet. Ngon som vet lsningen p mitt problem? Strigt om jag rkar trycka in Windowsknappen och hamna p skrivbordet.
Citera
2012-06-08, 20:48
Medlem
GunnarBunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Varje gng jag spelar och ska typ hja eller snka volymen s gr jag ifrn spelet och hamnar p skrivbordet. Har alltid gjort detta. Men nu helt pltsligt s varje gng jag gr tillbaka till spelet s slutar det svara och jag mste starta om det. Jag fr en svart ruta helt enkelt. Vldigt irriterande. Dock gr det bra att hja och snka och g fram ochh tillbaka medan typ en bana laddas i spelet. Men inte i sjlva spelet. Ngon som vet lsningen p mitt problem? Strigt om jag rkar trycka in Windowsknappen och hamna p skrivbordet.
Vilket operativsystem anvnder du?
Citera
2012-06-08, 21:01
Medlem
tigerrakets avatar
Win 7
Citera
2012-06-08, 21:13
Medlem
Andreasvbs avatar
Stng av programmet som visar vilken volym det r.

Finns program som kan inaktivera Win-knappen.

Sjlv spelar jag nstan alltid i fnsterlge, d slipper man sdana problem, och s kan man gra annat samtidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in