2012-06-08, 19:38
Medlem
tigerrakets avatar
Varje gång jag spelar och ska typ höja eller sänka volymen så går jag ifrån spelet och hamnar på skrivbordet. Har alltid gjort detta. Men nu helt plötsligt så varje gång jag går tillbaka till spelet så slutar det svara och jag måste starta om det. Jag får en svart ruta helt enkelt. Väldigt irriterande. Dock går det bra att höja och sänka och gå fram ochh tillbaka medan typ en bana laddas i spelet. Men inte i själva spelet. Någon som vet lösningen på mitt problem? Störigt om jag råkar trycka in Windowsknappen och hamna på skrivbordet.
Citera
2012-06-08, 20:48
Medlem
GunnarBunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Varje gång jag spelar och ska typ höja eller sänka volymen så går jag ifrån spelet och hamnar på skrivbordet. Har alltid gjort detta. Men nu helt plötsligt så varje gång jag går tillbaka till spelet så slutar det svara och jag måste starta om det. Jag får en svart ruta helt enkelt. Väldigt irriterande. Dock går det bra att höja och sänka och gå fram ochh tillbaka medan typ en bana laddas i spelet. Men inte i själva spelet. Någon som vet lösningen på mitt problem? Störigt om jag råkar trycka in Windowsknappen och hamna på skrivbordet.
Vilket operativsystem använder du?
Citera
2012-06-08, 21:01
Medlem
tigerrakets avatar
Win 7
Citera
2012-06-08, 21:13
Medlem
Andreasvbs avatar
Stäng av programmet som visar vilken volym det är.

Finns program som kan inaktivera Win-knappen.

Själv spelar jag nästan alltid i fönsterläge, då slipper man sådana problem, och så kan man göra annat samtidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in