Citat:
Ursprungligen postat av
Massajen
Högst sannolikt ja. För låt oss granska Savolainens utsaga att Putin vet att NATO är en förvarsallians mellan demokratier. Utan att du tramsar bort frågeställningen.
Självklart ska jag undvika tramsande. Jag tycker (precis som du, antar jag) att det är synnerligen enerverande när forumet lusas ner av vimspellar, som trots sina stora fonder osmält och ostrukturerad halvbildning inte är kapabla att föra en ordentlig diskussion. I stället formligen excellerar de i tramsiga "argument" av typen
rysshat,
Natolobbyn,
projicering,
infantil fixering,
militarister och krigshetsare och så vidare. Stundom tillgriper dessa tramsnissar rentav den fullkomligt innehållslösa beskyllningen
russåfåbiiii, trots de skrattparoxysmer som ordet väcker bland alla med IQ över 48.
Bara som en fotnot. Men visst, otramsat är bäst!
Citat:
Ursprungligen postat av
Massajen
Han (och måhända du,) vet att Putin och alla ryska politiker ändrade inställningen till Nato efter bombkampanjen mot Serbien.
Presentera gärna ordentliga belägg för hur Putler et consortes ändrade sin inställning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Massajen
Ni bör också inse att knappast någon utanför Natos krets uppfattat alliansen som blott en försvarsorganisation
Menar du att omvärlden sett på Natos defensiva karaktär på samma vis som den sett på Svärjes mångomskrutna
alliansfrihet? Hm. Återigen får du gärna anföra lite belägg.