Resultat: .
0%
röster
2015-02-28, 18:08
Medlem
cyberkalles avatar
Känns självklart att Dortmund kommer att knipa en CL-plats nu har ju även Mikitarian börjat göra mål.
Övertygad om att dom vinner hemma mot Juventus med 3-4 mål.
Citera
2015-02-28, 18:14
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Känns självklart att Dortmund kommer att knipa en CL-plats nu har ju även Mikitarian börjat göra mål.

Sarkasm?
Citera
2015-02-28, 18:27
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Sarkasm?
Aldrig jag tror stenhårt på Dortmund nu.

Det är bara att starta pizzaugnarna i spelargången så är dom bortkollrade från start.
Citera
2015-02-28, 18:33
Medlem
Kul och se det gamla Dortmund. Nu gäller det och gå rent i ligan för att kunna knipa en CL-plats.

Vad tyckte ni om Reus och Aubameyangs målgest? kan nog vara bland de mest spektakulära jag sett.
Citera
2015-02-28, 18:36
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Kul och se det gamla Dortmund. Nu gäller det och gå rent i ligan för att kunna knipa en CL-plats.

Vad tyckte ni om Reus och Aubameyangs målgest? kan nog vara bland de mest spektakulära jag sett.

Inte värdigt mitt fina Dortmund. En hand i luften och sen gå tillbaka till mittplan är snyggare.
Men kul att de är glada antar jag.

Bättre än att dra av sig tröjan iallafall som borde vara rött direkt.
Citera
2015-02-28, 18:42
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Som jag skrev i matchtråden så kan det mycket väl ha varit den löjligaste målgesten genom tiderna.
Citera
2015-02-28, 22:48
Avslutad
Citat:
Roligt för dig, skulle vara tråkigt om du inte hade något lag att följa i Europaspelet nästa år.

Ryktas även om bl.a. Khedira till Tyskland, tror du att din hjälte Klopp kan locka honom till din kära Westfalenstadion?

PS. Vad händer med Red Bull? Ger de upp fotbollen nu? (Eller är det att hoppas på för mycket?) Salzburg klarar inte av att ta sig til CL, och Leipzig är trots alla pengar och spelare ett mittenlag i Zweite.
Citera
2015-02-28, 23:48
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Roligt för dig, skulle vara tråkigt om du inte hade något lag att följa i Europaspelet nästa år.

Ryktas även om bl.a. Khedira till Tyskland, tror du att din hjälte Klopp kan locka honom till din kära Westfalenstadion?

PS. Vad händer med Red Bull? Ger de upp fotbollen nu? (Eller är det att hoppas på för mycket?) Salzburg klarar inte av att ta sig til CL, och Leipzig är trots alla pengar och spelare ett mittenlag i Zweite.

Ironi?

cyberkalle är ju ett Bayern-fans ända ut i fingerspetsarna. Dock något oklart varför han bär en avatar föreställandes Dortmunds klubbsymbol. Förklara dig!
Citera
2015-03-01, 01:11
Medlem
Lekmands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Ironi?

cyberkalle är ju ett Bayern-fans ända ut i fingerspetsarna. Dock något oklart varför han bär en avatar föreställandes Dortmunds klubbsymbol. Förklara dig!
Han har kommit till sina sinnens fulla bruk och förstått att Dortmund är laget som har den tyska själen i sig, laget med bäst fans, laget med de mest spännande spelarna (Großkreutz och Weidenfeller har länge varit cyberkalles favoriter) och laget med den mest optimistiska framtidstron på ekonomin. Echte Liebe, helt enkelt! Känns bra att han hittat hem, nästan att man blir lite tårögd
Citera
2015-03-01, 09:44
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ironi?

Man tillhör väl inte begåvningsreserven i landet men detta korkade uttalande från mig gör att jag nu lever i synd.

Inför senaste CL-matchen

Citat:

Tar Leverkusen en poäng ikväll så kommer jag ha en Dortmundlogga i en vecka.
Citera
2015-03-01, 11:31
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ironi?

Det är vad han vill att du ska tro.
Citera
2015-03-01, 12:16
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Det är vad han vill att du ska tro.

Exakt så är det! Man kan jämföra processen med att komma ut som homosexuell, det tar ofta lång tid, men befrielsen när man väl gjort det skall tydligen vara enorm. Ungefär så tror jag cyber-kalle känner sig nu, förstärkt av vinsten igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in