Resultat: .
0%
röster
2014-11-24, 14:15
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Veh väljer alltså att lämna det sjunkande skeppet VfB Stuttgart vem efterträder tror ni?
Är han tredje tränaren att lämna i år? I så fall satte jag tre av tre i tipset!
Citera
2014-11-24, 14:55
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Är han tredje tränaren att lämna i år? I så fall satte jag tre av tre i tipset!
Jag är inte säker men jag tror att Bremens tränare var nummer tre att få lämna.
Citera
2014-11-24, 15:38
Medlem
Grus-Kalles avatar
Dutt var tredje som fick gå http://www.transfermarkt.de/1-bundesliga/trainerwechsel/wettbewerb/L1, men Armin Veh leder med minst antal dagar i tjänst (146) lätt över Slomka (210).

https://www.flashback.org/sp51214799 skrev jag igår i match-tråden, det gick lite fortare än jag trodde...
Citera
2014-11-24, 15:43
Medlem
csts avatar
Attans då! Men sett till tabelläge borde ju Veh fått gå för längesen.

Blir en spännande match imorgon. Känns som en riktigt bra värdemätare för hur bra truppen står sig trots mycket skador.
Citera
2014-11-24, 19:43
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:

Blir en spännande match imorgon. Känns som en riktigt bra värdemätare för hur bra truppen står sig trots mycket skador.
Vi får se hur det står till med motivationen och risken för att dra på sig skador när man redan är klara gruppsegrare.
City däremot har ju allt att vinna.
Citera
2014-11-25, 14:49
Medlem
cyberkalles avatar
Det blev alltså Huub Stevens som tar över Stuttgart, var väl rätt väntat tycker då jag.

Ikväll blir det fulstream till City-Bayernmatchen det brukar funka rätt bra att se från sidan som jag fick tips om av en Calciovän.

Hoppas dom inte går in för jäkla hårt för denna match då jag alltid är orolig över skador och ikväll så gäller det ju inget.
Citera
2014-11-25, 17:04
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Det är bara en som prickade in alla tre, tyvärr i fel ordning.

Annars bra gissat av många, 6 st har två rätt och 7 st hade med Stuttgart (4:e lag att byta tränare).
Ser däremot inte riktigt lika bra angående tabellen, vilken konstig höst det har varit.
Citera
2014-11-25, 17:09
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Hoppas dom inte går in för jäkla hårt för denna match då jag alltid är orolig över skador och ikväll så gäller det ju inget.
Bayernmatchen känns mest som en enda lång oro för att någon ny spelare ska bli skadad nu när vi redan är klara gruppsegrare. Enda skälet till att jag vill FCB ska vinna är för Romas skull, föredrar dem alla dagar före City.
Citera
2014-11-25, 17:23
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Det blev alltså Huub Stevens som tar över Stuttgart, var väl rätt väntat tycker då jag.

Ikväll blir det fulstream till City-Bayernmatchen det brukar funka rätt bra att se från sidan som jag fick tips om av en Calciovän.

Jo..Jag fattade aldrig egentligen varför Stevens aldrig stannade från från början i våras...

Jag kände på mig Veh var fel val i fel riktning.

Spännande ikväll. Även om Bayern är klara gruppsegrade vore det sjukt kul om man kunde trycka till ett pressat City ikväll igen.

Sen hoppas jag att Schalke kan få en av sina bättre kvällar. Då kan man störa Chelsea..även om jag inte ska hoppas för mycket.
Citera
2014-11-26, 07:47
Medlem
cyberkalles avatar
Jag tyckte att vi spelade riktigt jäkla bra fotboll igår trots förlusten.
Tio man och inget tvång att vinna matchen men ändå så låter dom inte City föra matchen.
Kan vara bra med en förlust faktiskt.

Men bäst av allt inga skador.
Benatia må ha varit grym i Roma men i Bayern har han ännu inte visat klass jo i någon match har han varit helt ok men inte superb.

Lite kul att läsa ett inlägg i matchtråden där man undrar hur mycket man egentligen tror om Bayerns kapacitet.
Citat
"Aha, Benatia tydligen utvisad rätt tidigt. Förklarar MCs vinst även om jag tycker att BM ändå borde ha klarat det."
Citera
2014-11-26, 09:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Jag tyckte att vi spelade riktigt jäkla bra fotboll igår trots förlusten.
Tio man och inget tvång att vinna matchen men ändå så låter dom inte City föra matchen.
Kan vara bra med en förlust faktiskt.

Men bäst av allt inga skador.
Benatia må ha varit grym i Roma men i Bayern har han ännu inte visat klass jo i någon match har han varit helt ok men inte superb.

Lite kul att läsa ett inlägg i matchtråden där man undrar hur mycket man egentligen tror om Bayerns kapacitet.
Citat
"Aha, Benatia tydligen utvisad rätt tidigt. Förklarar MCs vinst även om jag tycker att BM ändå borde ha klarat det."

Nä..Kan inte påstå att jag är jätteledsen för förlusten. Man visade att man är jävligt mycket starkare lag än MC om man bara vill. Den rätta fokuseringen/motivationen saknades i slutet...Inte konstigt med tanke på att matchen inte gällde något för BM medan den gällde allt för MC...Trots detta så dominerade man större delen av matchen med EN MAN MINDRE mot engelska mästarna borta som fick jaga boll mest.
Citera
2014-11-26, 12:20
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nä..Kan inte påstå att jag är jätteledsen för förlusten. Man visade att man är jävligt mycket starkare lag än MC om man bara vill. Den rätta fokuseringen/motivationen saknades i slutet...Inte konstigt med tanke på att matchen inte gällde något för BM medan den gällde allt för MC...Trots detta så dominerade man större delen av matchen med EN MAN MINDRE mot engelska mästarna borta som fick jaga boll mest.
Jo som sagt jag tycker att spelet flöt på fint.

Detta var Peps 8e förlust på 76 matcher det är rätt ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in