2012-05-23, 20:49
Medlem
Hej!

Efter att vara en trogen prenumerant på några trådar kom jag på en idé. DEt är nämligen så att jag tycker det är otroligt jobbigt att behöva klicka på prenumerationsknappen, bredvid heta ämnen, för att sedan till min besvikelse se att ingen har skrivit i trådarna!

Är det inte möjligt att flashbacks mods eller några andra flashback-gudar kan fixa en liten symbol för när man har ett meddelande? typ facebook-style, när någon har skrivit i ens logg, eller när man har fått ett meddelande när man är offline.
Hade varit makabert!
Citera
2012-05-23, 21:53
Medlem
lamehaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newfagz
Hej!

Efter att vara en trogen prenumerant på några trådar kom jag på en idé. DEt är nämligen så att jag tycker det är otroligt jobbigt att behöva klicka på prenumerationsknappen, bredvid heta ämnen, för att sedan till min besvikelse se att ingen har skrivit i trådarna!

Är det inte möjligt att flashbacks mods eller några andra flashback-gudar kan fixa en liten symbol för när man har ett meddelande? typ facebook-style, när någon har skrivit i ens logg, eller när man har fått ett meddelande när man är offline.
Hade varit makabert!

Makabert? Verkligen? Det hoppas jag inte.

Vid sidan av det låter det som ett hyfsat förslag. Jag har själv inte så mycket emot att trycka på prenumerations-knappen, men jag förstår vad du menar.
Citera
2012-05-23, 21:58
Medlem
micaeles avatar
Funktionen "Mina citerade inlägg" som finns i verktygsmenyn samt den feta siffran som lyser när man fått PM torde täcka dina funderinger.
Citera
2012-05-23, 22:05
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Funktionen "Mina citerade inlägg" som finns i verktygsmenyn samt den feta siffran som lyser när man fått PM torde täcka dina funderinger.
Om det inte räcker kan man ju välja att få meddelande via epost vid nya inlägg i prenumerationer eller vid PM
Sätter man då ett ljud vid nya meddelanden så kan man bara sitta passivt och vänta.
Citera
2012-05-23, 22:16
Medlem
Tänkte inte bara svar på mina citerade inlägg, tänkte mer allmänt i trådarna man har valt att prenumerera på!

Menade självklart inte makabert! skrev fel! tänkte uppenbarligen på makalöst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in