Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-20, 22:31
Medlem
shinystars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phalanx
Vilken är artisten som gör cover på Eminem sist i avsnitt 707 - Mosstorkarn, Krampus och Fader Pisk?

Rätt övertygad om att det är en AI-cover! Samma i avsnitt 711 hördes Don't look back in anger i en svängig version. Shazam hittar inget, och eftersom Sigge har experimenterat rätt mycket med AI-konst tidigare är det min gissning att han nu gör AI-covers!
Citera
2025-12-28, 23:51
Medlem
Nu gör dom innehåll av en döende kvinna vart det inte dom som var så lacka på Gunilla hollywood fruar för det. Riktiga missfoster vidriga skäms
Citera
2025-12-29, 16:13
Medlem
Kokkashugis avatar
Säkert diskuterat i tråden redan. Lyssnade på avsnittet när Alex körde på med en lång upprörd harang för att miljöministern Pourmoktari (?) hade haft mage att dra upp Alex lyxsemestrar med tillhörande flygresor samt höga konsumtion av charkbrickor, vilket då gjorde att hans svidande kritik av denna miljöminister inte riktigt kunde tas på allvar.

Charkfrosseri-anklagelserna träffade tydligen i solarplexus då Schulman blev topp tunnor rasande, han hade ett långt utlägg om fräckheten att peka finger mot honom som krönikör och privatperson.
Schulman borde nog inte ge sig in i politiska diskussioner om han inte vill framstå som en liten lättretlig haverist.

Man kunde höra på tonläget att Sigge tyckte chark-debaclet var aningen penibelt och försökte distansera sig en smula. Komiskt magplask av Alex.

Tips från coachen, en pod går att redigera.

Flyg i frid.
Citera
2025-12-30, 16:24
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikSimonsson
Nu gör dom innehåll av en döende kvinna vart det inte dom som var så lacka på Gunilla hollywood fruar för det. Riktiga missfoster vidriga skäms

Fast jag tyckte det var ganska fint. Jag upplevde det inte som att Sigge var beräknande i bemärkelsen "bra innehåll". Podden är nog lite av en dagbok/terapi för dem själva också, allt handlar inte om pengar/innehåll.

Att han kände på sig när det var dags och tog en taxi mitt i natten för att finnas där vid hennes sida när hon gick bort var väldigt fint tycker jag.
Citera
2025-12-30, 21:10
Medlem
kkurrukks avatar
Citat:

Nej inte en döende kvinna utan en död kvinna.

Tycka vad man vill om att vika ut sina privata angelägenheter i en podd men att med ömhet prata om sin mor som just dött är inte det samma som att proppa upp sin döende mor för att filma några fräcka tiktok-videor.
Senast redigerad av kkurrukk 2025-12-30 kl. 21:19.
Citera
2025-12-30, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkurrukk
Nej inte en döende kvinna utan en död kvinna.

Tycka vad man vill om att vika ut sina privata angelägenheter i en podd men att med ömhet prata om sin mor som just dött är inte det samma som att proppa upp sin döende mor för att filma några fräcka tiktok-videor.

Ännu värre slänga ut en död människas liv som inte kan protestera usch och fy
Citera
2026-01-01, 22:50
Medlem
Fast det var ju Sigges mamma som har gått bort. Det är ju inte så konstigt att man lyfter det i sin podd. Alex har ju dessutom pratat en hel del om sina föräldrars bortgång.

För övrigt lyssnade jag på Malins podd och det var nog det värsta dravlet jag någonsin hört.
Citera
Igår, 09:29
Medlem
De hade kunnat satt morsan på lyx cancer klinik i usa med vård nej hon ska lida i svensk sjukvård själv. Grabbarna är äckliga judar som bara tänker på sin egna plånbok och ska nu göra content av henne. Usch vilka vidriga människor
Citera
Igår, 10:42
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
De hade kunnat satt morsan på lyx cancer klinik i usa med vård nej hon ska lida i svensk sjukvård själv. Grabbarna är äckliga judar som bara tänker på sin egna plånbok och ska nu göra content av henne. Usch vilka vidriga människor

Kvinnan verkade vara färdig med livet och tackade ju nej till vård.
Citera
Igår, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Kvinnan verkade vara färdig med livet och tackade ju nej till vård.

Hon satt hemma med bort opererade bröst ensam med mordhot på sig grabbarna gömde sig i usa kom inte hit de hade kunnat sätta henne på flyg till usa för skydd och bästa möjliga vård grabbarna har en miljard tillsammans de är inget annat än vidriga as som gör content av allt och alla pengar är no1
Citera
Igår, 11:36
Medlem
Bonus hon tvingades flytta hem igen trots mordhoten istället för att grabbarna köper en ny lägenhet eller flyttar henne till usa de kan lösa allt men de bajsar på mamma hon ska få en kula
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in