2012-05-17, 10:54
  #1
Medlem
En 51-årig man sätter skräck i barn i Sandviken genom att visa snoppen lite då och då.Han har tydligen också varit in på förhör hos polisen,släpptes och fortsätter sina bravader.
Har någon koll på vem denna man kan vara !?

http://arbetarbladet.se/nyheter/sandviken/1.4711759-forhordes-blottade-sig-igen
Citera
2012-05-17, 11:06
  #2
Medlem
VonUllas avatar
Så jävla vidrigt! Äckliga blottarpeddo.
När sånt här händer undrar jag varför inte föräldrarna går ihop och lurar in dessa kräk i en fälla.
De skulle kunna smyga omkring i området där kräket blottat sig, eller där det finns mkt barn i rörelse för att sedan sparka sönder Kuken på honom om han dyker upp och visar dronken live
Citera
2012-05-17, 11:06
  #3
Medlem
welcometorealitys avatar
Vadå har han varit i förhör av polisen och tydligen fortsätter,varför då släppa honom ?
Citera
2012-05-17, 11:28
  #4
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Visst tillverkar man sågar i Sandviken?
Man, 51 år, blottar-iver, låter som en tämligen nyskild man som tagit till flaskan. Eftersom han klarar sig gång på gång så är han sannolikt väletablerad, d v s arbetar som högre tjänsteman och har talets gåva.
Vem?
Citera
2012-05-17, 11:35
  #5
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Visst tillverkar man sågar i Sandviken?
Man, 51 år, blottar-iver, låter som en tämligen nyskild man som tagit till flaskan. Eftersom han klarar sig gång på gång så är han sannolikt väletablerad, d v s arbetar som högre tjänsteman och har talets gåva.
Vem?
Nej man gör bara materialet till sågar som tillverkas annanstans,men sen om snubben som blir släppt hela tiden talar ju att Svenska polisen är ju fan helt maktlösa puckon.
Citera
2012-05-17, 11:47
  #6
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Nej man gör bara materialet till sågar som tillverkas annanstans,men sen om snubben som blir släppt hela tiden talar ju att Svenska polisen är ju fan helt maktlösa puckon.
Det är därför jag misstänker en tidigare väletablerad herre, som i kris reagerat som ovan och nedan. Man i kris, skilsmässa och problem på jobbet och tar till sprit. Ingen fin kombo/ trombo.
Tyvärr drabbar dessa herrars problematik "tredje part", inte sällan barn och kvinnor.
Tänk om sjukvården kunde lära sig förstå och se varningsklockorna.
Nej, att förstå det nya journalföringssytemet är viktigare.
Citera
2012-05-18, 09:00
  #7
Medlem
Jag säger som en berömd person.............Äntligen !!! På Torsdagen (18/5) hände det igen,men det här gången blev mannen anhållen av åklagare.........men varför !! skall BARN och vuxna behöva utsättas för detta trauma gång på gång innan något händer.

http://arbetarbladet.se/nyheter/sandviken/1.4717029-blottade-sig-igen-anholls
Citera
2012-05-18, 09:03
  #8
Bannlyst
Han är ett svin enligt en kompis, kan taffsa hur som helst på krogen få anmälningar mot sig utan resultat.
Citera
2012-05-18, 09:08
  #9
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensman
Han är ett svin enligt en kompis, kan taffsa hur som helst på krogen få anmälningar mot sig utan resultat.
Vem är då denne herre?
Citera
2012-05-19, 13:19
  #10
Medlem
Tror namnet är Göran..de är ju han som jämt hänger på stränderna ..en smal lite skäggig gubbe med för korta byxor..området är örta !!
Citera
2012-05-19, 14:23
  #11
Medlem
Brukar han åka buss ofta? Linje 41,91. Trakasserar tjejer där också. Ganska kort gubbe. Pratar hela tiden och sätter sig bredvid tjejen om han får henne att svara honom.
Citera
2012-05-19, 15:29
  #12
Medlem
Göran Melin heter han...brukar va solbrännd och ser ut som en uteliggare..ibland har han skorna på händerna !har alltid för korta byxor och är allmänt skum..jävla tomte de där !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in