2012-06-02, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluewaves
...Nu vet jag inte hur gammal du är eller i vilken ålder du är i men hur tänker du med familj och sånt då sen då? ...
När TS vill skaffa familj står han inför ett väldigt svårt beslut, han måste nämligen bestämma sig för vilken ras han tycker bäst om. Om han kommer fram till att asiater är hans preferens så åker han till Thailand, Filippinerna eller Vietnam och tar med sig en 20-åring tjej hem. Önskar TS sig en latinska så reser han till Colombia eller Dominikanska Republiken, är negresser hans fetisch reser han till något afrikansk land och om han vill ha sig en vit kvinna är det östeuropa som gäller. I vilket fall som helst får han en tjej som är tusen gånger mer marrige-material än en svensk tjej. Visst är livet är hårt för oss svenska män
Citera
2012-06-05, 06:30
Medlem
zatyricons avatar
Många här inne ifrågasätter om jag inte tycket det är jobbigt att jag knullar någon som egentligen inte tänder på mig.

Men det är snarare en upside för mig..just det är en av de läckra grejerna med hela horeribranschen att man faktiskt knullar nån man inte förtjänar att knulla med.

Som att åka gratis på tunnelbanan och precis hinna gå ut innan vakterna gör kontroll

Citera
2012-06-05, 07:04
Medlem
Jag insåg att jag till och med haft bättre runk än knull..när jag insåg det så tänkte va fan håller jag på med!?!?!

lysande observation...

men lite jobbigt att inte fa intimitet bortom en transaktion?
Citera
2012-06-05, 22:43
Medlem
Helt rätt!!!
Levde på hoppet tills jag accepterade faktumet att jag är för ful för att få knulla/tjej som jag attraheras av i Sverige. Jag är en looser och det finns inget jag kan göra åt det.

Har inte samma behov som zatyricon, utan var mer intresserad av närhet även om sex är kul.
Vilket är orsaken Amsterdam går bort, kunde inte ens få upp den och var impotent i två dar.

Åkte till Thailand istället och fick uppleva det jag hade saknat, ömhet och bekräftelse.
Sen får cynikerna tro vad de vill, men 90% av all tjejer som kommer turistorterna från landsbygden letar efter en vit man. Ligger i deras intresse att vara till lags och kära ner sig i sina kunder.
Brukar ta nån dag att hitta en söt och trevlig tjej som man kan spendera 2-3 veckor med.
Synd att man bara kan åka ner 3-4 ggr per år.

Sen om folk tycker jag lurar mig själv får tycka vad fan de vill, men inte fan kommer jag att titta en given häst i mun.
Hade nog gift mig med nån om det inte var så extremt stigmatiserat.
Citera
2012-06-06, 12:41
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramloss
Helt rätt!!!
Levde på hoppet tills jag accepterade faktumet att jag är för ful för att få knulla/tjej som jag attraheras av i Sverige. Jag är en loser och det finns inget jag kan göra åt det.

Har inte samma behov som zatyricon, utan var mer intresserad av närhet även om sex är kul.
Vilket är orsaken Amsterdam går bort, kunde inte ens få upp den och var impotent i två dar.
...
Sen om folk tycker jag lurar mig själv får tycka vad fan de vill, men inte fan kommer jag att titta en given häst i mun.

Kan inte göra annat än att hålla med.
Citera
2012-08-09, 01:15
Medlem
Jag är snygg och jag knullar bara snygga horor!!!!!!! Hahahahah! Horor kan knulla!!!!!!!!!!

Nackdelen är att det svider i plånboken i längden.. men det gör vanliga brudar också!!!!!!! Enligt mig är alla brudar horor men prostituerade är de dyra och smarta hororna. Vanliga tjejer är billiga horor..

TS du gör helt rätt!
Senast redigerad av iamwater 2012-08-09 kl. 01:18.
Citera
2012-08-09, 14:28
Medlem
LittleLadyJasmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamwater
Jag är snygg och jag knullar bara snygga horor!!!!!!! Hahahahah! Horor kan knulla!!!!!!!!!!

Nackdelen är att det svider i plånboken i längden.. men det gör vanliga brudar också!!!!!!! Enligt mig är alla brudar horor men prostituerade är de dyra och smarta hororna. Vanliga tjejer är billiga horor..

TS du gör helt rätt!

Haha!Tror aldrig du träffat en hora.
Citera
2012-08-09, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleLadyJasmine
Haha!Tror aldrig du träffat en hora.

Haha? Varför skulle jag bry mig om vad du tror? Knullar bara exklusiva horor..

Här är en av mina favoriter.. http://www.cluberotica.dk/pigerne/monica/3.jpg

Monica. Tro mig jag har träffat horor.

Jag undrar om du har träffat (lyx)horor? Vi snackar inte gatuluder från Rumänien nu tjejen..
Senast redigerad av iamwater 2012-08-09 kl. 21:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in