Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-10, 13:00
Medlem
The Crashs avatar
Upptäckte nu när jag sorterade min PM låda att det inte går att flytta sina skickade meddelanden till någon mapp. Är detta något ni kan lägga till? Hade varit väldigt uppskattat.
Citera
2012-05-10, 13:09
Medlem
charkovs avatar
Kanske för omständigt men i alla fall varför inte bara kopiera PM man vill behålla
utan att radera och sedan bara klistra in i en egen mapp i till exempel dokument.
Citera
2012-05-10, 13:53
Medlem
epost72s avatar
Har iofs för mig att detta har föreslagits tidigare.
Hur som helst är det ett bra förslag och egentligen kan det inte vara några större problem att lösa.
Citera
2012-05-10, 14:00
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Kanske för omständigt men i alla fall varför inte bara kopiera PM man vill behålla
utan att radera och sedan bara klistra in i en egen mapp i till exempel dokument.
Du svarade på din egna fråga. Det är helt enkelt omständligt. Dessutom så skulle det innebära att jag måste kryptera dokumentet, då det är några PM som jag helst inte vill att någon ska komma åt. Flashback är ett säkert ställe att spara sina PM på.
Citera
2012-05-14, 14:12
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
citerar dig för jag tror du har svaret
Antar tråden inte uppmärksammats av rätt personer. Vem ska man kontakta för att få det implementerat?

zzpac?
jso?
admin?
Citera
2012-05-14, 14:15
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Antar tråden inte uppmärksammats av rätt personer. Vem ska man kontakta för att få det implementerat?

zzpac?
jso?
admin?
Uppmärksamma någon utav adminX på denna tråd och detta förslag, så kan dom lägga det till listan och ha det klart lagom till jul 2025.
Citera
2012-05-14, 14:16
Moderator
^Eazs avatar
Ändringar sker inte på ett par dagar om nu ens förslaget anses vara värt att implementera.
Citera
2012-05-14, 17:42
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Uppmärksamma någon utav adminX på denna tråd och detta förslag, så kan dom lägga det till listan och ha det klart lagom till jul 2025.
Får väl göra det om tråden glöms bort igen
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Ändringar sker inte på ett par dagar om nu ens förslaget anses vara värt att implementera.
Ser inte varför det inte skulle vara värt. Kräver inte att man implementerar det direkt, men inom en snar framtid hade varit uppskattat då det uppenbarligen är lite copy-paste-kod som krävs av den som underhåller sidan.
Senast redigerad av The Crash 2012-05-14 kl. 17:45.
Citera
2012-05-14, 18:51
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Ser inte varför det inte skulle vara värt. Kräver inte att man implementerar det direkt, men inom en snar framtid hade varit uppskattat då det uppenbarligen är lite copy-paste-kod som krävs av den som underhåller sidan.

Nej, menade inte att det inte var värt det, tycker själv det är en bra idé. Menade bara rent generellt, e.g. att saker tar tid
Citera
2012-05-14, 18:54
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nej, menade inte att det inte var värt det, tycker själv det är en bra idé. Menade bara rent generellt, e.g. att saker tar tid
Blir väl att rulla tummarna tills min julklapp anländer 2025
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in