Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Har försökt att testa i flera dagar nu men inte fått till det än, får läsa en komplett guid alá timer för dödsknarksodling!
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Är det de från CO tro? Snorbilliga och ungefär hälften av dem funkar enligt min erfarenhet, men o andra sidan är de tillräckligt billiga för att man ska kunna avverka ett par st utan att gråta över det, tror jag köpte mina för 49kr för ett 3pack eller nått, om det nu är samma timers

Så kan det vara, jag har pajat flera stycken skittimers genom åren och kör nuförtiden hps med digital timer istället, inte alls kul när de börjar strula i blom och inte släcker sig eller något sånt?
Har man en jävla otur så märker man inget på flera dagar för man är ju inte där & kladdar under mörkertimmarna fö från och tillslags blecken bränner ofta ihop på dessa (induktiv belastning) men på digitala (eller lite finare analoga) är det kopplat annorlunda(?), det funkar iaf..
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Kan ta en bild, gör en edit på inlägget när jag är klar!
edit:
http://imgur.com/FY5Aa
Ifall jag vill att lampan ska släckas vid 14:00 nu då och tändas igen vid 20:00, hur ställer jag in då?
Antingen ska du ha alla nere mellan klockslagen eller uppe, det kan skilja sig mellan märken & modeller så det är ju bara att prova med någon annan el-grej, fläkten kanske? -Sen ska den andra hälften av timmarna vara motsatt inställda!
Men det ser ut som en billig skittimer så jag tycker du ska investera en ~hundring på en digital.