2012-04-28, 13:31
Medlem
jolindbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedlemNummer589532
Det har jag ingen aning om, men min gissning är att det är något anat sorts ljus(typ infrarött eller något)
som syns på kamera. Fast vad jag vet är infrarött ljus alltid rött eller vitt, stämmer det?

Infrarött ljus är just infrarött. Det har ingen synlig färg. Kameror kommer dock att försöka återge infrarött ljus med diverse andra färger. Jag är hur som helst inte så förvånad över att en mobilkamera kan få ett runt vitt föremål att se ut som ditt foto - de är helt enkelt inte så bra på att återge verkligheten...
Citera
2012-04-28, 17:00
Medlem
skunkjobbs avatar
Hör du TS, om du hade vänt kameran 180º så hade du fått med ett livs levande troll på bild vilket hade varit långt mer intressant än vad du nu har presenterat. Tror du att en enda människa tror på att du blivit uppringd av någon av dem du påstår? Möjligen om du postat i UFO-avdelningen men här är det inte lättlurade idioter som läser. Det finns ett passande delforum för sådana här trådar: https://www.flashback.org/f128
Citera
2012-04-28, 23:11
Medlem
SleighBellss avatar
Men va fan! Trodde jag skulle få en stunds intressant läsning men ångar mig nu att jag besökte den här tråden.
Citera
2012-04-28, 23:57
Medlem
KimNeilJungs avatar
Jag tror det här gör sig bättre i Ufologi.

//mod
Citera
2012-04-29, 04:29
Medlem
Totteasps avatar
Hur går de fått någon klarhet från några? Eller med egna tankar?
Citera
2012-04-29, 04:35
Medlem
Svesve777s avatar
Under förutsättning att tråden är seriös så är det ju väldans spännande, håll oss uppdaterade!
Citera
2012-04-30, 14:39
Medlem
Varför inte scanna in det där brevet du fick? Skulle öka trovärdigheten med 100% ungefär. Du kan ju alltid kontakta ufo sverige och se vad de tycker om bilden...
Citera
2012-05-01, 10:43
Medlem
Förutsatt att du inte trollar så var det intressant, kommer att tänka på Carlos diaz, ships of light.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in