2015-10-05, 08:59
Medlem
Men även dem äkta Ksalolen växlar i styrkor från batch till batch! Har hanterat tusentals av dessa...
2015-10-06, 03:27
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phixarn...
Men även dem äkta Ksalolen växlar i styrkor från batch till batch! Har hanterat tusentals av dessa...

Nej. Isåfall är det välgjorda kopior. Läkemedel tillverkade av läkemedelsbolag, speciellt inom EU kontrolleras hårt och håller jämn kvalité.
Nu är det ju inte så med benso men andra mediciner kan man ju utan svårigheter dö av om dosen är fel. Men maskinerna som pressar ut pillrena funkar ju likadant.
2015-10-06, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Nej. Isåfall är det välgjorda kopior. Läkemedel tillverkade av läkemedelsbolag, speciellt inom EU kontrolleras hårt och håller jämn kvalité.
Nu är det ju inte så med benso men andra mediciner kan man ju utan svårigheter dö av om dosen är fel. Men maskinerna som pressar ut pillrena funkar ju likadant.
Nej dem kommer i kartor... Även dem lila xanax i kartor varierar en del från batch till batch.

Och då hanterar vi 1000 tals dagligen... (Hanterade)
2015-10-06, 11:08
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Nej dem kommer i kartor... Även dem lila xanax i kartor varierar en del från batch till batch.

Och då hanterar vi 1000 tals dagligen... (Hanterade)

Finns ju piratkopierare som är begåvade nog att packetera... Alla mediciner väger och innehåller lika mycket på mikrogrammet, åtminstone på alla apotek inom eu.
2015-10-06, 12:01
Medlem
Med tanke på att Stesolid från apoteket under "bristperioden" var mer ojämna än valfri thai diazepam så har jag litet förtroende för läkemedelsindustrin.
2015-10-07, 14:49
Medlem
Citat:
Finns ju piratkopierare som är begåvade nog att packetera... Alla mediciner väger och innehåller lika mycket på mikrogrammet, åtminstone på alla apotek inom eu.
Jo jag vet att det förekommer mycket fake. Har själv stött på pakistanska Roche 10mg/blå vallar i kartor en gång, surt!

Men dem här kom direkt från ungerska apotek i af... I af Xanaxen och Ikton...
2015-10-07, 14:50
Medlem
Citat:
Jo det ska vara så, men ändå fungerar vissa preparat bättre än andra, även fast aktiva ämnet är densamma med samma styrka?
2015-10-08, 00:48
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Jo jag vet att det förekommer mycket fake. Har själv stött på pakistanska Roche 10mg/blå vallar i kartor en gång, surt!

Men dem här kom direkt från ungerska apotek i af... I af Xanaxen och Ikton...

Själv har jag köpt mängder av piller från Indien som syns tydligt att det inte är från Pfizer direkt, fast de står ju inte heller.. Men trots att kartorna ser otroligt opålitliga ut så har det vart mycket bra piller! För en gångs skull har jag haft nytta av polisen när jag torska med några xanor, mogadon och "rivotryl 2mg" bara på namnet rivotryl fattar man ju misstankar ang.kvalité.. Men det var rätt substanser i alla. Mättes dock inte mängd men ätit såpass mycket så jag märkte att de innehöll utlovad mängd.
Stavarna som kom från samma ställe fast i lösvikt såg exakt likadan ut som amerikanska men funkade tamejfan bättre (inte snabbare bara) än u94or, tror det var iaf 2,2mg i dessa.

Citat:
Jo det ska vara så, men ändå fungerar vissa preparat bättre än andra, även fast aktiva ämnet är densamma med samma styrka?
Detta tror jag är.mycket av en fråga om upplevelser och bindemedel. Jag tyckte t.ex tidigare när jag fortfarande åt tramadol att tradolan 50mg var överlägset allt annat, antagligen pga av båt bindemedel som gjorde att de togs upp snabbare och därför upplevdes som bättre. Samma sak med xanor, föredrar alprazolam städa eller vilken tillverkare det är framför de vanliga lila upjohn. Ett till preparat jag såhär i huvudet kan relatera detta till är att jag föredrar en lila stor mängd oxytocin som jag krossar framför oxynorm.
2015-10-09, 05:24
Medlem
eddiepeddies avatar
Testade 14st Ksalol nysa. Dom smaka bra. Hoppas på god effekt snart. Har även en burk stes 5mg.
2015-11-18, 11:50
Medlem
Hittade en blå liten jäkel när jag städade nyss Någon som har testat att röka dom?
2015-11-22, 20:49
Medlem
Citat:

Det här gäller så länge du får dom orörda i karta ja.
Nästan alla läkemedelsbolag får kasta eller förverka piller/läkemedel som är tex för mycket eller för lite subanster i.

Just Ksalol säger en säker källa att dom lösa som folk kan få varierar lite i styrka, vilket jag håller med om.
Sen finns det ju såna som kommer ur karta men bara är urplockade innan dom skickar dom till Sverige.
Men jag märker skillnad på Ksalol som man får lösa ifrån en del ställen, dom på karta har alltid hållt jämn kvalité för mig iaf.
2015-11-25, 20:15
Medlem
Tycker nog Ksalolen är bättre än Upjohns lila 1mg Xanor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in