Citat:
Ursprungligen postat av
phixarn...
Jo jag vet att det förekommer mycket fake. Har själv stött på pakistanska Roche 10mg/blå vallar i kartor en gång, surt!
Men dem här kom direkt från ungerska apotek i af... I af Xanaxen och Ikton...
Själv har jag köpt mängder av piller från Indien som syns tydligt att det inte är från Pfizer direkt, fast de står ju inte heller.. Men trots att kartorna ser otroligt opålitliga ut så har det vart mycket bra piller! För en gångs skull har jag haft nytta av polisen när jag torska med några xanor, mogadon och "rivotryl 2mg" bara på namnet rivotryl fattar man ju misstankar ang.kvalité.. Men det var rätt substanser i alla. Mättes dock inte mängd men ätit såpass mycket så jag märkte att de innehöll utlovad mängd.
Stavarna som kom från samma ställe fast i lösvikt såg exakt likadan ut som amerikanska men funkade tamejfan bättre (inte snabbare bara) än u94or, tror det var iaf 2,2mg i dessa.
Citat:
Ursprungligen postat av
phixarn...
Jo det ska vara så, men ändå fungerar vissa preparat bättre än andra, även fast aktiva ämnet är densamma med samma styrka?
Detta tror jag är.mycket av en fråga om upplevelser och bindemedel. Jag tyckte t.ex tidigare när jag fortfarande åt tramadol att tradolan 50mg var överlägset allt annat, antagligen pga av båt bindemedel som gjorde att de togs upp snabbare och därför upplevdes som bättre. Samma sak med xanor, föredrar alprazolam städa eller vilken tillverkare det är framför de vanliga lila upjohn. Ett till preparat jag såhär i huvudet kan relatera detta till är att jag föredrar en lila stor mängd oxytocin som jag krossar framför oxynorm.