Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Du har tydligen inte fattat att Sverige har en fredsbevarande styrka i Afganistan. Dessutom ett omfattande biståndsprogram vilket bedrivs av frivilliga som arbetar med humanitär hjälp. Allt under överinseende av FN.
Hur du kan jämföra dessa insatser med en simpel mördares idiotdåd övergår mitt förstånd.

Fredsbevarande styrka my ass. Sverige och dom andra USA-lakejerna ar dar for att morda och forinta ett utav de sista frihetsalskande folken. Detta har systematiskt pagatt i flera hundra ar. De internationella mordarna har terrangen ( naturen ) emot sig och vill forstora den. Kriget handlar om mansklighetens framtid; skall djavulen med USA i spetsen vinna eller skall friheten segra. Gud ar med oss. Lange leve Al Quaida!
Det ar vi och djuren mot satan och hans anhang. Satan vill asfaltera hela varlden och forstora den enda varld vi har och han har kommit langt. Dessa man krigar i bergen och vagrar ge upp sin sjalvstandighet - dessa krigare ar bland de sista mannen pa var planet. Jag bugar infor dom.
Dom krigar ensamma mot hela varlden som ar i satans grepp. Respekt sager jag, respekt!