2013-01-02, 16:31
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Cyniker
De studenter födda i Sverige med utomeuropeiskt påbrå som inte heller får någon bostad kommer de att vara utestängda från de här demonstrationerna / kravallerna?

Självklart. När det helvete brakar löst som vi patrioter har varnat för i åratal nu så är huden en uniform. Förstå att när saker och ting börjar krackelera så har en stor mängd människor drivits över raseriets gräns (det är därför det tar tid för uppror att manifestera sig, trots att orättvisorna som utlöser det kanske har pågått under en mycket lång tid)... och folk som är rasande reflekterar inte längre, de agerar. Tror du att en rasande vit folkhop frågar om blatten är student eller har ett jobb eller är laglydig? Nej. Alla våldskonflikter är otäcka historier, i dess kölvatten skapas enorma tragedier och en brutalitet som får oss alla att i efterhand baxna.

Vita kommer att ge sig på icke-vita, och ALLA icke-vita kommer att ty sig till sina egna, och slå tillbaka eller - mer troligt - fly ut ur våra länder, hem till sina hemländer och sitt eget folk.

Vi patrioter har varnat för denna framtid i åratal, vi varnar fortfarande i den mån vi inbillar oss att det hela kan lösas fredligt (det kan det inte längre). Det är vi som ville undvika ett segregerat och polariserat samhälle (men det fick vi), vi som hela tiden har bett mångkulturalisterna att lyssna, vi som har förklarat för dem hur det ALLTID slutar.

Många mångkulturalister tror att vi längtar efter våldet. Det gör vi inte. Ingen människa längtar efter våldsamma tider. Om man är normal. Men vi ÄR redo att slåss för vår land, att döda förrädarna och driva ut främlingarna. Kom ihåg att denna situation av etnisk segregering och polarisering knappast kan vara skapad av oss: varför skulle vi patrioter bjuda in blattar och negrer till att börja med?

Men är det inte alltid så, när Visionärerna och Samhällsbyggarna är i farten... att normala människor alltid får betala ett ohyggligt pris, och sedan rensa upp och försöka återställa det som imbecillerna har raserat i sin okunskap, eller makthunger?
Senast redigerad av Cimmerian 2013-01-02 kl. 16:38.
Citera
2013-01-02, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Cyniker
De studenter födda i Sverige med utomeuropeiskt påbrå som inte heller får någon bostad kommer de att vara utestängda från de här demonstrationerna / kravallerna?

De lär väl också vara med och kravalla även om de inte direkt är många.

Hur ska man kunna ha tid att jobba/studera när man ska be till någon pedofil 78 gånger om dagen?

http://www.youtube.com/watch?v=SkHQIfWCgbE
Citera
2013-01-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian

Många mångkulturalister tror att vi längtar efter våldet. Det gör vi inte. Ingen människa längtar efter våldsamma tider. Om man är normal. Men vi ÄR redo att slåss för vår land, att döda förrädarna och driva ut främlingarna. Kom ihåg att denna situation av etnisk segregering och polarisering knappast kan vara skapad av oss: varför skulle vi patrioter bjuda in blattar och negrer till att börja med?

Hur många är ni sjuka "patrioter" i antal som är beredda att döda och driva ut svartskallarna?

Jag tippar på ett hundratal svenska "patrioter" som är beredda på att använda våld, på en befolkning på 7-8 miljoner etniska svenskar. Bara i Rosengård hittar du fler svartskallar som skulle göra motstånd och göra köttmos av er.

Du börjar tappa greppet om verkligheten. Spendera lite tid med dina barn istället för att drömma om mord och etnisk rensning din sinnesrubbade jävel.
Citera
2013-01-02, 22:50
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Hur många är ni sjuka "patrioter" i antal som är beredda att döda och driva ut svartskallarna?

Jag tippar på ett hundratal svenska "patrioter" som är beredda på att använda våld, på en befolkning på 7-8 miljoner etniska svenskar. Bara i Rosengård hittar du fler svartskallar som skulle göra motstånd och göra köttmos av er.

Du börjar tappa greppet om verkligheten. Spendera lite tid med dina barn istället för att drömma om mord och etnisk rensning din sinnesrubbade jävel.
Ta inte i så du gör ner dig i de urtvättade KC-kopiorna. Det är inte de ca 7 miljoner etniska svenskarna som skulle vara målet, det är de ca 1 miljon utomeuropeiska parasithjonen som skulle vara målet. Du ska heller inte vara så säker på att resningen bara skulle bestå av några hundra patrioter, när resningen kommer är det en betydligt bredare rörelse...
Citera
2013-01-02, 23:06
Medlem
jackelinas avatar
Citat:

Att döma av omröstningen i den här tråden stödjer var femte svensk Breiviks handlingar, så tydligen finns det en hel del sinnesrubbade jävlar i det här landet.
Citera
2013-01-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Ta inte i så du gör ner dig i de urtvättade KC-kopiorna. Det är inte de ca 7 miljoner etniska svenskarna som skulle vara målet, det är de ca 1 miljon utomeuropeiska parasithjonen som skulle vara målet. Du ska heller inte vara så säker på att resningen bara skulle bestå av några hundra patrioter, när resningen kommer är det en betydligt bredare rörelse...

Du verkar ha missförstått mitt inlägg ganska rejält, vilket jag inte förvånas över eftersom du inte direkt är känd för att vara den mest begåvade av rasisterna.

Det Ominus säger är att en befolkning på cirka 7-8 miljoner etniska svenskar så finns (enligt min bedömning) kanske ett hundratals svenska "patrioter" som är beredda på att mörda och driva ut svartskallarna (dvs icke svenskarna, förstår du?).

Härligt att du också visar vilka humana typer och missförstådda fredsaktivister ni rasister är. Du vill mörda och fördriva 1 miljon icke-svenskar. Har du permission från psyket?
Citera
2013-01-02, 23:48
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Du verkar ha missförstått mitt inlägg ganska rejält, vilket jag inte förvånas över eftersom du inte direkt är känd för att vara den mest begåvade av rasisterna.

Det Ominus säger är att en befolkning på cirka 7-8 miljoner etniska svenskar så finns (enligt min bedömning) kanske ett hundratals svenska "patrioter" som är beredda på att mörda och driva ut svartskallarna (dvs icke svenskarna, förstår du?).

Härligt att du också visar vilka humana typer och missförstådda fredsaktivister ni rasister är. Du vill mörda och fördriva 1 miljon icke-svenskar. Har du permission från psyket?
Du nog räkna med betydligt fler än några hundra... Det jag menade var att när de olika nyanserna av brunt ställt till så många problem att det drabbar svensken på bred front och ord väl övergår i handling, då kan du nog räkna med väldigt stor uppslutning. Sen kan du läsa in vad du vill i mina svar men krig är krig och då har ni blattar inga batikkjolar eller offerkoftor att gömma er bakom.
Citera
2013-01-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Du nog räkna med betydligt fler än några hundra... Det jag menade var att när de olika nyanserna av brunt ställt till så många problem att det drabbar svensken på bred front och ord väl övergår i handling, då kan du nog räkna med väldigt stor uppslutning. Sen kan du läsa in vad du vill i mina svar men krig är krig och då har ni blattar inga batikkjolar eller offerkoftor att gömma er bakom.

Det är sjukt nog att du och Cimmerian drömmer om såna här sjuka saker, men det är nästan lika illa att ni faktiskt tror på ett scenario där ni får löpa amok och skjuta ihjäl blattar, begå ett folkmord och rensa Sverige från icke-svenska element. Det är uppenbart att ni är två psykfall.
Citera
2013-01-03, 10:51
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Det är sjukt nog att du och Cimmerian drömmer om såna här sjuka saker, men det är nästan lika illa att ni faktiskt tror på ett scenario där ni får löpa amok och skjuta ihjäl blattar, begå ett folkmord och rensa Sverige från icke-svenska element. Det är uppenbart att ni är två psykfall.

Drömmer? Verkar det som om vi har ÖNSKAT att fylla Sverige med svartskallar och negrer och araber - dessa jordens sämsta och mest värdelösa folkslag? Om vi nu så gärna vill döda och fördriva er - borde vi inte vara FÖR dagens invandring då, eftersom den helt uppenbart leder till våld och konflikter... vilket du påstår att vi älskar?

Jag har flera gånger tydligt sagt att jag önskar att ni helt enkelt åker hem. Hem till era länder, till ert folk. Det är inget ni dör av - i synnerhet inte ni juggar (i ditt fall: zigenarjuggar). Jag säger att detta är det ENDA som kan hindra det ingen av oss vill: storskaliga konflikter mellan oss vita och er svartingar.

Men du och andra svartskallar verkar inte vilja åka hem (era farsor är väl inte populära där, kan jag tro, med tanke på att de flydde istället för att kämpa med sina landsfränder... de som stannade), inga negrer verkar vilja åka hem, inga smutsiga araber heller. Vår elit verkar inte vilja skicka hem er - tvärtom.

Alltså påpekar patrioter som jag själv och Chainmal och andra det uppenbara: konflikterna kommer att öka och öka ju fler ni blir, för varje år som går. Och en dag rinner bägaren över. Detta är inget konstigt, endast den logiska konsekvenserna av sakernas tillstånd.

Men du kanske tror att ni blattar helt plötsligt på något magiskt sätt ska bli accepterade som svenskar, att vi alla ska bo tillsammans i glam och gamman, lyckliga i alla våra dagar? Ingen segregation, inga konflikter - inga fler av våra döttrar som våldtas av ert smutsiga släkte? Inga fler rånarblattar och spännblattar?

Du är grotesk, Ominus. Du har blivit störd av din exil hos ett överlägset folk, och det har gjort dig bitter och kanske rent av sinnessjuk.
Citera
2013-01-03, 11:11
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

...din sinnesrubbade jävel.

Du måste förstå en sak. Det är inte vi som vill ha ett tryggt och fint land som är sinnesrubbade - de ALLRA flesta människor är normala, och vill ha det så tryggt som möjligt, speciellt i den miljö deras barn ska växa upp i. Det är därför vi ser oss svenskar flytta våra barn till blattefria skolor, bosätta oss i blattefria områden.

Om vi skulle ha gillat er närvaro skulle vi inte flytta från er, eller hur? Och eftersom segregationen ökar så kan vi inte dra någon annan slutsats än att missnöjet med din sort ökar. Hänger du med?

Och vad tror du händer när ni är så många att er negativa närvaro inte längre går att flytta ifrån? Just det.

De sinnesrubbade är de som med vett och vilje anser att Sverige ska vara socialkontor för världens mest oproduktiva och mest destruktiva folkslag: svartskallar, araber, negrer, östzigenare. Tror du verkligen att majoriteten önskar närvaron av dessa folkgrupper?

Hittills har er närvaro tolererats (man behöver aldrig "tolerera" något positivt.) Och detta endast därför att medelklassen har kunnat fly undan er och därmed förskonas från ert svinaktiga beteende.

När vi inte längre kan fly undan detta så kommer det hela att ta en ny vändning, helt i enlighet med logik och människans natur.

Ni kommer att drivas ut. Ni hör inte hemma här, och er närvaro är inte bra för oss svenskar. En förkrossande majoritet svenskar vill MINSKA invandringen. Om du tar det som tecken på att ni är omtyckta så är det du som är sinnesrubbad. Och de verkligt sinnesrubbade är de politiker som trots att en majoritet i undersökningarna säger att invandringen är för stor fortsätter på sin inslagna väg. Elitens väg följer inte längre massans vilja - och säg mig, vad tror du det leder till? Harmoni?
Citera
2013-01-03, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian

Du är grotesk, Ominus. Du har blivit störd av din exil hos ett överlägset folk, och det har gjort dig bitter och kanske rent av sinnessjuk.

Jag mår faktiskt jättebra, oroa dig inte. Tvärtom är det för dig som vill mörda och fördriva människor ("döda förrädarna och driva ut främlingarna" - dina egna ord) bara för att du vantrivs i ditt eget land. Du är psykisk instabil och har en folkmordsmentalitet som rent ut sagt är vidrigt. Det är inte första gången du ger utlopp för dina sjuka känslor, men det är bra att du ger "patrioterna" ett ansikte - "fredens" folk
Citera
2013-01-03, 14:00
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Tråden heter Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?. Jag har inte startat tråden utan endast beskrivit hur jag tror framtiden blir. Du får det att låta som jag startat tråden och hetsar för blatteutrotning, det gör jag alltså inte. När t o m Röda Korset varnar för uppror i Europa http://www.di.se/#!/artiklar/2013/1/3/roda-korset-varnar-for-uppror-i-europa/ och jag utifrån detta föreställer mig ett svenskt scenario är väl detta knappast hets. Vi behöver väl knappast gå längre än till dina hemtrakter för att se vad mångkulturprojekt resulterar i och då var det inte ens invandring utan påtvingad federalism som kokade över. Skulle du säga att juggar generellt sett är krigshetsande psykfall? Jag skriver "juggar" eftersom det var flera folk som stred men alla var inifrån den forna Yoguslaviska federationen. Samma väg kommer förresten en annan federation att gå - EU.

Citat:
Jag mår faktiskt jättebra, oroa dig inte. Tvärtom är det för dig som vill mörda och fördriva människor ("döda förrädarna och driva ut främlingarna" - dina egna ord) bara för att du vantrivs i ditt eget land. Du är psykisk instabil och har en folkmordsmentalitet som rent ut sagt är vidrigt. Det är inte första gången du ger utlopp för dina sjuka känslor, men det är bra att du ger "patrioterna" ett ansikte - "fredens" folk
Cimmerians åsikter, liksom mina, bottnar inte i hat utan i kärlek, kärlet till det egna landet och folket. Det är bara ni främlingar som i fåfänga försök att rättfärdiga er närvaro försöker kleta det ena epitetet värre än det andra på oss, det är inget annat än ohederlig retorik! Här blir man kallad folkmördare, psykfall, obegåvad osv något som tyder på att du redan förlorat en ev diskussion och svårligen kan dölja din frustration.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in