2017-03-11, 02:29
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geakmo
Håller med. Att kriga i Norden är väldigt riskfyllt, pga mycket kallt klimat. Att förlora det mest grundläggande: värme, el, mat och kanske boende är livsfarligt.
Kanske riskfyllt under vintern men då går man väl in i en lågintensiv period? Värme, el och vatten fungerar väl som vanligt i ett inbördeskrig, kanske med vissa avbrott men annars som vanligt om man tittar på t ex Ukraina eller Syrien. Mat likaså, förutom att priserna stiger.

Krig är inte bara problem utan även stora möjligheter. Jag tror tex Malmö skulle falla snabbt och sunnimuslim-alliansen skulle gotta sig i öjligheterna av att kontrollera hamnen i Malmö och Öresundsbron.
Nazisterna och höger extrema skulle ta Karlskrona, kontrollera Blekinge och stora delar av Småland.
Citera
2017-03-11, 02:29
Medlem
Varför skulle några muslimer gå samman med otrogna AFA å feministerna? Dom kommer halshugga AFA-packet å de feminister som är för vidriga att användas som sexslavar.

Vi vanliga svenskar kommer blandas med extremhöger av olika grad. Dom värsta rånazisterna får vi ha i koppel.
Citera
2017-03-11, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arieswar
När kriget väl är här så kommer det vara lika illa i de flesta andra närliggande länder.

Jo absolut men situationen i Norge, Danmark och Finland är i alla fall under kontroll till skillnad från i Sverige. Speciellt i Norge och Finland.
Citera
2017-03-11, 03:06
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarzan70
Varför skulle några muslimer gå samman med otrogna AFA å feministerna? Dom kommer halshugga AFA-packet å de feminister som är för vidriga att användas som sexslavar.
Ja du, varför stödde och skapade USA Al-Queda i Afghanistan i kampen mot Sovjetunionen? Varför hjälper Israel ISIS i Syrien genom att flygbomba Assads styrkor och Hizbollah? Allianser skapas pga intressen och mål. Min fiendes fiende är min vän. AFA och feministernas hat mot vita män, Sverige och allt vad Sverige står för förenar dom med sunnimuslimerna.
Citera
2017-03-11, 03:18
Avslutad
Tror Ryssland mer eller mindre öppet skulle stödja stridande part två vilket fäller avgörandet, de tar hem det.
Citera
2017-03-11, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard
Ja du, varför stödde och skapade USA Al-Queda i Afghanistan i kampen mot Sovjetunionen? Varför hjälper Israel ISIS i Syrien genom att flygbomba Assads styrkor och Hizbollah? Allianser skapas pga intressen och mål. Min fiendes fiende är min vän. AFA och feministernas hat mot vita män, Sverige och allt vad Sverige står för förenar dom med sunnimuslimerna.

Jag har svårt att se att feministerna kommer klara sig. Dom är ju inte ens seriöst stridbara. Nä dom är haremsmaterial i bästa fall. I övrigt kan du ha rätt. Att muslimerna skulle försöka dra nytta av AFA å vänsterpacket innan huvena ryker.

Muslimerna gick ju gärna samman med nazisterna när det begav sig å importerade nazisternas fantastiska massutrotningskoncept, gaskammare.
Citera
2017-03-11, 04:24
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarzan70
Jag har svårt att se att feministerna kommer klara sig. Dom är ju inte ens seriöst stridbara.
Jag sitter inte inne med facit utan spånar fritt. Feministerna kommer inte vara verksamma vid fronten utan ha andra funktioner som spioner, kollaboratörer, administrativa roller i ockuperade områden etc. Jag är rädd för att många svenskar kommer att ansluta sig till sunnimuslim-alliansen och deras kamp för ett muslimskt Sverige. Förutom de jag räknat upp även PK-hjärntvättade, journalister och Miljöpartister.
Motparten, dvs de goda svenskarna som bekämpar sunnimuslimska ockupationen, kommer att klara sig gott utan dessa landsförrädare och kompenseras med helhjärtat stöd från Sveriges övriga invandrargrupper. Redan idag är i princip alla invandrare i Sverige som inte är muslimer jävligt trötta på muslimer och deras ap-beteende.
Citera
2017-03-11, 04:50
Medlem
Ja jag kan tänka mig att det kommer vara flera integrerade invandrare än svenskar i vår frihetsarme. Polen skickar garanterat stödtrupper oxå. 😊
Citera
2017-03-11, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard

Äh, feministstolpskotten skulle vända kappan efter vinden direkt när de inte kan ta hand om sig själv.

För övrigt har vi militären och kundkap om Sverige. Invandrarna hade dött som flugor i vintern.
Citera
2017-03-11, 13:10
Medlem
Det är väl inget snack? Alla svenska förband består av 99% svenskar med sunda värderingar. Alla förband skulle vara fullt utrustade eftersom inget myteri till orchersidan skulle förekomma. Eventuellt vänstepack skulle kunna komma över något enstaka mobförråd.
Vi skulle ha en arme. Orcherna skulle ha handeldsvapen och handgranater på sin höjd.
Citera
2017-03-11, 13:27
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arieswar
Jag tror inte att orcherna kommer tycka det är så roligt att kriga på denna breddgrad när det blir trettio minusgrader och elen slutar fungera.

De får väl slåss på sommaren och sen dra framåt höstkanten.
Citera
2017-03-11, 13:36
Medlem
Ashurbanipal123s avatar
Ganska säker på att de kristna grupperna kommer att slå sig samman med nazisterna och tillsammans utrota folkförrädare och muslimer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in