2012-04-18, 14:10
Medlem
Hej, jag har en intervju på max om ca 2 timmar, och tänkte om någon kan ge mig lite tips, tänkte vad kan han ställa för frågor?

och detta är min allra första anställnings intervju någonsin,jag har aldrig jobbat ( förutom praktik på shell macken i 6 veckor, då stod jag bara i kassan hela tiden)
Citera
2012-04-18, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saaacha
Hej, jag har en intervju på max om ca 2 timmar, och tänkte om någon kan ge mig lite tips, tänkte vad kan han ställa för frågor?

och detta är min allra första anställnings intervju någonsin,jag har aldrig jobbat ( förutom praktik på shell macken i 6 veckor, då stod jag bara i kassan hela tiden)

Var dig själv, ta det lugnt och tänk lite innan du svarar på frågorna.
Kommer säkert gå fint
Citera
2012-04-18, 15:19
Medlem
Fråga om du kommer få äta hur många hamburgare du vill
Citera
2012-04-18, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OilyOffshore
Var dig själv, ta det lugnt och tänk lite innan du svarar på frågorna.
Kommer säkert gå fint

heheokej ja 30min kvar då..
Citera
2012-04-18, 16:13
Medlem
VonKnorrhanes avatar
Läs på om företaget då Max är kända för att ställa frågor om vad man kan om deras rörelse och historia.
Citera
2012-04-18, 16:50
Medlem
ja då har jag varit på intervju och, han ställde mig frågor från ett papper och han skrev ner, kändes som det gick bra... han sa även att dom behöver många som jobbar,och många som sökt och därför kördom interjuv mycket sen så, fråga han om det gårbra och hoppa in direkt så sa han att han skulle meddela mig denna vecka....

såhur ltåer de, kommer jag få de?
Citera
2012-04-19, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saaacha
ja då har jag varit på intervju och, han ställde mig frågor från ett papper och han skrev ner, kändes som det gick bra... han sa även att dom behöver många som jobbar,och många som sökt och därför kördom interjuv mycket sen så, fråga han om det gårbra och hoppa in direkt så sa han att han skulle meddela mig denna vecka....

såhur ltåer de, kommer jag få de?

Svårt att säga, bara hoppas på det bästa, men bli inte för nedgången om du inte får jobbet. Då är det bara ta nya tag....

Vad frågade han om och vad svarade du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in