Citat:
Ursprungligen postat av Gova
En fråga: Är detta den enda man får se från livesändningen, folk som pratar om rättegången? Får man aldrig se inne i Oslo tingsrätt eller Breivik?
Jodå man får även se inifrån rättssalen, igår såg jag t.ex. live när breivik talade om hur oacceptabelt det var att hans ideologiska förklaring till sina händelser blev censurerad.