2012-04-13, 10:50
Medlem
ringrostigs avatar
Vakna upp runt 5 att det ringde som fan på telefon och sen när jag svara var ingen där utan man hörde någon andades bara ! Vad är det för misslyckade människor som orkar göra så en fredags morgon ?!

Jag har på känn att det är en kille som ringt förr och bettet sig illa, men det var riktigt längesen nu. Och så ringde jag en annan och skulle fixa jobb igår, Men kan denna människan verkligen vara så korkad att han ringer runt 5 på morgonen ?

Riktigt förbannad idag, Ringer det igen så kommer jag fixa spårnings grej från telia och en pistol och hälsa på idioten nästa gång.
Citera
2012-04-13, 11:08
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ringrostig
Vakna upp runt 5 att det ringde som fan på telefon och sen när jag svara var ingen där utan man hörde någon andades bara ! Vad är det för misslyckade människor som orkar göra så en fredags morgon ?!

Jag har på känn att det är en kille som ringt förr och bettet sig illa, men det var riktigt längesen nu. Och så ringde jag en annan och skulle fixa jobb igår, Men kan denna människan verkligen vara så korkad att han ringer runt 5 på morgonen ?

Riktigt förbannad idag, Ringer det igen så kommer jag fixa spårnings grej från telia och en pistol och hälsa på idioten nästa gång.

Sånt där kan jag störa mig på så in åt helvete. Finns så sjuka människor ute i samhället. De du skulle kunna göra är att köpa en fet kniv samt tårgas, finns bra tårgas på svenska shopar på nätet.
Citera
2012-04-13, 11:45
Medlem
Detta har kanske inte så mycket med telefoni att göra men ett gott tips vore att ha den på ljudlös som vi andra brukar ha
Citera
2012-04-13, 11:51
Medlem
ringrostigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Detta har kanske inte så mycket med telefoni att göra men ett gott tips vore att ha den på ljudlös som vi andra brukar ha

Men det är en telefon som inte är trådlös eller med några speciella funktioner ringde telia men dom kan ju inte kolla upp något så länge man inte har köpt deras spårnings grej. Men hon sa dock att det bästa är ju att slänga ut sin gamla hemtelefon och det är nog ganska klokt.
Citera
2012-04-13, 11:52
Medlem
.
Senast redigerad av kosmonaut1000 2012-04-13 kl. 11:55.
Citera
2012-04-13, 13:05
Medlem
Akilles-själs avatar
Ja idioter tyvärr inte ovanligt.
Jag har haft lite psykfall efter mig också men frugan hade ett riktigt j*vla psykfall efter sig under en längre period som ringde och utgavsig för att vara någon han inte var stog utanför hennes familjs hus på långa nätterna tills man jaga bort honom osv.
Och det här var en kille hon aldrig kände igen ens.
Ja menar min stalkers har varit tjejer jag ändå haft lite kontakt med.
Han brukade till och med byta vagnar efter frugan i tunnelbanan om hon såg honom och sen bara stå och stirra på henne och följa efter henne.
Hade jag fått tag på honom hade jag troligen dödat honom och det fatta han nog rätt snabbt eftersom han släppte henne när jag blev aktiv i hennes liv och jag hade ett envist rykte om mig att vara farlig på den tiden, vilket nog hjälpte mycket.
Citera
2012-04-13, 15:12
Medlem
ringrostigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Ja idioter tyvärr inte ovanligt.
Jag har haft lite psykfall efter mig också men frugan hade ett riktigt j*vla psykfall efter sig under en längre period som ringde och utgavsig för att vara någon han inte var stog utanför hennes familjs hus på långa nätterna tills man jaga bort honom osv.
Och det här var en kille hon aldrig kände igen ens.
Ja menar min stalkers har varit tjejer jag ändå haft lite kontakt med.
Han brukade till och med byta vagnar efter frugan i tunnelbanan om hon såg honom och sen bara stå och stirra på henne och följa efter henne.
Hade jag fått tag på honom hade jag troligen dödat honom och det fatta han nog rätt snabbt eftersom han släppte henne när jag blev aktiv i hennes liv och jag hade ett envist rykte om mig att vara farlig på den tiden, vilket nog hjälpte mycket.

Ja dom jävla idioterna är ju sjuka att man orkar sitta uppe till 5 och sen komma på ne nu ringer vi till han o jävlas. Helvete jag tvekar inte på att blåsa av knäna på en sådan idiot sen skulle jag nog haft med mig basebollträ och smulat hans fingar så han aldrig mer skulle kunna lyfta på luren igen.

Men händer det något nu inatt då har han satt sin sista potatis.. sen får det bli sjukan några månader !

P.s jag lägger gärna 600 spänn för att få tag i en sådan idiot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in