Citat:
Ursprungligen postat av
Fuckendo83
Är fortfarande så himla sorgsen för Tim 😔 Kan inte låta bli att titta på hans senaste bilder och man kan se på hans ansiktsutryck att han inte va lycklig. Han ser tärd och trött ut, sliten... Önskar jag kunde gjort något 🖤
Gör något för alla ensamma som står och väljer mellan spåret och att lägga in sig på en akut som är 35 grader varmt och få blänge in i en vit vägg. Jag förstår att man kan sakna personen då det känns bra att identifiera sig med kändisar då det liksom höjer upp en själv. Men kom igen... var ärlig.
Jag kan förstå att alla kan må dåligt, men i detta fallet har jag oerhört svårt att relatera, måste ha varit hans första depression och något yttre tänker jag mig. För lets face it med alla de tillgångarna.
Sedan undrar jag hur många nära vänner han hade? Detta är en fördom, men är man rik kanske man mest får ytliga vänner och då pratar man kanske inte känslor. Många kände människor redogör ju för att deras bekanta försvann när pengarna försvann. Givetvis har man ett ansvar själv vad det är för vänner man skaffar sig.
Tråkigt att han kände sig tvungen att ta sitt liv, men ni som inte kan gå vidare bör fundera över vad det är som driver er, ganska så säker på att det inte är medkänsla.