Citat:
Ursprungligen postat av
Foolsgame
Alltså jag fattar fortfarande inte hur han kunde ta livet av sig. Jo jag vet en hel del om psykisk ohälsa. Men om jag hade levt det livet han hade så skulle jag vara lycklig! Han var stenrik, levde lyxliv, kunde resa vart han ville, han kunde få vilken tjej som helst, var omtyckt och verkade ha jättemånga vänner, framgångsrik osv. Ett sånt liv man bara kan drömma om! Om han nu mådde så dåligt så kunde han väl betalat för hjälp hos psykolog osv.
Men. Missförstå mig inte. Hans död är tragisk och så onödig! Läste att han sökte hjälp de sista veckorna i sitt liv. Det gör ont att veta!
Har tänkt många gånger att tänk om han fortfarande lever, fejkade sin död för att slippa stå i rampljuset och istället leva ett anonymt liv. Sån drömtanke...
Citat:
Ursprungligen postat av
Foolsgame
Jo faktiskt mer än du tror, så va bara tyst.
Tim brydde sig inte ett skit om kändisskapet, Sean skötte hans Instagram och sociala medier.
Han sista anteckning i livet var:
Sprid glädje genom min musik, i budskapet. Och njut av framgången, men inte den materialistiska framgången”. ”Hjälp andra artister framåt”. ”Överför känsla till låten, känslan som sången är skriven i kommer att smitta.
Alltså motsatsen till det som du beskriver borde vara ”lycka”.
”Betalat för hjälp hos psykolog osv” skriver du, men snälla rara du!
Om du tror att han levde med stark ångest och aldrig pratat med psykologer så skulle jag säga så här: Kolla på dokumentären True Stories av Levan. Tror den finns på Svt play.
Det är väl självklart att han gjorde det.
Meditation, ändrad kost, träning han provade allt tror jag.