2023-10-14, 18:43
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Peter Settman, 54, har gift sig med sin
amerikanska kärlek Carmen Navis, 42.
(i Italien)

https://www.expressen.se/noje/peter-settmans-drommiga-brollop-i-italien-otroligt/

Önskar Settman och Navis all lycka

Hoppsan. Vi har sett det förut. (tex. Filip Hammar)

Återigen en rik tv-kändis som återanvänds av en yngre kvinna.

Recycling av rik och känd man - ny yngre kvinna, nytt giftermål, ny barnkull.

Okänd barnlös låginkomsttagare typ postis eller butiksbiträde förblir osynlig.
Citera
2023-10-14, 19:15
Moderator
Dr Kings avatar
Sä det blev en yngre golddiggerfru för Ronny. Det var väl bara pengarna tillbaka på ett sådant bet. Ja de 100 mille eller liknande som han fick vid försäljningen av Baluba gjorde nog hennes val lite enklare. Hon har nu bara några år på sig att klämma ur sig en unge för att ytterligare binda upp Peter.

Totalfloppen med American Song Contest gör väl också att det ganska snabbt kan börja sina i kassan för Peter med det dyra leverne han har med fester där han lämnar in korten i baren och står för allt för alla på stället där han för tillfället dränker sina sorger.
Citera
2023-10-14, 19:33
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Sä det blev en yngre golddiggerfru för Ronny. Det var väl bara pengarna tillbaka på ett sådant bet. Ja de 100 mille eller liknande som han fick vid försäljningen av Baluba gjorde nog hennes val lite enklare. Hon har nu bara några år på sig att klämma ur sig en unge för att ytterligare binda upp Peter.

Hon är 42 år, så det blir nog att rusa in i sängkammaren direkt. Skulle inte förvåna mig om Carmen redan är gravid. Hennes sista chans, eftersom det tog ett tag att snärja en riktigt rik karl.

Raggar Ronny-Peter är 50+ trött och gråhårig, blir härligt med ny familj. Barnskrik och blöjbyten, men det får nog Carmen fixa på andra sidan Atlanten.

Inte en chans att sydländska Carmen kommer att flytta till det kalla mörka isflaket Sverige och gå på SFI med Abdi och Ali ....nja hon stannar nog i soliga Kalifornien.
Citera
2023-10-14, 20:16
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hon är 42 år, så det blir nog att rusa in i sängkammaren direkt. Skulle inte förvåna mig om Carmen redan är gravid. Hennes sista chans, eftersom det tog ett tag att snärja en riktigt rik karl.

Raggar Ronny-Peter är 50+ trött och gråhårig, blir härligt med ny familj. Barnskrik och blöjbyten, men det får nog Carmen fixa på andra sidan Atlanten.

Inte en chans att sydländska Carmen kommer att flytta till det kalla mörka isflaket Sverige och gå på SFI med Abdi och Ali ....nja hon stannar nog i soliga Kalifornien.
Japp det blir nog Peter som stannar i LA i en desperat jakt på att få till en TV-karriär i Hollywood. Det har ju inte hindrat Filip Hammar trots 15 år av att floppa med att få igång sin amerikanska TV-karriär så Peter kommer säkert att hänga i där trots flopp på flopp. Han är ju tätare än Filip också så kan säkert hänga i där ett 10-tal år tills det återigen är dags att byta till en fru av yngre årsmodell.
Citera
2023-10-15, 10:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hoppsan. Vi har sett det förut. (tex. Filip Hammar)

Återigen en rik tv-kändis som återanvänds av en yngre kvinna.

Recycling av rik och känd man - ny yngre kvinna, nytt giftermål, ny barnkull.

Okänd barnlös låginkomsttagare typ postis eller butiksbiträde förblir osynlig.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Totalfloppen med American Song Contest gör väl också att det ganska snabbt kan börja sina i kassan för Peter med det dyra leverne han har med fester där han lämnar in korten i baren och står för allt för alla på stället där han för tillfället dränker sina sorger.

Så nu ska Settman hålla henne flytande vad allt det innebär, kassaflödet lär kosta på nu.
Citera
2023-10-15, 10:42
Medlem
Får Peter ett green card nu per automatik?
Iaf har han ju gått sängvägen.

Stackars henne, se hans flyende hårfäste o ko-ögon 24/7…usch.
Citera
2023-10-15, 11:22
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Får Peter ett green card nu per automatik?
Iaf har han ju gått sängvägen.

Stackars henne, se hans flyende hårfäste o ko-ögon 24/7…usch.

Tja, han är ingen skönhet direkt. Carmen ser däremot OK ut.

Äktenskapet följer ändå mallen: Äldre, förmögen känd tv-man med kontakter blir snärjd av yngre kvinna.

Utseendet spelar ingen som helst roll för Carmen. Hon går 100% på status. Ändå win-win för paret.
Hon får status, han får ligga. (om han orkar)

Peter kommer pendla mellan Sverige och USA. Det blir intensivt framöver. Skulle inte förvåna mig om barnlösa Carmen blir gravid snart. Blir det tredje barnkullen för Peter då ?
Citera
2023-10-15, 21:52
Medlem
Van Nostrands avatar
Gud så trasigt. Denna donna är nog för gammal för en barnkull iallafall. Kul att Expressen bevakar - jätteviktig nyhetsrapportering.
Förra veckan hade dom ingen på plats i Israel, däremot i Venedig för bevakning av Fahrmans pajiga vulgobröllop.
Citera
2023-10-31, 00:31
Medlem
#

Citat:
”Jag blev jättearg men visste inte hur jag skulle bete mig. Fick jag ens bli arg? Kunde jag resa mig och gå? De tankarna snurrade.

Det förväntades att jag skulle skratta. Så jag skrattade.”

”Peter Settman gick in i sin Ronny-karaktär när han pussade mig. Många som jobbade med galan måste ha läst manus och godkänt det.

Men jag fick aldrig frågan om jag ville spela med. Idag skulle jag ha reagerat på ett helt annat sätt.”

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/veJbBX/charlotte-kalla-peter-settman-kyss-idrottsgalan
Citera
2023-10-31, 01:52
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
#

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/veJbBX/charlotte-kalla-peter-settman-kyss-idrottsgalan
Älta det nu? Herregud, är hon så lättkränkt?

Settman hade man önskat aldrig blev så rik eftersom många miljoner på banken innebär något slags mansslampigt jetsetliv per automatik. Tänk om han bara haft en ok lön som anställd på SVT Nöje och fortsatta göra roliga program.

Gifta om sig vid 50+ med en amerikanska kan ju bara sluta med skilsmässa och ekonomisk tragedi. Hatar han sina barn i Sverige?
Citera
2023-10-31, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
#

Det här minns man.
Tyckte att det var konstigt redan då. Även på den tiden var det mycket snack om sexuell kränkning, medgivande osv. Så bara för att han försöker vara rolig så får han pussa Charlotte på munnen i direktsändning? Men svenskarna skrattade och tyckte det var asgulligt.
Citera
2023-10-31, 06:29
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Det här minns man.
Tyckte att det var konstigt redan då. Även på den tiden var det mycket snack om sexuell kränkning, medgivande osv. Så bara för att han försöker vara rolig så får han pussa Charlotte på munnen i direktsändning? Men svenskarna skrattade och tyckte det var asgulligt.
Tror det rådde delade meningar om lämpligheten ändå. Men eftersom Kalla såg glad ut på bilderna fick det passera.

Blev hon inte förkyld i samband med detta? Settman bad om ursäkt efteråt. Det är i alla fall min minnesbild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in