Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-04-05, 19:02
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burgerding
inga problem, berätta hur jag uppdaterar osv.

Du får nog svara på frågorna som ställs. Men har du följande som jag länkade ut så hämtar du hem drivrutinen som finns där. Sparar filen på skrivbordet och lägg in installationen.

Edit: Jag såg nu att du hade lagt dit texten - bärbar dator.

Drivrutinerna som finns på sidan är avsedda för Win2000/XP. Men du kan nog läsa in drivrutinen som XP via kompatibilitetmiljön.
Senast redigerad av CyrusGNetWork 2012-04-05 kl. 19:05.
Citera
2012-04-05, 19:14
Medlem
Men alltså jag har ju Windows 7 nu? Vad är det exakt jag ska ladda ner mr moderator?

Mvh
Citera
2012-04-05, 19:38
Medlem
WakeUpScreamings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burgerding
Men alltså jag har ju Windows 7 nu? Vad är det exakt jag ska ladda ner mr moderator?

Mvh
Du har ett inbyggt nätverkskort i modekortet,du ska ladda ner drivrutiner till modekortet och windows 7 32 bit,sen var du hittar dessa kanske någon kan hjälpa dig ,du instalerar detta genom en usb minne som du har laddat ned från en annan dator,för du saknar ju nätverkskorts drivrutiner .
Citera
2012-04-05, 20:26
Medlem
WakeUpScreamings avatar
Kanske en extern nätverkskort funkar,om man har svårt att hitta drivrutiner ? Är faktiskt osäker men det borde ju funka ,sen tar du Windows uppdate och uppdaterar allt

http://www.webhallen.com/hardvara/129506-belkin_gigabit_usb_2.0_network_adapter_natverkskor t
Citera
2012-04-05, 21:49
Medlem
hittar du ingen annan lösning så kan du ev testa dessa på egen risk

http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=20775&keyword=+i945 PM+&lang=eng

mvh
t
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här