2012-04-04, 23:17
Medlem
Hej!

Kortfattat så var jag ute och satte upp lite stickers i mitt närområde, när jag är uppe på lokala skolan och precis har satt en sticker på en dörr så kommer en bil med tre personer som presenterade sig som vakter på skolorna i området. Vi snackade lite och de frågade vad jag gjort, jag erkände och visade stickern. De tittade på dem och vi snackade lite löst och småskrattade lite. Ena snubben står med block som ser ut som ett "bötesblock". Var helt inställd på böter men efter ett tag tittar de på varandra och säger att "det här är väl inget" och sedan önskar de mig en trevlig kväll och åker iväg.

Är fortfarande lite nojjig över vad som kan hände, jag presenterade mig endast med förnamn, men eventuellt kan de ha tagit regnummret på min bil som stod i anslutning till skolan.

Så här i efterhand kan de väl inget göra, jag är väl endast paranoid?
Kram på er!
Citera
2012-04-04, 23:19
Medlem
Nymfans avatar
Du är paranoid, men av ren nyfikenhet, vad var det för stickers?
Citera
2012-04-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colures
Hej!

Kortfattat så var jag ute och satte upp lite stickers i mitt närområde, när jag är uppe på lokala skolan och precis har satt en sticker på en dörr så kommer en bil med tre personer som presenterade sig som vakter på skolorna i området. Vi snackade lite och de frågade vad jag gjort, jag erkände och visade stickern. De tittade på dem och vi snackade lite löst och småskrattade lite. Ena snubben står med block som ser ut som ett "bötesblock". Var helt inställd på böter men efter ett tag tittar de på varandra och säger att "det här är väl inget" och sedan önskar de mig en trevlig kväll och åker iväg.

Är fortfarande lite nojjig över vad som kan hände, jag presenterade mig endast med förnamn, men eventuellt kan de ha tagit regnummret på min bil som stod i anslutning till skolan.

Så här i efterhand kan de väl inget göra, jag är väl endast paranoid?
Kram på er!

näädå kyl ner, nästan omöjligt att de gör det
Citera
2012-04-04, 23:23
Medlem
Var det Djurgårds stickers som man fick på matchen igår? haha
Gick själv runt och bombade Hammarby butiken
Citera
2012-04-04, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustengrodslukare
Stämmer bra.
Citera
2012-04-04, 23:28
Medlem
rakarnas avatar
alltså det där är väl inget att bekymra sig om
Citera
2012-04-04, 23:29
Medlem
Spadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustengrodslukare

Haha, så jävla roligt. Lillesyster djurgårn gör precis samma sak som vi gör varje gång fast några veckor efter, så gulligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in