Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-04-03, 03:45
Medlem
TheGamers avatar
Hej!

Flertal gånger har olika accounts spammat ut skit som detta:

https://www.flashback.org/p36609329#p36609329

https://www.flashback.org/p36609336#p36609336

Tänker inte länka mer men kolla här för mer inlägg utav just detta account.

Men till saken, kan ni inte IPbanna personen eller på något annat sätt stoppa denna person från att posta igen? Väldigt träligt att folk ska vara så WT-aktiga att spamma sönder ett forum för att dom tror att vi bryr oss, jag bryr mig i alla fall inte och skulle jag bry mig skulle jag på egen hand ta mig dit.

Hur kommer ni att motverka sånt här egentligen då sånt här händer ibland dessvärre och jag rapporterar dom men träligt att dom ska förstöra ett ämne man finner är intressant.

Vill förövrigt säga att denne person har hotat med att outa mig genom IP och denne kommer lägga upp det på torrentsidor ( Lol ).

Om moderator är intresserad utav PM'n så är det bara ni kontaktar mig.

Mvh
Senast redigerad av TheGamer 2012-04-03 kl. 03:59.
Citera
2012-04-03, 04:23
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Men till saken, kan ni inte IPbanna personen...
Vet inte du hur enkelt det är att byta ip? är en tämligen tandlösåtgärd som riskerar att drabba oskyldiga.
Citera
2012-04-03, 04:25
Medlem
Johan_08s avatar
Använder personen proxy just nu när han skriver, och IPn blir bannad så resulterar det i att han måste byta proxy - Dvs ett knapptryck är allt som behövs.

Använder personen sin riktiga IP och han blir bannad, då måste han använda en proxy eller liknande hela tiden för att kunna komma hit, vilket försvårar då dom flesta proxys är allmänt sega och ska han spamma runt kommer det ta en längre stund för honom.

Men om han nu vill, så kan han fortsätta om o om igen, tyvärr.
Citera
2012-04-03, 04:36
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Vet inte du hur enkelt det är att byta ip? är en tämligen tandlösåtgärd som riskerar att drabba oskyldiga.

Jo.. För jävla träligt att det ska finnas människor som inte kan uppföra sig som folk.

Citat:
Ursprungligen postat av Johan_08
Använder personen proxy just nu när han skriver, och IPn blir bannad så resulterar det i att han måste byta proxy - Dvs ett knapptryck är allt som behövs.

Använder personen sin riktiga IP och han blir bannad, då måste han använda en proxy eller liknande hela tiden för att kunna komma hit, vilket försvårar då dom flesta proxys är allmänt sega och ska han spamma runt kommer det ta en längre stund för honom.

Men om han nu vill, så kan han fortsätta om o om igen, tyvärr.

Jo, samma svar som innan - för jävla träligt att vissa människor är som 10 i sinnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in