Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2012-10-26, 18:57
Medlem
grattis ÖIS! välförtjänt utan tvekan. Lund hade fruktansvärt bra flyt de 15 första omgångarna och ångade på som bara den. Men sen visade örgryte var skåpet skulle stå. NU jävlar gäller det mot qviding på lördag.
Citera
2012-11-02, 19:50
Medlem
Kattpajs avatar
Lund kniper kvalplatsen! Nu blir det kvalmatch mot troligtvis Trelleborg om jag inte förstått det fel. Kan bli tufft men trelleborg har spelat ganska ojämnt under säsongen. Stundtals levererat och vunnit enkelt samtidigt som det har varit en tuff säsong. Ska bli förbaskat spännande!
Citera
2012-11-07, 16:21
Medlem
Casabas avatar
Kvällens kvalmatch mellan Lunds BK - IFK Värnamo kan streamas på SVTPlay!
http://www.svtplay.se/live/546517/lunds-bk-ifk-varnamo
Senast redigerad av Casaba 2012-11-07 kl. 17:06.
Citera
2012-11-07, 16:51
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Kvällen kvalmatch mellan Lunds BK - IFK Värnamo kan streamas på SVTPlay!

Den får man inte missa. Undrar hur bra kvalité det är på produktionen.
Citera
2012-11-07, 17:03
Medlem
apslemtillfrukosts avatar
Citat:
Kvällen kvalmatch mellan Lunds BK - IFK Värnamo kan streamas på SVTPlay!

kom igen lund för helvete
Citera
2012-11-07, 17:06
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Den får man inte missa. Undrar hur bra kvalité det är på produktionen.
Ja, vi får se. Det är tydligen första matchen Sydnytt sänder i sin helhet och tillsammans med hur upplysningen på Klostergårdens IP eventuellt står sig vid en TV-sändning ska man väl kanske inte ha förhoppningar om någon HD-kvalitet.

En Olle Palm ska referera med Dan Kanter som bisittare.
Citera
2012-11-07, 17:26
Medlem
någon som vet om Forward - Falkenberg streamas nånstans också?
Citera
2012-11-07, 17:37
Medlem
HerrStorfurstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
någon som vet om Forward - Falkenberg streamas nånstans också?
Enda jag har hört är att SR ska sända matchen med Axén som expertkommentator om jag minns vad som sades på radion rätt.
Citera
2012-11-07, 18:26
Medlem
Kattpajs avatar
Framåt Lund, nu kör vi!
Citera
2012-11-07, 20:17
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ja, vi får se. Det är tydligen första matchen Sydnytt sänder i sin helhet och tillsammans med hur upplysningen på Klostergårdens IP eventuellt står sig vid en TV-sändning ska man väl kanske inte ha förhoppningar om någon HD-kvalitet.

En Olle Palm ska referera med Dan Kanter som bisittare.

Tycker det är helt okej efter vad jag förväntade mig. Synd att Värnamo har kontroll på detta. Svårt att se hur Lund ska slå dem över 180 minuter.
Citera
2012-11-07, 20:44
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Tycker det är helt okej efter vad jag förväntade mig. Synd att Värnamo har kontroll på detta. Svårt att se hur Lund ska slå dem över 180 minuter.
Det är sanslöst vad Lund slarvar, tur att man inte kollat fler matcher under säsongen för då hade man inte haft mycket hår kvar. Samtidigt är det ju Division 1 och man kan väl inte förvänta sig något annat.

Tycker LBK låg rätt bra till i första halvlek och hade bäst chanser till mål, tills Värnamo får ett slumpartat efter vad som borde varit frispark till LBK. Resten av matchen kontrollerar Värnamo rätt enkelt, även om Lund har några chanser. LBK lär väl kunna få in ett på bortaplan och 0-1 hade varit möjligt, även om Värnamo tydligt är ett snäpp vassare, nu är det dock inte särskilt troligt med ett avancemang.

Trevligt med U21-guld till MFF hur som helst..
Citera
2013-04-13, 09:06
Medlem
Orkar inte starta en ny tråd för detta årets division 1. Känns fruktansvärt meningslöst.

Idag är det PREMIÄR på Örjans Vall, Halmia Borta. Fyfan för att vara förhandsfavoriter, det kan jag inte påstå att man är van vid. KOMIGEN NU TFF!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in