En omgång som verkligen gick rödblåtts väg! Förlust för både kristianstad och lund samtidigt som öis kör över slaipner med 6-0, Anderberg gör ett hattrick i sin första match för säsongen!
Nu är öis bara ett poäng från lund och har chansen att såga av kristianstad från toppstriden i nästa match.
Nu bör övriga topplag vara redigt nervösa!
En omgång som verkligen gick rödblåtts väg! Förlust för både kristianstad och lund samtidigt som öis kör över slaipner med 6-0, Anderberg gör ett hattrick i sin första match för säsongen!
Nu är öis bara ett poäng från lund och har chansen att såga av kristianstad från toppstriden i nästa match.
Nu bör övriga topplag vara redigt nervösa!
Var en rolig match att kolla på , spel mot 1 mål i 90 minuter .
Härligt, härligt att Lunds BK går bra som Olofström mötte i tvåan säsongen 1998 och bägge var inblande i toppstriden i dåvarande tredje högsta serien om jag tror rätt och jag tror rätt om Olofström i fotboll att de slutade utanför kvalet upp alltså på 3a och Lunds BK på andra eller 4a. Jag pratar om Div 2 fotboll i skrivandes stund.
Senast redigerad av Steel-Garden 2012-06-18 kl. 20:32.
bara att gratulera öis. De verkar ju vara i en helt sanslöst bra form för tillfället. blir väl oddevold och Lund som krigar om kvalplatsen skulle jag tro.
Ja, segern mot degerfors i cupen kändes skön. Vinst på onsdag mot kristianstad och vi är ett steg närmare SE. FCT-Oddevold slutade precis 1-1 och vi har fortfarande 4p avstånd till 2:an
Fyfan för Edwin Phiri, hans beteende igår emot oss Öisare är oförsvarbart. Om det finns någon FC Trollhättan-supporter på forumet (jorden?) så borde ni skämmas.