• 1
  • 2
2012-03-31, 12:48
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chinabox
Är ca 40 cm längre, jag undrar också hur de gör, och hur ni gör rhianna?

För när vi ligger sked kommer jag inte riktigt till, antagligen gör jag/vi något fel, för jag kommer åt över allt i övrigt och min kuk har en bra längd, haha, så felet ligger inte där, har slutat med att jag ligger som ett mongo när jag ska stoppa in den och får inget vettigt gjort med min kuk, och det är ju inget kul.

Min kille är ca +30 cm längre än mig och skeden funkar utmärkt. Enda gången det blir lite trixigt pga längdskillnaden är stående bakifrån (om jag inte har klackar på).

Ligger din tjej väldigt rak i skeden eler svankar hon? Hon kanske kan hjälpa dig på traven genom att verkligen puta ut sitt ass ordentligt. Eller testa att hon håller upp sitt övre ben så att du lättare kan stoppa in kuken?
Citera
2012-03-31, 16:51
Medlem
Chinaboxs avatar
Hon svankar, skall testas!
Citera
2012-03-31, 16:59
Medlem
Kimar003s avatar
Jag godkänner denna tråd.
Citera
2012-03-31, 22:13
Medlem
Chinaboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimar003
Jag godkänner denna tråd.

Visst är det en bra tråd!

Så, att vara överraskande lätt våldsam är alltså en bra sak? Linjen för övervåld måste vara hårfin?
Vanligtvis är jag hyfsat öm och kärleksfull, men nu på senaste har hon börjat bli mer och mer otrevlig vilket jag misstänker är för att reta upp mig så jag ska ge henne en rejäl omgång, då hon har nämnt aggressivitet ett flertal gånger och för att jag varje gång svara med att jag blir aggressiv om hon är ond.
Citera
2012-04-01, 01:48
Medlem
Din flicka kan ju göra något som du vill bestraffa.. Kanske borra in naglarna i ryggen och rivas? Märkte att jag blev mer hårdhänt då. Är ju sjukt kul att "bråka" medanans man har sex. Men.. ni måste verkligen kunna lita på varandra. Om ni gör det.. Varför inte bitas, strypas, dra i håret, smiska, rivas och slappa varandra i ansiktet? Lovar att det kan bli hårt då.. lite väl hårt kanske. Sist så hade hon ont i svanskotan och det var blåmärksont på mitt blygdben några dagar efter. Men, det var kul att testa!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in