Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-03-29, 15:56
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoPocoLoco
3. Men den ljuger ju!
Nope, det är du som inte kan läsa.
Citera
2012-03-29, 16:22
Moderator
Allaballawallas avatar
Varför startar TS inte ett eget "community" och inför dessa punkter?

Ska det införas någon förändring här så tycker jag att det skulle vara bra om TS kunde börja med att släppa sitt generaliserade och ägna sig åt något annat leka representant för alla Flashbacks medlemmar; mig representerar han inte.

Samtliga förslag är fullständigt ointressanta för mig.
Citera
2012-03-29, 22:39
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoPocoLoco
... shouldn't you be on a forum in a English talking country?

I am. But they don't deal with scandinavian topics that much. Neither do they improve my ability to understand the swedish language.
Citera
2012-03-29, 22:55
Medlem
ischs avatar
Vad är det här för FB community som du snackar om?
Citera
2012-03-29, 23:08
Medlem
Run3s avatar
TS, jag tror att du har hamnat på fel FB. Här så ska jag hjälpa dig rätt: http://www.fragbite.se/
Citera
2012-03-29, 23:28
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Vad är det här för FB community som du snackar om?

Rule #1: You don't talk about the FB Community

Seriously, he considers the FB forum as a type of community
Citera
2012-03-29, 23:36
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
Rule #1: You don't talk about the FB Community

Seriously, he considers the FB forum as a type of community

Jag ser inte vad det finns att diskutera tanke på att det hela bygger på ett felaktigt antagande.
Citera
2012-03-29, 23:47
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jag ser inte vad det finns att diskutera tanke på att det hela bygger på ett felaktigt antagande.

TS can't differenciate between a forum and a community, still he wants to make some improvements and changes to it. No one seems to agree with him, though. But it became OT when people started nitpicking about his definision. It should be obvious that he's talking about the forum.
Citera
2012-03-30, 02:58
Medlem
BigFatCones avatar
Nu tar jag mig friheten att tala för mig själv som användare men "vi" vill inte alls ha dessa "förbättringar".
Citera
2012-03-30, 07:21
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nu tar jag mig friheten att tala för mig själv som användare men "vi" vill inte alls ha dessa "förbättringar".

Me neither. Makes no sense really.
Citera
2012-03-30, 07:57
Medlem
Sunners avatar
Dra åt helvete, halva internet består tamigfan av "communities" och dylik skit nuförtiden, det finns absolut ingen anledning att förstöra det med diverse trams.
Citera
2012-03-30, 11:33
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunner
Dra åt helvete, halva internet består tamigfan av "communities" och dylik skit nuförtiden, det finns absolut ingen anledning att förstöra det med diverse trams.

Men jag vill ju kunna skicka en *kjamiz" till andra användare och poke:a dem!

Nej, skämtåsido, Flashback är ett diskussionsforum, inte ett community, hur användarna är spridda i kön, etnicitet etc är oviktigt, hall of fames osv är idioti då folk skulle bli besatta av att hamna där, så om det är en för mest inlägg t.ex så skulle posthorandet börja.

Nej, Flashback är bra som det är, det enda som TS fick lite rätt är väl att det vore intressant att se det faktiska antalet inloggade medlemmar uppe till höger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in