2026-06-12, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Vat streamar man alla matcher i Fotbolls-VM gratis?

~ ~ ~ ~ ~ ↓

F a w a n e w s . s c ⚽ 👀
Citera
2026-06-16, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonke
~ ~ ~ ~ ~ ↓

F a w a n e w s . s c ⚽ 👀

Fawa är tyvärr nedsläckt sen idag. Katastrof då jag lär missa NED-SWE pga detta.

Har någon ett stabilt alternativ?

Sidor där man måste stänga av adblock och trycka på olika ställen för att få ljud går fetbort. Dessa har aldrig fungerat för mig, blir bara spammad av massa popup-fönster och sidan med matchen försvinner. Otroligt synd på fawa som varit min go to ett bra tag.
Senast redigerad av KrimHist 2026-06-16 kl. 20:35.
Citera
2026-06-16, 20:53
Medlem
kommer inte in på fawanews
Citera
2026-06-16, 23:57
Medlem
Det finns en fungerande fawa med annan adress men där är det just så som jag skrev innan. Inget ljud går att få och massa popup-fönster. Den Kevinsidan som nämns tidigare i tråden funkar, grym bildkvalitet men ljudet ligger efter.

Vad håller folk på med som sätter upp dessa sidor? Fattar att de tjänar pengar på klick men det går ju inte ens att titta på matcherna i äkta Wiziwig-stil.

Edit : Nej Kevin-sidan är inte möjlig att kolla på, konstat lagg och ljudet försvinner. Mycket tråkigt.
Senast redigerad av KrimHist 2026-06-17 kl. 00:12.
Citera
2026-06-18, 19:28
Medlem
Vad menar du med ~ ~ ~ ~ ~ ↓ ?
Ser inte ens vad sista tecknet är.

edit: Aha! En pil som pekar ner på fawanews.sc .
Men den verkar fortfarande vara ur funktion.
Senast redigerad av Kumbe 2026-06-18 kl. 19:30.
Citera
2026-06-18, 21:07
Medlem
Om man öppnar fawanews.sc i en ny privat flik på en Apple-enhet så ligger sidan kvar och fungerar precis som innan medans den ligger nere om du försöker gå in på sidan via en vanlig flik.

Märkligt alltså, undrar vad som kan vara anledningen till detta?
Citera
2026-06-18, 21:35
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av collegefuckfest
Om man öppnar fawanews.sc i en ny privat flik på en Apple-enhet så ligger sidan kvar och fungerar precis som innan medans den ligger nere om du försöker gå in på sidan via en vanlig flik.

Det här funkar för mig med. Tvungen att titta på fulstream för tv4 sänder inte på en vanlig kanal. har deras biligaste vm-ut för att kunna se alla matcher, en spottstyver så det är lugnt
Citera
2026-06-19, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.Bracchetto
Det här funkar för mig med. Tvungen att titta på fulstream för tv4 sänder inte på en vanlig kanal. har deras biligaste vm-ut för att kunna se alla matcher, en spottstyver så det är lugnt

Det funkar för mig med privat flik i safari på mobilen men inte i safari på datorn
Citera
2026-06-19, 09:24
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldtrumpspappa
Det funkar för mig med privat flik i safari på mobilen men inte i safari på datorn

Ok, vad egendomligt. Men tack, ska försöka genom mobilen nästa sändning det blir sådär.
Citera
2026-06-20, 13:40
Medlem
footybite.app har funkat väldigt bra som alternativ till fawanews
Citera
2026-06-20, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av collegefuckfest

Det funkar inte för mig på en Apple Mini, varken med Forefox eller Google.

Hade gärna sett just streamen från 4an med svenska kommentatorer. Den finns på Kevinsports men det laggar för mycket där.

Någon?

Edit : Det funkade i Safari, tack!
Senast redigerad av KrimHist 2026-06-20 kl. 18:09.
Citera
2026-06-21, 14:33
Medlem
safari fungerar väl enbart till mac nu`? fawanews är en bra sida jag kollade alltid där när helsingborg spelade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in