2012-03-15, 14:48
Medlem
Finns det nått sätt att se csports livestream i Windows media player? Har lite lagg med jämna mellan rum typ var 5 sekund, laggen är ganska liten men väldigt irriterande!

Har läst lite om att man skulle kunna se den i Windows Media Player istället då Silverlight laggar mer, Stämmer detta?

Anyway tacksam för all hjälp jag kan få för att få se mitt Hv antagligen torska ännu en match.
Citera
2012-03-17, 21:11
Medlem
JulJuls avatar
Är intresserad av cirka 4-8 La liga matcher per månad så känns sjukt onödigt att pröjsa 400/mån. Finns det något billigare betalalternativ till gratis streamsen som finns, är extremt trött på att spendera första 10 minuterna av matchen för att leta efter streams med bra kvalité för att de sedan ska krasha var tioende minut.

Hade varit sjukt bra om det fanns något alternativ där man kunde betala typ 150kr/mån så visste man att man alltid hade en stream i bra kvalité som fungerade hela matchen. Någon som känner till om det finns något sådant alternativ?
Citera
2012-03-17, 21:13
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulJul
Är intresserad av cirka 4-8 La liga matcher per månad så känns sjukt onödigt att pröjsa 400/mån. Finns det något billigare betalalternativ till gratis streamsen som finns, är extremt trött på att spendera första 10 minuterna av matchen för att leta efter streams med bra kvalité för att de sedan ska krasha var tioende minut.

Hade varit sjukt bra om det fanns något alternativ där man kunde betala typ 150kr/mån så visste man att man alltid hade en stream i bra kvalité som fungerade hela matchen. Någon som känner till om det finns något sådant alternativ?
http://www.wiziwig.tv/

här haru en bra sida
Citera
2012-03-17, 21:16
Medlem
JulJuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
http://www.wiziwig.tv/

här haru en bra sida

Ja det finns massa alternativ för varje match på den sidan, det är just det jag vill komma ifrån, jag vill slippa leta igenom olika länkar inför varje match och jag vill undvika att streamen tas ner "due to copyright reasons" en gång i kvarten.
Senast redigerad av JulJul 2012-03-17 kl. 21:18.
Citera
2012-03-18, 13:11
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ja det finns massa alternativ för varje match på den sidan, det är just det jag vill komma ifrån, jag vill slippa leta igenom olika länkar inför varje match och jag vill undvika att streamen tas ner "due to copyright reasons" en gång i kvarten.
jo men har jag påstått att den sidan funkar så? ladda ner ett program som heter sopcast, välj en länk, nu streamas matchen via sopcast. har aldrig hänt att streamen blivit borttagen och kvaliten är oväntat bra. bättre än min tv, dock är det inte världens bästa
men om gratis inte är din grej: http://viaplay.se/package 200kr månaden film sport o tv tror jag men det är också via datorn, stream alltså :/
ända jag kan komma på då är canal + total 8 filmkanaler, 1 seriekanal och 4 sportkanaler 299/månad men de visste du antagligen redan,
Senast redigerad av charlezzz173 2012-03-18 kl. 13:16.
Citera
2012-03-19, 19:04
Medlem
stream till Djurgården - Leksand?
Citera
2012-03-19, 19:06
Medlem
itworkss avatar
Frölunda - HV någon?
Citera
2012-03-19, 19:10
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamuelsson
stream till Djurgården - Leksand?

Viaplay/S24

Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Frölunda - HV någon?

Csports.se
Citera
2012-03-22, 19:03
Medlem
s24.se, Leksand - Karlskoga bara buffrar för mig, någon annan?
Citera
2012-03-23, 16:41
Medlem
Någon som har stream till någon av innebandymatcherna idag?
Citera
2012-03-24, 17:17
Medlem
Citat:

många bettingsidor streamar gratis.
Själv gillar jag bäst bet365.com skaffa konto (gratis) så kan du se fotboll från: La Liga, Serie A, Holland, Frankrike, sydamerika m.m.
Citera
2012-03-26, 20:15
Medlem
gato12s avatar
såg att C sports hade ett erbjudande; man kunde se fyra Canal Sport kanaler för 199 kronor i månaden. Då ingår allsvenskan och la liga bland annat.

medan jag som främst är intresserad av Superettan får betala 449 kronor i månaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in