2012-03-27, 21:36
Medlem
doktorsmutss avatar
Jo, har nu bestämt mig för att köpa in en Loaded Ceviche men som rubriken lyder.. Kan jag sätta 150mm truckar med abec 11 retro centrax 83mm 77a med risers? går det även utan risers?

Mvh lortläkarn
Citera
2012-03-27, 22:23
Medlem
Tankishs avatar
Har ingen aning om den funkar eller ej, men får man fråga varför du vill ha så stora hjul?

Jag hade själv kört med ett bar mjuka mindre hjul, t ex orangatang fatfree 80a eller Abec 11 Freerides 66mm 78a.
Citera
2012-03-27, 22:42
Medlem
doktorsmutss avatar
Ja, jag vill verkligen ha så stora hjul och jag diggar inte otangs.. om jag skulle gå ner i storlek skulle jag nog föredra grippins eller zigzags framför freeride men fan jag vill verkligen ha centrax. kommer bli asfett!
Citera
2012-03-27, 22:48
Medlem
doktorsmutss avatar
Någon som har erfarenhet av seismic och motion retro hjul som kan ge en liten snabb review?
Citera
2012-03-27, 23:07
Medlem
Tankishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorsmuts
Någon som har erfarenhet av seismic och motion retro hjul som kan ge en liten snabb review?

Jag har kört med ett par Seismic HotSpot 69mm 81a på en Original Pintail 37 med Original S8 truckar. Grymma, verkligen hur bra som helst för carving/pumping. De har inte runda kanter så det är inget du köper för att slide'a med precis, men greppar det gör de!

Har även läst gott om Motion hjul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in