2012-04-02, 03:50
Medlem
Herr.Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Knullade för första gången idag. Med en hora!
Det sorgliga är att det faktiskt ÄR SANT och ingen tror mig!!!!!!
Tänkte inte på att det är första april när jag gjorde det
Haha, fan vad epic. Får jag fråga hur gammal du är?
Citera
2012-04-02, 05:27
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Banan
Då får du gärna länka ett par såna brillor
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2086180/Lumus-PD-18-2-video-screen-glasses-lay-messages-GPS-field-vision.html

Inte så svårt att hitta om man googlar lite. Det finns även en modell glasögon som projicerar bilden direkt på hornhinnan, vilket känns lite mer high-tech. Det finns även rörelsedetektorer som kan läsa av vart på skärmen du tittar, vilket gör glasögonen överflödiga. Dessutom så finns det kontroller som läser av hjärnan, så att man inte ens behöver använda händerna för att spela. Allt detta är fortfarande på utvecklingsnivå, och det finns inte på marknaden, för att den marknaden inte existerar än, men om du är villig att lägga ner några miljarder dollar så skulle du kanske kunna ha ett par i butik inom ett år. hade något lagt ner dessa miljarder dollar för 5-10 år sedan så hade det kanske varit standard idag.
Citera
2012-04-02, 07:51
Medlem
epost72s avatar
Några av årets skämt listade.
http://aprilskamt.se/
Citera
2012-04-02, 08:42
Medlem
Jag brukar skämta om älgar.

Citera
2012-04-02, 10:23
Medlem
nsbmras avatar
Sweden Rock Festival verkade köra ett skämt också:

"STRECKKODSSTÄMPEL ERSÄTTER FESTIVALARMBAND

Nyhet för i år blir att vi ersätter festivalarmbandet med en streckkodsstämpel. Denna kommer sen scannas av varje gång du går in på festivalområdet via en s.k. Geofimylscanner. Stämpeln håller minst 12 dagar och tål regn. Vi hoppas detta skall korta ner köerna in på området med minst 3 minuter. Med denna streckkod kommer du också att kunna gå in på våra nya vattenspolande toaletter och vi kan genom detta också se hur länge varje person är på toaletten i snitt och därmed ha möjlighet att utöka antalet
toaletter till nästa år vid behov. Vi hoppas ni kommer att se detta som en förbättring.

Välkomna till SRF 2012!"
Citera
2012-04-02, 13:19
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Banan
Haha, fan vad epic. Får jag fråga hur gammal du är?
Tillräckligt gammal för att göra det, tillräckligt ung för att det ska vara riktigt patetiskt
Citera
2012-04-02, 17:46
Medlem
ProfessorAs avatar
Jobbar på rättspsyk vilket min mamma är lite orolig över eftersom hon tycker det är obehagligt med de psyksjuka brottslingarna. Så, efter helgens arbete skulle jag hem till mamma och pappa där även min lillasyster, lillebror och hans tjej var för att käka söndagsmiddag. För att skoja till det lite på första april bestämde jag mig för att måla ett på ett blåöga och säga att en patient gick bananas.

När jag kom dit öppnade brorsan dörren och frågade vad fans som hänt och om det gick bra och om det gjorde ont. Sen kom hans tjej och sa typ samma sak. Min lillasyrra såg typ inte först men sen frågade hon vad som hänt och om det gjorde ont. Sen kom pappa och han blev förbannad och funderade på hur man skulle ta det här vidare. Sist kom mamma och blev förskräckt och undrade om jag verkligen måste jobba på rättspsyk.

Summa summarum ett lyckat skämt som alla gick på.
Citera
2012-04-04, 00:09
Medlem
Herr.Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2086180/Lumus-PD-18-2-video-screen-glasses-lay-messages-GPS-field-vision.html

Inte så svårt att hitta om man googlar lite. Det finns även en modell glasögon som projicerar bilden direkt på hornhinnan, vilket känns lite mer high-tech. Det finns även rörelsedetektorer som kan läsa av vart på skärmen du tittar, vilket gör glasögonen överflödiga. Dessutom så finns det kontroller som läser av hjärnan, så att man inte ens behöver använda händerna för att spela. Allt detta är fortfarande på utvecklingsnivå, och det finns inte på marknaden, för att den marknaden inte existerar än, men om du är villig att lägga ner några miljarder dollar så skulle du kanske kunna ha ett par i butik inom ett år. hade något lagt ner dessa miljarder dollar för 5-10 år sedan så hade det kanske varit standard idag.
Såna brillor har jag ju sett. Men dem han länkade kunde väl scanna människor och liknande? Eller tog jag helt fel?
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Tillräckligt gammal för att göra det, tillräckligt ung för att det ska vara riktigt patetiskt
Du hittade ingen annan utväg eller? Visste horan att du var oskuld? haha

Är du mellan 18-25, 25-30 eller 30+? Om jag får fråga
Senast redigerad av Herr.Banan 2012-04-04 kl. 00:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in