2012-04-01, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zeks
Jag och min pojkvän hade tänk att lura folk idag, vad ska vi skriva?
Gärna ngt som man säger/skriver för ska skriva det på Facebook. Hehe.

Gör som alla andra på facebook skriv att du är gravid jätteroligt skämt...
Citera
2012-04-01, 18:26
Medlem
zekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Gör som alla andra på facebook skriv att du är gravid jätteroligt skämt...

Exakt det jag inte vill skriva.
Citera
2012-04-01, 18:49
Medlem
Karlskronabloggens avatar
Jag drog iväg nedanstående SMS från datorn till en del vänner och bekanta:

"Hej! Kommande vecka levererar vi er specialbeställda trädgårdtomte! Mått på kolli 3,1m x 1,7m x 1,5 m. Vikt 346 kg. Vi hör av oss om exakt tid! Mvh Bussgods AB"

De lär väl inte gå på det eftersom det är den 1 april idag, fast annars gillar jag att skicka liknande SMS eller e-post när det INTE är den 1 april!
Citera
2012-04-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewizzard
Haha Googles http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UiLSiqyDf4Y#!
´´Som arkitekt är det en fråga om liv eller död om man gör ett misstag. Multitask mode har lättat på den stressen'' Fyndigt.
Citera
2012-04-01, 19:13
Medlem
thefiremans avatar
PÅ GT:s löpsedel stod det: "IFK vinner SM-guld". Det tyckte jag var lustigt, men det visade sig sen att det inte var något aprilskämt. Jag kan dock inte sluta le...
Citera
2012-04-01, 19:39
Medlem
StraightToHails avatar
Varför tycker jag inte att nåt är roligt?
Citera
2012-04-01, 19:49
Medlem
ICanHass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Har Flashback något april-skämt i år? :O Förra året var det ju ingen som knäckte det.
Jag har inte hittat något än i alla fall...

Tycker för övrigt att det har varit rätt dåliga skämt i år, har fortfarande inte hittat något som verkligen fått mig att garva. Lite mer invecklat än "Höhö idag ger vi bort gratis ögonmått! /Biltema" borde ju större sidor/företag kunna dra till med...
Citera
2012-04-01, 19:57
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ICanHas
Jag har inte hittat något än i alla fall...

Tycker för övrigt att det har varit rätt dåliga skämt i år, har fortfarande inte hittat något som verkligen fått mig att garva. Lite mer invecklat än "Höhö idag ger vi bort gratis ögonmått! /Biltema" borde ju större sidor/företag kunna dra till med...
SMC är rätt stort: http://www.svmc.se/smc/Nyheter/Inte-langre-fritt-att-valja-MC-modell/
Citera
2012-04-01, 20:10
Medlem
Har dragit ett skämt, som inte var särskilt kul men klockan var 1 på natten och jag stressade ihop något snabbt när jag satt och snackade med en kompis. Han sitter och taggar Diablo III utav helvete, så jag lurade i honom att det har blivit uppskjutet (igen ) till slutet av november, troligtvis för att Blizzard vill mjölka Mists of Pandaria. Lyckades måttligt

Bästa minnet jag har av aprilskämt dock var för många år sedan då jag gick i 5an. Våran lärare smällde i oss att en grupp finska elever från en skola i Finland hon besökt skulle komma och hälsa på klassen. Vi spenderade en hel lektion till att rada upp oss, visa upp en jävla disciplin för att visa att vi Svenskar också kan och hälsa med den klassiska Finska hälsningsfrasen "Lirpa lirpa"
Citera
2012-04-01, 21:00
Medlem
skurmopps avatar
Ica hade ett roligt skämt! http://www.nt.se/bloggar/bloggentry.aspx?blogg=7237103&entry=7587563
Citera
2012-04-01, 21:03
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14617066.ab
Kan det vara ett aprilskämt?
"Svar till högskoleprovet har läckt på flashback innan provet satt igång."
Senast redigerad av Biggrandfather 2012-04-01 kl. 21:06.
Citera
2012-04-01, 21:13
Medlem
Bonnatorps avatar
Knullade för första gången idag. Med en hora!
Det sorgliga är att det faktiskt ÄR SANT och ingen tror mig!!!!!!
Tänkte inte på att det är första april när jag gjorde det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in