Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Här är några personer som har varit gäster i Motgift den senaste tiden: Nick Griffin, Normunds Grostins, Stefan Jacobsson, Daniel Höglund, Daniel Carlsen, Daniel Friberg, Fredrik Hagberg och Marcus Follin.
Hur får du någon av dem till att vara avdankad? Alla dessa herrar är ju just nu väldigt aktiva och har otroligt viktiga roller i kampen för vårt folks överlevnad.
Politiskt är vissa av de uppräknade personerna bortkopplade från politiskt inflytande, och sysslar med förlagsverksamhet, inget fel med det.
Vad finns kvar av BNP och Nick Griffin? Daniel Höglund ville DNA-testa vilka som var svenskar. Friberg är också bara en bokförläggare, och når inte ut till de bredare kretsarna.
Daniel Carlsen är dansk medborgare och har inget inflytande på svensk politik. Sympatiserade med med det nedlagda nazianstrukna SvP. Ingen större merit.
Vem är Marcus Follin? Ingen jag känner till i varje fall.
Den enda jag kan godkänna är Fredrik Hagberg som väl aldrig uppträtt i brun skjorta och svart slips. I alla fall så är han inte känd inom nazikretsar vad jag vet. Men på den punkten kan jag ha fel.