2016-03-23, 22:26
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Har han lämnat posten i BNP? Vem har tagit över?

Jo. Adam Walker från Newcastle. BNP är dock i en djup svacka nu. Finns knappt.
Citera
2016-03-23, 22:31
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Magnus Söderman berättade i något avsnitt nyligen om hur en läkare knäppte upp hans tröja och såg hans tatuering på bröstet. Men han lämnade ute hur den ser ut. Någon här som vet vad det är för motiv han har intatuerat?
Tyskinspirerad:
http://i962.photobucket.com/albums/ae103/margaretabsandeback/margaretabsandeback140606_MBS9724-Edit_zpsfpqic2tu.jpg
Citera
2016-03-23, 23:17
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Tyskinspirerad:
http://i962.photobucket.com/albums/ae103/margaretabsandeback/margaretabsandeback140606_MBS9724-Edit_zpsfpqic2tu.jpg
Tjusig! Misstänkte att det skulle vara någon tysk symbol, men var skeptisk till att det skulle inkludera ett hakkors (som i American History X). Men tji fick jag!
Citera
2016-03-24, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
7. Anna Svensson har inga som helst problem med att det kommer hit araber och negrer så länge de anpassar sig till det svenska samhället.

8. Anna Svensson menar att judarna inte har spelat någon roll i att förvandla våra vita länder till mångkulturella helveten.

9. Anna Svensson är en värdelös kultur(marxist)nationalist.

Jag är mycket besviken på att Motgift, som ju annars är världens bästa nätradio, hjälper den här kvinnan att få sprida sin skit.
Jag håller med. Det här var ett riktigt jävla lågvattenmärke. Jag förstår givetvis att man vill bredda konceptet och få in mer fruntimmer bland lyssnarna (alltså, jag förstår ATT man vill göra det även om jag inte förstår VARFÖR?) men att ge Anna Svensson ett utrymme på Motgiftplattformen är bara vansinnigt. Hon har varit med en gång, en måndag, och då rörde hon upp en jävla massa kritik direkt med sina tokiga teorier och "min bästa kompis är en homosexuell afrikan". Folk satt ju i chatten och hånade henne under programmets gång. Att med det i minne tycka att det är en bra idé att ge den här kulturmarxisten en hel timmes sändningstid för att sitta och svamla är direkt kontraproduktivt. Hon gör bäst i att hålla sig till Heja Jimmie-klipp inspelade i bilen.

Ska man ha en kärringpodd så ska den tillföra något. Man ska inte starta en bara för att ha en i utbudet.

Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Men detta är ju återkommande för nästan alla nationella riktningar, att man kvoterar in kvinnor helt utan kompetens bara för deras köns skull. Nationella är fan lika illa som vänstergrupperna på detta.
Japp. Det är svårt att tolka detta på annat sätt än att Anna Svensson är kvotvagina.
Senast redigerad av Arkhamist 2016-03-24 kl. 00:09.
Citera
2016-03-24, 05:46
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Jo. Adam Walker från Newcastle. BNP är dock i en djup svacka nu. Finns knappt.

Tragiskt, innan EDL och UKIP kom och förstörde stod de ju verkligen på gränsen till ett genombrott.
Citera
2016-03-24, 14:13
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Jag håller med. Det här var ett riktigt jävla lågvattenmärke. Jag förstår givetvis att man vill bredda konceptet och få in mer fruntimmer bland lyssnarna (alltså, jag förstår ATT man vill göra det även om jag inte förstår VARFÖR?) men att ge Anna Svensson ett utrymme på Motgiftplattformen är bara vansinnigt. Hon har varit med en gång, en måndag, och då rörde hon upp en jävla massa kritik direkt med sina tokiga teorier och "min bästa kompis är en homosexuell afrikan". Folk satt ju i chatten och hånade henne under programmets gång. Att med det i minne tycka att det är en bra idé att ge den här kulturmarxisten en hel timmes sändningstid för att sitta och svamla är direkt kontraproduktivt. Hon gör bäst i att hålla sig till Heja Jimmie-klipp inspelade i bilen.

Ska man ha en kärringpodd så ska den tillföra något. Man ska inte starta en bara för att ha en i utbudet.

Japp. Det är svårt att tolka detta på annat sätt än att Anna Svensson är kvotvagina.

Håller med ovanstående. Tyckte det var helt befängt det hon sa när hon var med på den där måndagen, men jag visste dock inte att folk hade hånat henne i chatten. Men jag förstår att det kan vara kul med lite mothugg än det konstanta jaa-andet som finns när alla bara håller med varandra. Det är största anledningen varför jag inte orkar lyssna varje måndag. Men när det gäller kvinnor så kan det vara bra att ha med en, främst för att kunna ge nya insikter samt attrahera en bredare publik. Sådana önskemål har väl funnits en längre tid men även prat om en podcast där bara kvinnor är med, och nu ser vi att det har äntligen kommit till. Undra dock om Anna tagits med bara för att det inte finns någon annan att välja på? Men men, oavsett vem man skulle ha valt skulle hon/de blivit kallade för "kvotvagina", tyvärr.

Men att ha kvinnor för könets skull är befängt; det är egentligen ingenting magiskt som händer förutom att det blir lite annorlunda. Däremot bör samma krav finnas där om kompetens och att ha någonting att bidra med. Vi har redan Motgiftmåndag, så vad ska Kafferepet bidra med som skiljer sig från det, förutom att det är då två kvinnor än tre män som pratar? Det kan vara bra att få fram några få av den bunten kvinnor i Sverige som är emot feminism och dylikt för att höra dem prata, men vad ska de säga som ska vara värt att lyssna på?
Citera
2016-03-26, 08:30
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
Men när det gäller kvinnor så kan det vara bra att ha med en, främst för att kunna ge nya insikter samt attrahera en bredare publik. Sådana önskemål har väl funnits en längre tid men även prat om en podcast där bara kvinnor är med, och nu ser vi att det har äntligen kommit till. Undra dock om Anna tagits med bara för att det inte finns någon annan att välja på? Men men, oavsett vem man skulle ha valt skulle hon/de blivit kallade för "kvotvagina", tyvärr.

Håller med. Hade så mycket hellre lyssnat på tex Rebecka Wilfridsdotter istället för denna Anna, counterjihadisten.
Citera
2016-03-26, 09:39
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimpaKeps
Håller med. Hade så mycket hellre lyssnat på tex Rebecka Wilfridsdotter istället för denna Anna, counterjihadisten.

Någon särskild anledning till varför du skulle vilja lyssna på Rebecka?
Citera
2016-03-26, 11:55
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
Någon särskild anledning till varför du skulle vilja lyssna på Rebecka?

Lyssnar HELLRE på henne än på counterjihadister. Det var bara ett exempel, men Rebecka har varit med i rörelsen länge, var väl medlem i NSF i slutet om jag inte minns helt galet. En sann nationalist, som garanterat har mer kött på benen än denna Anna.
Citera
2016-03-26, 12:39
Medlem
Jag har lyssnat på några avsnitt i Motgift och är inte särskilt imponerad. Ingen produkt som jag är beredd att betala för.
Bara jobbigt att lyssna på den knasiga Magnus Söderman och den flabbande Dan Eriksson. JDG kan emellanåt ha något vettigt att säga när han är nykter.
Intervjuar man någon, eller som deltar i sändningarna så är det idel bara avdankade nazister. Att lyssna till deras mantra är bara påfrestande.

Verkar bara som om att Motgift är ett program för de närmast sörjande, och en försörjningskälla för några personer.

Dags att lägga ned skiten. Det finns bättre poddar att lyssna på.
Citera
2016-03-26, 13:49
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt
Intervjuar man någon, eller som deltar i sändningarna så är det idel bara avdankade nazister. Att lyssna till deras mantra är bara påfrestande.

Här är några personer som har varit gäster i Motgift den senaste tiden: Nick Griffin, Normunds Grostins, Stefan Jacobsson, Daniel Höglund, Daniel Carlsen, Daniel Friberg, Fredrik Hagberg och Marcus Follin.

Hur får du någon av dem till att vara avdankad? Alla dessa herrar är ju just nu väldigt aktiva och har otroligt viktiga roller i kampen för vårt folks överlevnad.
Citera
2016-03-26, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Här är några personer som har varit gäster i Motgift den senaste tiden: Nick Griffin, Normunds Grostins, Stefan Jacobsson, Daniel Höglund, Daniel Carlsen, Daniel Friberg, Fredrik Hagberg och Marcus Follin.

Hur får du någon av dem till att vara avdankad? Alla dessa herrar är ju just nu väldigt aktiva och har otroligt viktiga roller i kampen för vårt folks överlevnad.

Politiskt är vissa av de uppräknade personerna bortkopplade från politiskt inflytande, och sysslar med förlagsverksamhet, inget fel med det.
Vad finns kvar av BNP och Nick Griffin? Daniel Höglund ville DNA-testa vilka som var svenskar. Friberg är också bara en bokförläggare, och når inte ut till de bredare kretsarna.
Daniel Carlsen är dansk medborgare och har inget inflytande på svensk politik. Sympatiserade med med det nedlagda nazianstrukna SvP. Ingen större merit.
Vem är Marcus Follin? Ingen jag känner till i varje fall.
Den enda jag kan godkänna är Fredrik Hagberg som väl aldrig uppträtt i brun skjorta och svart slips. I alla fall så är han inte känd inom nazikretsar vad jag vet. Men på den punkten kan jag ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in