2013-07-09, 20:16
Medlem
tsews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Tack för klargöringen. Man har väl lagt ihop 1+1 bara när man såg honom med Tor Paulson och den andra NDaren i debatten med Aschberg för länge sen, annars var han ju bara en del av tidskriften Salt om jag minns rätt.
Lustigt nog säger understryker han i debatten att han inte är medlem i ND, men att han däremot är nationell. Nåja, det är väl trots allt Salt han är mest känd för.
Citera
2013-07-10, 09:02
Medlem
tsews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Ännu ett smidigt sätt att lyssna på Radio Framåt är nu tillgängligt: Stitcher!

Ni kan lyssna direkt på http://www.stitcher.com/podcast/radio-framat eller ladda ned appen till er smartphone/surfplatta och söka efter Radio Framåt där. Ett personligt favoritprogram för att strömma podcasts och annat trevligt!
Finns det några fördelar med Stitcher som inte Apples podcast har, eller innebär det bara att man slipper buggarna?
Citera
2013-07-11, 16:14
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Gå in på radioframat.se ser spännande ut...
Citera
2013-07-11, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Gå in på radioframat.se ser spännande ut...
"Snart kommer en ny hemsida...
...och ett nytt avsnitt!"
Citera
2013-07-11, 19:19
Medlem
Aleh09s avatar
Dan, vilken musik är det som spelas i introt/outrot i din Podcast#5 med Magnus Söderman?

Sen undrar jag om du vet när Till värn för Norden kommer i en ny utgåva?
Citera
2013-07-11, 20:59
Medlem
NirvanAs avatar
Verkar som ni kört en special nyss? Var det inget som sändes live utan endast för inspelning?

Går den inte att ladda ner som .mp3 längre eller är det jag som är blind?
Senast redigerad av NirvanA 2013-07-11 kl. 21:02.
Citera
2013-07-11, 21:09
Medlem
Citat:
Verkar som ni kört en special nyss? Var det inget som sändes live utan endast för inspelning?

Går du in på www.radioframat.se så hittar du sommarspecial i Almedalen vilket bör vara nytt för det har jag missat iallafall.

Hemsidan har blivit fräsch, har inte varit inne där på ett tag med har detta hänt ikväll?
Citera
2013-07-11, 21:12
Medlem
Hade jag tittat lite nogare så hade jag sett att så är fallet. Skyller på att jag sitter på min mobil och inte kan redigera.
Citera
2013-07-11, 21:12
Medlem
kaffies avatar
Vilken toppensnygg sida! Riktigt fint jobbat. Ser fram emot att lyssna på specialavsnittet.

Citat:

Precis under mediaspelaren efter att du tryckt dig in på ett avsnitt står det "ladda ner som mp3".
Citera
2013-07-11, 21:33
Medlem
Kul med specialavsnitt. Ska lyssna på det senare och återkomma.
Citera
2013-07-11, 21:34
Medlem
Plytons avatar
Nice! Radio framåt behövs! De Geer är så jävla bra!
Citera
2013-07-11, 21:38
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskOpposition
Ni har ju pratat om möjligheten till spontana sommaravsnitt. Här kommer ett önskemål:

Det skulle vara kul med ett extra sommaravsnitt med kommentarer från Almedalen. Bjud gärna in de representanter från partiledningen som varit på plats.

Jag tackar, bugar och bockar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in