2013-05-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Megafons förespråkare kallade polisen för horungar? Jag hänger inte med, är Megafon något radioprogram eller? Länka gärna i vilket fall som helst.

Det är någon mångkulturell organisation, med förbindelser med pantrarna och andra. Vad exakt dom gör är jag lite osäker över, men jag tror det handlar om att de ska föra "förortskidsens" talan på något sätt. Nu kommer jag inte åt Twitterkontot men en tjej från Megafonen (tror hon hette
Bana Bisrat eller något) skrev "HATA POLISEN" och "HORUNGAR" samt "AINA" (kom in på länken via fria tider). Idag används Megafonen som källa av regimmedia.

Jag känner väl ungefär samma sak som Mr. Pierce

http://www.youtube.com/watch?v=CLalDjN39os

Vi nationalister borde bjuda förortsvandalerna på kollektivtrafik till Södermalm. Låt förortsgängen härja fritt i "kulturelitens" kvarter. Jag ska personligen stå och heja på när mobben slutligen når journalisternas hemvist. Hoppas förortsvandalerna får tummen ur arslet och börjar röja upp bland den svenska korrupta eliten.
Senast redigerad av Kattdjuret 2013-05-20 kl. 15:50.
Citera
2013-05-20, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kattdjuret
Det är någon mångkulturell organisation, med förbindelser med pantrarna och andra. Vad exakt dom gör är jag lite osäker över, men jag tror det handlar om att de ska föra "förortskidsens" talan på något sätt. Nu kommer jag inte åt Twitterkontot men en tjej från Megafonen (tror hon hette
Bana Bisrat eller något) skrev "HATA POLISEN" och "HORUNGAR" samt "AINA" (kom in på länken via fria tider). Idag används Megafonen som källa av regimmedia.

Jag känner väl ungefär samma sak som Mr. Pierce

http://www.youtube.com/watch?v=CLalDjN39os

Vi nationalister borde bjuda förortsvandalerna på kollektivtrafik till Södermalm. Låt förortsgängen härja fritt i "kulturelitens" kvarter. Jag ska personligen stå och heja på när mobben slutligen (om 20 år eller så) når journalisternas hemvist.
Sidan verkar vara borttagen, den ger resultat på google search, men det går inte att klicka in på personens twitter.
https://twitter.com/BanaBisrat
Citera
2013-05-20, 17:13
Medlem
Kulturkampfs avatar
Jag har under de senaste dagarna lyssnat igenom några gamla avsnitt av Radio Framåt och jag stötte då på ett uttalande av Magnus Söderman som jag inte riktigt förstod innebörden av. Det är i avsnitt 11 och ungefär 51 minuter in i programmet som han säger att han ångrar sig och att han inte alls vill kasta ut judarna ur Europa utan han menar att vi borde lära oss av hur det har skötts innan av till exempel personer som Martin Luther.

Det jag undrar är helt enkelt vad han menar med detta? Martin Luther ansåg ju mot slutet av sitt liv att det enda rätta var att kasta ut judarna:

Citat:
Men om myndigheterna är motvilliga till att använda våld och tygla judarnas djävulska illvilja bör de drivas ut ur landet och bli tillsagda att återvända till sitt land och sina ägodelar i Jerusalem, där de kan ljuga, förbanna, smäda, förtala, mörda, stjäla, råna, ockra, förfalska och hänge sig till alla de avskyvärda skamligheter som de utfört bland oss, och lämna vår regering, vårt land, våra liv och vår ägendom, och i än högre grad vår herre Messias, vår tro och vår kyrka obefläckad och obesmittad av deras djävulska despoti och elakhet. Inga previlegier som de kan vädja om ska hjälpa dem; för ingen kan ge tillstånd till att utöva sådan avskyvärdheter.

Är det då istället Luthers första åsikt om judarna som Magnus syftar på?

Citat:
Vi vill handla med dem [judarna] i kristen kärlek och be för dem, att de må bli omvända och ta emot Herren.

Det hade varit bra att få en förklaring från Magnus!
Citera
2013-05-20, 19:21
Bannlyst
För en gångs skull tänkte jag vara med och lyssna live. Är alla tre med idag?

Edit: Uppenbarligen så, Jonas är i riktigt fin form.
Senast redigerad av Straybullet 2013-05-20 kl. 19:51.
Citera
2013-05-20, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturkampf
Jag har under de senaste dagarna lyssnat igenom några gamla avsnitt av Radio Framåt och jag stötte då på ett uttalande av Magnus Söderman som jag inte riktigt förstod innebörden av. Det är i avsnitt 11 och ungefär 51 minuter in i programmet som han säger att han ångrar sig och att han inte alls vill kasta ut judarna ur Europa utan han menar att vi borde lära oss av hur det har skötts innan av till exempel personer som Martin Luther.

Det jag undrar är helt enkelt vad han menar med detta? Martin Luther ansåg ju mot slutet av sitt liv att det enda rätta var att kasta ut judarna:

Är det då istället Luthers första åsikt om judarna som Magnus syftar på?

Det hade varit bra att få en förklaring från Magnus!

Är också nyfiken på detta.

Gammal hederlig kristen antisemitism från Luther, se där.

Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
För en gångs skull tänkte jag vara med och lyssna live. Är alla tre med idag?

Edit: Uppenbarligen så, Jonas är i riktigt fin form.

Kul att höra! Vet du vad för ämnen de tänker beröra?
Citera
2013-05-20, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Kul att höra! Vet du vad för ämnen de tänker beröra?
Nyss pratades det film och Södermans vurm för Star Wars, nu pratas det om ANC:s bombningar av civila. Fortfarande hänt i historien, vet inte vad det ska pratas om sedan.
Citera
2013-05-20, 21:24
Medlem
Ustyugov2s avatar
O så underbart roligt att höra edra stämmor återigen.

Har faktiskt inte heller sett Star Wars, men tvivlar på att de är bättre än Härskarringstrilogin, som jag håller högst av de filmer jag sett.
Citera
2013-05-20, 21:45
Medlem
mrphonks avatar
Tycker faktiskt dagens avsnitt blev riktigt bra.

http://traffic.libsyn.com/framat/radioframat_avsnitt63.mp3

Citat:
Radio Framåt #63 - Det finns ingen svensk kultur!

När radiotrojkan återigen samlas vid mikrofonerna går ingen säker. Kulturmarxister, sionister och invandrargäng får sig alla en släng av sleven när Dan, Magnus och Jonas bland annat talar om upploppen i Husby och cannabis i Amsterdam.

I "Hänt i historien" pratar man bland annat om den upproriska bondflickan Jeanne d’Arc, Stjärnornas Krig och huruvida Sverige har en kultur eller inte. Jonas får det svårt i snårskogen men reder ut det till slut, medan Dan och Magnus skrattar åt den slingriga stigen.

Det blir också snack om kannibalism och giftgas i Syrien, Uppdrag Granskning om medias lögner om invandringen och hur zigenare jagats ut ur värmländska Storfors.

Detta och mycket mer i ett späckat Radio Framåt!

Nästa avsnitt sänds torsdag 23 maj 19:30 live på www.realisten.se/radio-framat.
Citera
2013-05-20, 22:01
Medlem
kaffies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Tycker faktiskt dagens avsnitt blev riktigt bra.

http://traffic.libsyn.com/framat/radioframat_avsnitt63.mp3

Precis börjat lyssna på avsnittet och måste bara säga att jag verkligen håller med om att Amsterdam är en riktig skitstad. Jag röker själv cannabis men tycker trotts detta att Amsterdam är en fruktansvärd, dekadent håla. Knarkkulturen har verkligen ett enormt fäste i staden och har tillsammans med prostitutionen totalt kapat stadens identitet.
Jag är för att legalisera, eller åtminstone avkriminalisera cannabis, men jag vill definitivt se lagstiftning för att undvika att göra Stockholm(och andra svenska städer) till något som ens är i närheten av Amsterdam.
Citera
2013-05-21, 00:51
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffie
Precis börjat lyssna på avsnittet och måste bara säga att jag verkligen håller med om att Amsterdam är en riktig skitstad. Jag röker själv cannabis men tycker trotts detta att Amsterdam är en fruktansvärd, dekadent håla. Knarkkulturen har verkligen ett enormt fäste i staden och har tillsammans med prostitutionen totalt kapat stadens identitet.
Jag är för att legalisera, eller åtminstone avkriminalisera cannabis, men jag vill definitivt se lagstiftning för att undvika att göra Stockholm(och andra svenska städer) till något som ens är i närheten av Amsterdam.
Fast du gör det motsatta genom att legalisera droger som cannabis? Det är den liberala inställningen du har som har gjort Amsterdam till Europas knark- och horcentrum.
Citera
2013-05-21, 01:30
Medlem
Endsiegs avatar
Håller inte alls med om vad som sägs i början, det liberala "vi ska inte skapa lagar mot.. " denna liberala inställning är mycket skadlig. Staten bör gå in och stifta lagar mot. Att säga att 'det är så utbrett så man kan inget göra nu' är att kapitulera. Ned med droger, ned med degenererande av folkhälsan, av kulturen och av västerlandet.

Citat:
Ursprungligen postat av NoEasyWayOut
Fast du gör det motsatta genom att legalisera droger som cannabis? Det är den liberala inställningen du har som har gjort Amsterdam till Europas knark- och horcentrum.

^
Citera
2013-05-21, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WarriorWithin
Jonas De Geer säger i senaste RF att "det är inte saudiska miljardärer som styr media och bankerna"

Uppenbarligen har somliga personer, om även pålästa sådana svårt att hålla begreppen makt och islamisering isär.

Kan någon svara på vilka det är som finansierar moskéerna, koranskolorna och allt annat som har med Islam att göra?

Är det inte saudiska miljardärer som ligger bakom detta?

http://www.svt.se/ug/diktaturstaten-saudiarabien-betalar-goteborgs-nya-moske

Så!! Nu kan alla idioter slänga ur sig att jag är KONTRAJIHADIST!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Muslimska judar?

Ja, det finns faktiskt en del som hävdar att den saudiska kungafamiljen ursprungligen skulle vara judar. De skulle då vara "kryptojudar" och då förmodligen så kallade "dönme-judar" som kryptojudar kallades i regionen. Ungturkarna som ledde revolutionen som skapade det moderna Turkiet och som anstiftade folkmordet mot kristna armenier, assyrier m.fl. sägs också ha varit "dönme-judar". Jag har tyvärr inte läst på särskilt mycket om just denna del av judefrågan så detta kanske är något som Jonas De Geer kunde ta sig an i något kommande program?

Dessutom är det ju helt klart så att den saudiska regimen går i judarnas ledband och den sjuka och destruktiva form av islam som framförallt Saudiarabien sponsrar och sprider gynnar världsjudenhetens intressen.. "Al Qaida" och andra saudiskt sponsrade terrorister med wahabitisk ideologi kämpar mot judarnas fiender och angriper sällan eller aldrig judiska mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in