Citat:
Ursprungligen postat av embla_criminal
Jag tror grabbarna är oskyldiga....Jag menar, skulle de verkligen kastabort sin karriär för en 22-årig "wannabe" tjej....?
Jag menar....självklart ville hon liggga med dem , 3 NHL proffs.
Jag läste idag i tidningen att hon återvänt till hotellet mitt på dagen för att hämta sin mobil, som hon glömt.
Om jag hade vaknat och misstänkt att jag blivigt våltagen och drogad....skulle jag INTE återvänt till dessa personer......jag skulle ha ringt polisen.
Det är ju självklart!
Det stod att hon tagit sin flykt till en manlig bekat på Kungsholmen. Kunde inte han följt med? Eller kunde inte han hämtad mobilen....om hon inte ville blanda in polisen.
Men tydligen ändrade hon sig dagen efteråt då någon smart kamrat till henne(jag tror inte hon kommigt på det själv), kom på iden att anmäla dem. Tänk vilka pengar det skulle bli om de vart fällda i en rättegång.....Naturligtvis var det så...
En penga törstig patetisk Bitch..
Varför är det självklart att hon ville ligga med 3 nhl-proffs samtidigt? Hon ville troligtvis ligga med en av dem. De har redan erkänt att hon ville gå hem med en av dem när han frågade om de andra fick följa med.
Citat:
Jag menar, skulle de verkligen kastabort sin karriär för en 22-årig "wannabe" tjej....?
Menar du med detta att de inte frivilligt hade sex med henne? Hon tvingade dem med sig in på deras hotellrum och sedan tvingade hon alla tre att ligga med henne. Mot deras vilja?? Var hon Pippi Långstrump kanske? Nä, de har erkänt att de hade sex med henne, alla tre samtidigt. Vittnen har också sagt att hon var rejält full när hon gick med dem. Frågan är väl: Är det rätt att ha sex med någon som varken kan säga ja eller nej? Ja, enligt vår lag är det det.
Citat:
En penga törstig patetisk Bitch..
Vad skulle hon tjäna på detta om de blev dömda? Några korvören kanske, absolut inte värt skammen av att genomgå förnedring i en rättegång, detta är Sverige trots allt. Detta talar mycket för att hon inte ljög.
Som kvinna i Sverige skall man passa sig för att bli full. Lagen gäller inte för fulla kvinnor.