Flashback bygger pepparkakshus!
2005-02-12, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svennis
Det hade avancerad sex alla fyra samtidigt!!
MM det ar inte for inte man undrar hur/var/nar grabbarna gokade omkring Tank om Huselius och Lilja underholl varandra medans Tallinder korde tjejen Lilja har alltid varit lite av det gayiga slaget...
Citera
2005-02-12, 15:17
Medlem
the_bandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l'Houngan
Det var visst i alla fall en ordentlig helnatt, och av beskrivningarna över denna att de var på henne hela tiden, så kan man förstå att hon hade ont på ett visst ställe och åkte till doktorn. Historien liknar allt mer och mer som handlingen i en porrfilm. Låt oss kalla just den här "Hockey Hall of Gang Bang", där handlingen går ut på att ett hockeyfnask raggas upp av 3 stora hormonstinna hockeyspelare.
Ibland kan man få sig ett garv av hur korkat en del bär sig åt.

Hockey's balls of shame
Citera
2005-02-12, 15:22
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,602413,00.html Men please!! Vad i helvete vet denna misslyckade sportreporter om saker och ting? Ar det verkligen tillatet for figurer som han att publicera sina egna sexfantasier i dagspressen?
Citera
2005-02-12, 15:30
Medlem
colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumsmurfen
Tänkte samma tanke när jag såg att den mediakåta gubben var deras advokat. Har han erbjudit gratistjänster för att få vara i media eller har de ring honom?

Han sög av grabbarna hårt, enl en säker källa. Sedan blev han påsatt i röven
Citera
2005-02-12, 15:32
Medlem
Lebowskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,602413,00.html Men please!! Vad i helvete vet denna misslyckade sportreporter om saker och ting? Ar det verkligen tillatet for figurer som han att publicera sina egna sexfantasier i dagspressen?
Följer man laget nära och bor på samma hotell osv borde man snappa upp ett och annat.
Citera
2005-02-12, 15:50
Medlem
Afonsos avatar
Bekräftar bara mina fördomar om hockeyspelare.. Hej, vi går ut på nattklubb mitt under ett matchläger. Jag har sambo och barn men vill du följa med och knulla på mitt hotellrum? Förresten, är det ok att mina skridskopolare också trycker in sina halvsega hockeyklubbor i dig? Smart tjej dessutom..
Citera
2005-02-12, 16:07
Bannlyst
en Bitch!!

Jag tror grabbarna är oskyldiga....Jag menar, skulle de verkligen kastabort sin karriär för en 22-årig "wannabe" tjej....?
Jag menar....självklart ville hon liggga med dem , 3 NHL proffs.
Jag läste idag i tidningen att hon återvänt till hotellet mitt på dagen för att hämta sin mobil, som hon glömt.
Om jag hade vaknat och misstänkt att jag blivigt våltagen och drogad....skulle jag INTE återvänt till dessa personer......jag skulle ha ringt polisen.
Det är ju självklart!
Det stod att hon tagit sin flykt till en manlig bekat på Kungsholmen. Kunde inte han följt med? Eller kunde inte han hämtad mobilen....om hon inte ville blanda in polisen.
Men tydligen ändrade hon sig dagen efteråt då någon smart kamrat till henne(jag tror inte hon kommigt på det själv), kom på iden att anmäla dem. Tänk vilka pengar det skulle bli om de vart fällda i en rättegång.....Naturligtvis var det så...
En penga törstig patetisk Bitch..
2005-02-12, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embla_criminal

Det finns nog rätt många som skulle tacka nej till en trippelmacka med hockeykillar.
Citera
2005-02-12, 16:44
Medlem
nachos avatar
Det jag blir mest överraskad över i den här historien är att så många verkar så överraskade och chockade. Är det nåt nytt att män mad makt, pengar och/eller idolstatus sätter på tjejer till höger och till vänster? Så har det ju alltid varit. Kvällstidningskrönikörerna verkar sura för att de inte får brudar lika lätt.
Citera
2005-02-12, 18:02
Medlem
hondjävuls avatar
Citat:
Jag tror grabbarna är oskyldiga....Jag menar, skulle de verkligen kastabort sin karriär för en 22-årig "wannabe" tjej....?
Jag läste idag i tidningen att hon återvänt till hotellet mitt på dagen för att hämta sin mobil, som hon glömt.
Om jag hade vaknat och misstänkt att jag blivigt våltagen och drogad....skulle jag INTE återvänt till dessa personer......jag skulle ha ringt polisen.
Det är ju självklart!
Det stod att hon tagit sin flykt till en manlig bekat på Kungsholmen. Kunde inte han följt med? Eller kunde inte han hämtad mobilen....om hon inte ville blanda in polisen.
Men tydligen ändrade hon sig dagen efteråt då någon smart kamrat till henne(jag tror inte hon kommigt på det själv), kom på iden att anmäla dem. Tänk vilka pengar det skulle bli om de vart fällda i en rättegång.....Naturligtvis var det så...

Varför är det självklart att hon ville ligga med 3 nhl-proffs samtidigt? Hon ville troligtvis ligga med en av dem. De har redan erkänt att hon ville gå hem med en av dem när han frågade om de andra fick följa med.

Citat:
Jag menar, skulle de verkligen kastabort sin karriär för en 22-årig "wannabe" tjej....?
Menar du med detta att de inte frivilligt hade sex med henne? Hon tvingade dem med sig in på deras hotellrum och sedan tvingade hon alla tre att ligga med henne. Mot deras vilja?? Var hon Pippi Långstrump kanske? Nä, de har erkänt att de hade sex med henne, alla tre samtidigt. Vittnen har också sagt att hon var rejält full när hon gick med dem. Frågan är väl: Är det rätt att ha sex med någon som varken kan säga ja eller nej? Ja, enligt vår lag är det det.

Citat:
Vad skulle hon tjäna på detta om de blev dömda? Några korvören kanske, absolut inte värt skammen av att genomgå förnedring i en rättegång, detta är Sverige trots allt. Detta talar mycket för att hon inte ljög.

Som kvinna i Sverige skall man passa sig för att bli full. Lagen gäller inte för fulla kvinnor.
Citera
2005-02-12, 18:13
Medlem
Croatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondjävul
[...]Som kvinna i Sverige skall man passa sig för att bli full. Lagen gäller inte för fulla kvinnor.
...och lagen gäller inte heller för folk som frivilligt super skallen av sig, gör omdömeslösa saker och vaknar dagen efter med en minneslucka och ångest.
Citera
2005-02-12, 18:30
Medlem
Svartliens avatar
Citat:
Det är ju självklart!

Vadå cash i en rättegång? Det är oftast inga astronomiska summor som betalas ut i svenska rättsfall. Eller tänker du att det hela ska mynna ut i ngt a la Michael Jackson, där hockeyspelarna lägger 150 miljoner var för att få det hela överstökat?

Visst, tjejen kanske ej blev våldtagen i ordets rätta bemärkelse med tanke på att fallet lags ner. Men om hon är en "patetisk Bitch", va fan är inte Husse & dom andra? Med tanke på samtliga spelares egna civilstånd med sambos+barn, vem är störst hora egentligen?

Fan va trött man blir på en del dårar här på forumet som ser ett egenvärde i att vara politiskt inkorrekt. Jävla sorgligt. Tänk om din egen lillasyrra kom upp till dig en förmiddag, illamående som fan och hon sa sig ha vaga minnen om ett gangbang med tre äldre killar och hon mådde allmänt skit... Kanske inte lika lätt att vara så där hjärndöd-cynisk då, pucko
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in