2015-11-12, 19:05
Medlem
Ny låt: https://www.youtube.com/watch?v=JQ6-8ISrIAE
Citera
2015-11-13, 15:18
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Ny låt: https://www.youtube.com/watch?v=JQ6-8ISrIAE

Den är bra. Mycket bättre än den förra de gjorde och det blev bättre mär man hörde Jocke med, i den förra hördes han inte alls förutom två ord i början.
Citera
2015-11-30, 18:40
Bannlyst
Jockebois porrfilm med Jonna: http://und3rline.pw/jockiboi
Citera
2016-01-20, 16:32
Medlem
Yoshi.crews avatar
Är det någon mer än jag som har tröttnat på jockes pranks? De har hållt på för länge nu och pranksen känns mer och mer fake för varje gång, som t.ex där när han klipper Jonnas hår, hon hade ju extensions, vilket man byter ut så han klippte bara i det, det är bara löshår. Finns en massa fler exempel på vilka som är fake. Nu känns det mer som att han bara är ute efter pengar. Pranksen var roliga från början, nu har man tröttnat på de, de har blivit så tråkiga att kolla på.
Citera
2016-02-09, 20:44
Medlem
Vad jobbar Joakim som? I något klipp så skulle han på möte med Scandalbeauties, antar då att han jobbar där, som fotograf då kanske?
Citera
2016-02-16, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Är det någon mer än jag som har tröttnat på jockes pranks? De har hållt på för länge nu och pranksen känns mer och mer fake för varje gång, som t.ex där när han klipper Jonnas hår, hon hade ju extensions, vilket man byter ut så han klippte bara i det, det är bara löshår. Finns en massa fler exempel på vilka som är fake. Nu känns det mer som att han bara är ute efter pengar. Pranksen var roliga från början, nu har man tröttnat på de, de har blivit så tråkiga att kolla på.

Ganska uppenbart att snittåldern är 12. De fortsätter ständigt att roas.

Jocke tjänar pengrar både på klipp, musik och Scandal (förut iaf som delägare).
Citera
2016-03-04, 01:32
Medlem
elliot1990s avatar
Rätt tragiskt när jag såg hur många prenumeranter han har. Kom upp som förslag på mitt youtubekonto. Var det inte han som kletade in sig i bajs för uppmärksamhet? Jag hoppas innerligt att paret inte förökar sig. Känns som det typiska wt paret som istället för att gå på lextionerna rökte cigg och drack absint som köptes in från någon a lagare på stan. Jag kan garantera att sambon tog barn och fritid på gymnasiet medans mannen var mer intresserad av att mecka med moppen och stoppa käften full med snus.

Förresten kopierar dom utländska youtubers helt och hållet. Så antagligen är målgruppen pree teens som inte behärskar engelska än för att kunna youtubers. Roman Atwood är förebilden.
Citera
2016-03-15, 19:10
Medlem
Han skriver dagligen på facebook o instagram hur ful o värdelös jonna är. Han säger det massa gånger i pranket där han ska tatuera in hennes ansikte på kroppen "går det inte att göra henne snyggare?" Frågar han t.o.m han som ska tatuera. Han lägger även upp bilder på monsterfigurer o jämför dom med henne.... psykopatbeteende! Varför lämnar man inte nån som beter sig så?!
Citera
2016-03-15, 19:35
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simie
Han skriver dagligen på facebook o instagram hur ful o värdelös jonna är. Han säger det massa gånger i pranket där han ska tatuera in hennes ansikte på kroppen "går det inte att göra henne snyggare?" Frågar han t.o.m han som ska tatuera. Han lägger även upp bilder på monsterfigurer o jämför dom med henne.... psykopatbeteende! Varför lämnar man inte nån som beter sig så?!

Är inte svaret på din fråga uppenbart? Kärlek. Nog för att jag inte kan förstår hur man kan se kärlek i ett sådant äckel men alla är vi olika.
Fråga. Varför följer du hans patetiska beteende på flera sociala medier?
Citera
2016-03-15, 19:58
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Är inte svaret på din fråga uppenbart? Kärlek. Nog för att jag inte kan förstår hur man kan se kärlek i ett sådant äckel men alla är vi olika.
Fråga. Varför följer du hans patetiska beteende på flera sociala medier?

Därför att Simie är ett så kallat White Trash. Precis som den här personen tråden handlar om.
Citera
2016-03-25, 04:41
Medlem
Anuslovers avatar
Jag har ALLTID haft så jävla svårt för Jockiboi men efter att sett detta klipp så har jag dock insett att han mognat till sig och verkar betydligt klokare än tidigare.
https://www.youtube.com/watch?v=odp-uNWml7g

Fortfarande en stor pajas, men betydligt bättre och mognare än tidigare.
Alla växer ju upp förr eller senare.
Citera
2016-03-25, 08:50
Medlem
emma80s avatar
Han friade tydligen till sin Jonna mitt under någon Youtubegala igår.

– Jonna Lundell, det är dig jag älskar mest på hela jorden. Du är den rätta människan för mig. Så jag frågar dig, vill du gifta dig med mig? frågar han på scenen.

Han fick ett nickande ja från sin då gråtande flickvän - och sedan började paret pussas.

http://www.expressen.se/noje/har-friar-jockiboi-pa-guldtuben-2016/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in