2026-09-21, 17:38
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTourette
Chrippa bröt flera överenskommelser dem emellan, Jocke ruttnade ur.

Du kallar det förlöjligar, jag kallar det trakasserar.

Varför tror du att Jocke och Anjo har så ont i stjärten att de nu plockat ner mappen och Anjos live från nätet?

Är det pga att det är olagligt med åsiktsregistrwring eller har du en fantasirik förklaring även där?
Citera
2026-09-21, 17:42
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
På tal om lives, Anjos är privat och Jockes supermegabautafeta bevismapp är borta. Fattar att Jocke kommer låtsas att det är åklagarpolisadvokaten som har ringt upp med andan i halsen och sagt att de behöver alla prints och allt för att nu har de fattat magnituden av hemskheterna.

Jag är lite mer inne på att det låg en massa skit där i som inte skulle vara där.
Och att Jocke som redan bekänt sin kärlek till Linnéa inte gör sig själv en tjänst genom att spara på mappar med hennes och hennes mammas selfies. Vad tror ni andra?
Jocke är som redan avhandlat lyckligt gift! Han finner ingen njutning i en slit och släng brud som Linnea! Om följare till Anjo sparar på selfies ska vel det knappast stå Jocke till last?
Citera
2026-09-21, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Jocke är som redan avhandlat lyckligt gift! Han finner ingen njutning i en slit och släng brud som Linnea! Om följare till Anjo sparar på selfies ska vel det knappast stå Jocke till last?
Tråkigt bara att den hette typ "Jockes mapp" eller något liknande, och att det var han som sanktionerade att publicera den.

edit: sankchonerat, menar jag såklart
Citera
2026-09-21, 17:49
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Varför tror du att Jocke och Anjo har så ont i stjärten att de nu plockat ner mappen och Anjos live från nätet?

Är det pga att det är olagligt med åsiktsregistrwring eller har du en fantasirik förklaring även där?
Åsiktsregestrering är fullt lagligt! Om inte annat strider således också Medvikts Rask arkiv mot GDPR!
Citera
2026-09-21, 17:51
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Åsiktsregestrering är fullt lagligt! Om inte annat strider således också Medvikts Rask arkiv mot GDPR!
Nej det är inte lagligt.

Registrerar Medviktarna åsikter?

Nej, de sammanställer väl konspirationen Jocke dragit igång?

Edit: De gjorde en dokumentär om ett upprepat beteende hos Rask där han om och om igen utsatte en familj för grovt förtal på sociala medier.

De har inte samlat in information för att registrera åsikter såsom Jocke och Anjo.
Senast redigerad av cinmik 2026-09-21 kl. 17:55.
Citera
2026-09-21, 17:56
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Nej det är inte lagligt.

Registrerar Medviktarna åsikter?

Nej, de sammanställer väl konspirationen Jocke dragit igång?

Edit: De gjorde en dokumentär om ett upprepat beteende hos Rask där han om och om igen utsatte en familj för grovt förtal på sociala medier.

De har inte samlat in information för att registrera åsikter såsom Jocke och Anjo.
Deras register tycks strida i dataskyddslagen!
Citera
2026-09-21, 17:58
Medlem
Citat:
Deras register tycks strida i dataskyddslagen!

Sluta gör dig dummare än du redan är. Medviktarna har inte registrerat åsikter. Men visst anmäl då ditt sär
Citera
2026-09-21, 18:02
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Sluta gör dig dummare än du redan är. Medviktarna har inte registrerat åsikter. Men visst anmäl då ditt sär
De får inte föra register alls! Inte om åsikter tillika person uppgifter!
Citera
2026-09-21, 18:04
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
De får inte föra register alls! Inte om åsikter tillika person uppgifter!
Men säg det till Jockiboi då som du säger dig känna privat.
Citera
2026-09-21, 18:08
Avstängd
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaEnNyDa
Men säg det till Jockiboi då som du säger dig känna privat.
Jag känner inte Jocke! Du måste blanda upp mig med andra! Jag är blått en följare av Jockes stordåd i sociala medier och tv branchen!
Citera
2026-09-21, 18:19
Medlem
Citat:
Jag känner inte Jocke! Du måste blanda upp mig med andra! Jag är blått en följare av Jockes stordåd i sociala medier och tv branchen!

15/9 så skrev du ju att du känner Jocke personligen?

(FB) Skvaller om Joakim "Jockiboi" Lundell (f.d. Berg)
Citera
2026-09-21, 18:20
Medlem
Du ha skrivit att du känner han privat och skit. Du har fan pykos
Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in