2026-09-12, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
HonMedia läcker att Jockiboi erkänt sexköp, hur förklarar du det?

Läcker? Han har ju själv sagt det på sin YouTube kanal som jag förstår det.

Jag är 100% säker på att det stämmer att han köpt sex. Googlar jag lagstiftningen i Argentina så står det även att det är lagligt.
Så min inställning kring det är att jag är inte förvånad och jag bryr mig inte.
Citera
2026-09-12, 16:37
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp

Jag är 100% säker på att det stämmer att han köpt sex. Googlar jag lagstiftningen i Argentina så står det även att det är lagligt.
Haha, varför är du så brydd att Jockiboi köpt sex? Har han köpt sex enligt dig? Är han skyldig?
Citera
2026-09-12, 16:40
Medlem
Citat:
Haha, varför är du så brydd att Jockiboi köpt sex? Har han köpt sex enligt dig? Är han skyldig?

Är du inte läskunnig?
Jag tror till 100% att Jockiboi har köpt sex, han säger det ju själv rakt ut.

Är du dum i huvudet?
Citera
2026-09-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp

Han köpte sex två gånger, men knullade bara en. Då blir ju frågan vart knullade han? I Japan är det olagligt, och där säger både Jonna och Jockiboi att det de facto var en hora dom (Jonna) köpte. I Argentina var det "bara" dansare, viket jag i och för sig tolkar som striptease.
Citera
2026-09-12, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
"Vad heter nu han som vunnit massa kristaller? Han spökmannen, vars mamma var så hemsk?"

*googlar*

vänta lite jag ska bara...

Googlar man JL och CW så är kvällen räddad. Ingen ska komma och säga att jag ser sur ut, när jag går och småskrattar mest hela tiden. 😂😂😂
Citera
2026-09-12, 16:47
Medlem
Undrar hur det skulle kännas att vara jockiboiii för en dag? Sitta ensam maniskt scrollande på internet för att finna kritiska kommentarer om honom på internet, stämma helt vanliga privatpersoner som skriver eller uttalar sig kritiskt om honom samtidigt som hans fru och/eller barnflicka tvingas passa barnen- som förövrigt Jonna inte vill att han är ensam med...

När jockiboiii sedan HITTAR kritiska kommentarer om honom, erbjuder miffot- i ett uttryck av rent storhetsvansinne- PRISJÄGARPENGAR till följare som kan ge honom identiteten på de som står bakom memekonton på Instagram och Youtube, flashbackanvändare och andra som döljer sin verkliga identitet när de skriver om sexköparen jockiboiii!

Citera
2026-09-12, 16:51
Medlem
cinmiks avatar
Nu när lillebror Chrippa är ute på permis. Hur lång tid tar det innan Jocke påstår att Chrippa hotat honom?
Citera
2026-09-12, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Undrar hur det skulle kännas att vara jockiboiii för en dag? Sitta ensam maniskt scrollande på internet för att finna kritiska kommentarer om honom på internet, stämma helt vanliga privatpersoner som skriver eller uttalar sig kritiskt om honom samtidigt som hans fru och/eller barnflicka tvingas passa barnen- som förövrigt Jonna inte vill att han är ensam med...

När jockiboiii sedan HITTAR kritiska kommentarer om honom, erbjuder miffot- i ett uttryck av rent storhetsvansinne- PRISJÄGARPENGAR till följare som kan ge honom identiteten på de som står bakom memekonton på Instagram och Youtube, flashbackanvändare och andra som döljer sin verkliga identitet när de skriver om sexköparen jockiboiii!

Hoppas ingen går på hans jävla idé om prisjägarpengar. Han (Danjal) utlovade 100 kkr till den som angav Chrippa i Spanien, så polisen kunde plocka upp honom. Den summan tappade en nolla på vägen, det blev 10 kkr. Sen har det ju varit en del tävlingar där vinster skulle betalas ut förra månaden, ingenting där heller. Mördarna har blivit en paria, ungstackarna som offrar sina veckopengar blir blåsta. Hur har han det med ekonomin egentligen? Kassalikviditeten skriker ju rött, och har gjort så länge, och löser dom inte det snart så är det KK. Det spelar ingen roll att vinstmarginalen och soliditeten är bra.
Citera
2026-09-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Han köpte sex två gånger, men knullade bara en. Då blir ju frågan vart knullade han? I Japan är det olagligt, och där säger både Jonna och Jockiboi att det de facto var en hora dom (Jonna) köpte. I Argentina var det "bara" dansare, viket jag i och för sig tolkar som striptease.

Om det skedde i Japan, så kan Japanska myndigheter höra av sig till Sverige och be om att det lagförs.
Citera
2026-09-12, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Nu när lillebror Chrippa är ute på permis. Hur lång tid tar det innan Jocke påstår att Chrippa hotat honom?

Han har säkert löst det med sin poliskompis om kontaktförbud. Normalt tar det minst en vecka att få kontaktförbud, men Jockiboi lyckas fixa det direkt på dagen.

Just nu tycks han ha större problem med deras gender reveal. Säger att det är något man gör med släkt och vänner, och inte på tu man hand. Som om Jockiboi skulle veta hur det gick till. Det han nu sett på Insta, snapp och andra ställen är ju inspelat, dom kan mycket väl ha, eller ha haft, en tillsammans med nära och kära. Men Jockiboi var inte välkommen, han är varken när eller kär till familjen.
Senast redigerad av Dannejunior96 2026-09-12 kl. 17:34.
Citera
2026-09-12, 17:57
Medlem
Citat:
Gud vad rädd man är för denna dokumentär...

Det mest tillfredställande som skulle kunna hända är att jockiboiii blivit wallraffad! Det vill säga att de journalister som sagt JA till en dylik dokumentär ISTÄLLET GRANSKAR jockiboiii!
Senast redigerad av Pippi64 2026-09-12 kl. 18:00.
Citera
2026-09-12, 17:59
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Det mest tillfredställande som skulle kunna hända är att jockiboiii blivit wallraffad! Det vill säga ayy de journalister som sagt JA till en dylik dokumentär ISTÄLLET GRANSKAR jockiboiii!
Haha tänk om :P Men jag tror det är önsketänkande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in